Χτύπησε το τηλέφωνο μου που βρισκόταν πάνω στο τραπέζι του καναπέ, απείχε μόνο μισό μέτρο από εμάς και εμφανίστηκε το όνομα του κολλητού μου στην οθόνη. Το αφήσαμε να χτυπάει μέχρι που έκλεισε. Την βούτηξα από τα μαλλιά για να την απομακρύνω από τον λαιμό μου και να εκθέσω τον δικό της ώστε να αρχίσω τα σημάδια. Άρχισε να χτυπάει ξανά το κινητό μου, με αποτέλεσμα να μου σπάσουν τα νεύρα.
" Ωχου γαμωτο." είπα την ώρα που σήκωσα το κεφάλι μου από τον λαιμό της. Τύλιξα το χέρι μου γύρω από την πλάτη της, έγειρα προς το τραπεζάκι του καναπέ, τεντωσα λίγο το χέρι μου και το άρπαξα.
" Τι έγινε ρε μαλακα. Μας τα επριξες." φώναξα νευριασμενος κάργα με την Αθηνά να κάθεται πάνω μου, έχοντας πάρει απόσταση από τον κορμό μου και περιμένει χαλαρή να τελειώσω το τηλεφώνημα μου.
" Σήκωσε το ρε μαλακα σε παίρνω τόση ώρα. Έχουμε πρόβλημα." τον άκουσα ανήσυχο.
" Τι εννοείς έχουμε πρόβλημα?" ταραχτηκα.
" Θυμάσαι που είχαμε σήμερα μια παραγγελία? Εεε δεν πήγε και πολύ καλά το πράγμα." αστειεύτηκε.
" ΜΑΛΑΚΑ FINN ΛΕΓΕ ΤΙ ΈΓΙΝΕ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ." φώναξα. Η Αθηνά έδειχνε σαν να ήξερε για τι μιλάω.
" Να μωρεε... Απλά όταν το πήγαμε στο σημείο, δεν ήταν κανείς εκεί. Και απλά το πήρα και το πήγα πίσω. " είπε λες και δεν συνέβη τίποτα. ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΎΘΗΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΌΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 2.
" ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΏΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Ο JAIDEN ME TON BLAKE." είμαι έτοιμος να τον σκοτώσω τον μαλακα. Πόσο ηλιθιος θεέ μου.
" Ήρθαμε κατευθείαν και οι τρεις μας για φαΐ στα McDonald's. Πεινασαμε ρε Dom τι να κάνουμε." δεν είχε καταλάβει τι ακριβώς έκαναν.
" Μάλιστα δεν ξέρω αν δεν το κατάλαβες αλλά είναι παγίδα. Σας έχουν ακολουθήσει και σκοπεύουν να πάρουν το πράμα χωρίς να πληρώσουν και να σας σκοτώσουν κιόλας. Αα και σε περίπτωση που καταφέρουν να το πάρουν χωρίς να πληρώσουν και χάσω και τα λεφτά και την ποσότητα θα σας σκοτώσω εγώ και τους 3 σας και άμα με προλάβουν αυτοί, θα την πληρώσουν οι δικοί σας. Καλή τύχη. " του το έκλεισα στα μούτρα. Κολλητός κολλητός αλλά ο πατέρας του δεν του την έμαθε καλά την δουλειά. Εγώ με τον πατέρα του γνωριστήκαμε στην αρχή γιατί συνεργαζόμαστε. Μετά μου είπε ότι εκπαιδεύει τον γιο του για να πάρει την θέση του όταν φύγει. Τον γνώρισα, κολλήσαμε και τώρα τραβάω τις πληγές του Φαραώ.
Κοίταξα την Αθηνά και απλά καρφώθηκα στα μάτια της. Κοιταχτηκαμε για 5 δευτερόλεπτα και απλά της χυμιξα σαν ζώο στο θήραμα του. Την ξάπλωσα στον γωνιακό καναπέ μου και ανέβηκα από πάνω της. Ξεκίνησα να την αγγίζω γρήγορα και με μανία παντού. Την δάγκωνα ελαφρά στο λαιμό ενώ ταυτόχρονα της άφηνα υγρά φιλιά. Έβγαλα γρήγορα την μπλούζα μου και ξανά έπεσα πάνω της με δύναμη. Είχε ανοίξει τα πόδια της και είχα πέσει τελείως πάνω της.
ESTÁS LEYENDO
All Gone Wrong
RomanceΜια ιστορία διαφορετική από τα κλασσικά bad boy and good girl. Η Αθηνά είναι ο ορισμός της σκύλας. Ο Πάνος είναι ένα γλυκύτατο αγόρι, αθώο, ντροπαλό, αλλά ανώριμος ως το κόκκαλο. Μπορεί να τα φτιάχνουν από την αρχή της ιστορίας αλλά εμφανίζονται κάπ...