Τα έχουμε εδώ και μια βδομάδα με τον Πάνο. Έρχεται σπίτι, βγαίνουμε με την παρέα του και την παρέα μου, βγαίνουμε μόνοι και κάνουμε ότι κάνει ένα ζευγάρι. Και ναι ότι είπαμε την Κυριακή δεν ήταν ψεύτικο. Το εννοουσαμε και οι δύο. Με βοηθάει κιόλας να ξεπεράσω αυτό που έγινε στο πρώτο πάρτι. Είναι στοργικός, τρυφερός, προστατευτικός, γλυκός χωρίς καν να ξέρει τι έχει συμβεί. Καμία φορά έρχεται και κοιμόμαστε μαζί στο σπίτι. Χωρίς να έχουμε προχωρήσει.
Πέρα από τον Πάνο όμως, η Φαιη φιλοξενεί τον Γιώργο από το δεύτερο πάρτι και μετά, στο σπίτι. Βασανιστήριο. Ευτυχώς έχω τον Πάνο.
Σήμερα είναι Παρασκευή και αύριο θα είναι το τελευταίο πάρτι.
Βρήκα τον Πάνο στην αίθουσα να με περιμένει." Καλημέρα μωρό μου, 💋"
" Καλημέρα." Φιλάει τόσο ωραία. Ακόμα και πεταχτά.
"Πως είσαι μωρό μου?" με ρώτησε χαιδευοντας με στο κεφάλι.
"Δεν κοιμήθηκα καλά." κοίταξα το πάτωμα
" Έχω να σου πω κάτι." είπε ενθουσιασμενος.
"Πρόσεχε τι θα ακούσω" του είπα απειλητικά. Εκείνος πήρε μια βαθειά ανάσα και συνέχισε.
" Να... Σε λίγους μήνες κάνει πάρτι ένας από την τρίτη και έχει καλέσει όλο το σχολείο. Και τα διπλανά. Θες να πάμε μαζί? " μου είπε στην αρχή αγχωμένος αλλά στο τέλος ηρέμησε, χαρίζοντας μου ένα πλατύ χαμόγελο.
" Γιατί μου το λες από τοσο νωρίς αφού θα γίνει σε μήνες? " λογικά χριστουγεννιατικο. Γιατί όμως έχει πέσει σύρμα από τοσο νωρίς? Φαντάσου τι ετοιμάζουν.
" Γιατί θα είναι το καλύτερο παρτι που έχει κάνει μαθητής του σχολείου μας, έτσι λένε. " είπε λες και εγώ θα έπρεπε να το ξέρω.
" Οκει, θα έρθω. Θα είναι και -" χωρίς καν να προλάβω να ολοκληρώσω την πρόταση μου, μου απάντησε.
" Ναι και τα κορίτσια." είπε σαν να διάβασε την σκέψη μου.
" Οκει... Θα έρθεις σήμερα σπίτι? " άλλαξα θέμα. Δεν ήταν τόσο σημαντικό έτσι και αλλιώς.
" Ναι και αν μπορώ σε παρακαλώ να μείνω το βράδυ γιατί πλακωθηκαμε με την μάνα μου και θέλω να της σπάσω τα νεύρα. " είπε κοιτώντας με με υπονοούμενο. Αυτά τα έχει μάθει από μένα. Έχει ξεθαρεψει από όταν με γνώρισε και μετά. Χαίρομαι που τον βγάζω από την φούσκα του μαμακια.
" Αυτά δεν τα ήξερες πριν. Η παρέα με μένα σου κάνει κακό..." του είπα γελώντας.
Αρχίσαμε να χαχανιζουμε σαν ηλιθια μέχρι που μας κάναν παρατήρηση. Πότε μπήκε ο καθηγητής μέσα στη τάξη? Χαμπάρι δεν πήρα.
Η μέρα συνέχισε φυσιολογικά. Ήρθε στο σπίτι μετά το σχολείο, αλλά δεν πέρασα και πολύ ωραία. Όταν μπήκαμε μέσα η Φαιη με έπιασε και μου μιλούσε. Ελεγε ότι δεν γίνετε αυτή η κατάσταση και τα λοιπά. Μου τόνισε πως δεν γίνετε να μπαινοβγαινει μέσα στο σπίτι της χωρίς να ρωτάω. Της είπα τελευταία φορά σήμερα έτσι και αλλιώς γιατί αύριο είναι το τελευταίο πάρτι. Θα κάνει λέει υπομονή γιατί έτσι και αλλιώς θα φύγουμε όλοι την Κυριακή. Πήγα πάνω και προσπάθησα να τα μπαλωσω στον Πάνο ότι και καλά με ήθελε για να μιλήσουμε για τα φορέματα για το πάρτι.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Gone Wrong
RomantizmΜια ιστορία διαφορετική από τα κλασσικά bad boy and good girl. Η Αθηνά είναι ο ορισμός της σκύλας. Ο Πάνος είναι ένα γλυκύτατο αγόρι, αθώο, ντροπαλό, αλλά ανώριμος ως το κόκκαλο. Μπορεί να τα φτιάχνουν από την αρχή της ιστορίας αλλά εμφανίζονται κάπ...