Vanuit Milo's perspectief
Het is doodstil en pikkedonker, iets wat maar zelden voorkomt in de grote stad. Utrecht is op dit moment zo geluidloos en onverlicht door het nachtelijke tijdstip en een stroomstoring die al sinds het avondeten duurt. Het is nu vier uur in de ochtend, moet je nagaan.
Ik zucht luid en pak mijn telefoon van mijn nachtkastje af, waarna ik met mijn rug tegen het hoofdbord aankruip. Mijn kussen komt in mijn onderrug te liggen en het deken blijft op zijn plek liggen, waardoor het nu niet hoger komt dan mijn heup. Het is gelukkig niet te koud voor mijn ontblootte bovenlichaam boven de dekens. Ik vind het zelfs lekker.
Ik lig namelijk tegenwoordig gedwongen onder twee dekens, althans, eenmaal een tijdje in bed duw ik één deken zijn kant op. Ik kan absoluut niet tegen zoveel warmte in bed, daarentegen kan het hem niet warm genoeg zijn. We vallen daarom al lang niet meer knuffelend in slaap. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen; wanneer we moe op de bank liggen klaar voor een middagdutje, als we uitgeput op bed neerploffen na wilde seks (momenteel vind ik al onze seks wild) en zodra we gewoon in een gekke verliefde bui zitten.
We zitten nog steeds op de roze wolk waar alle koppels op beginnen, het is echter de vraag wanneer we daarvan af vallen en doorgaan naar het volgende level. Ik wil niet geloven dat alles rozengeur en maneschijn blijft en om eerlijk te zijn zit ik daar ook niet op te wachten. Begrijp mij niet verkeerd; ik vraag niet om een relatie met ups en downs, maar wel om eentje die spannend blijft en ons elke keer voor nieuwe uitdagingen stelt. Want zonder strijd, geen overwinning.
Ik open TikTok, een app die ik absoluut vervloek, maar ik in tijden van verveling toch doorheen zit te scrollen. Terwijl de app aan het laden is, zorg ik ervoor dat het geluid op z'n zachtst staat. Hij moet namelijk niet wakker schrikken en ik hoef geen hartaanval.
Ik kom wat leuke video's tegen die ik like en of in mijn favorieten plaats. Ik heb geen idee hoelang ik op mijn telefoon zit, maar lang genoeg voor het opraken van mijn mobiele data. "Kutzooi," mompel ik bij het zien van een sms'je van m'n telefoon provider. Voor een extra gigabyte moet ik sms'en naar een nummer, dus dat is precies wat ik van plan ben te gaan doen. Ik word echter afgeleid door de jongen links van mij. Matthy begint opeens te spartelen en druk te draaien.
Ook al heb ik dit met hem een keer eerder meegemaakt, weet ik weer niet wat ik moet doen. Ik laat mijn telefoon onbewust op het bed vallen, terwijl ik met mijn beide handen naar hem reik. Voordat ik hem kan vastpakken, schiet hij al happend naar lucht overeind. Hij is aan het hyperventileren, te zien aan zijn borstkast die hevig op en neer gaat. Ik schuif vlug tegen hem aan, terwijl ik hem bij zijn armen vastpak.
"Hey, hey, ssstt, hey," fluister ik en ik plant mijn lippen op zijn hoofd. Met mijn handen begin ik zijn bovenarmen te strelen in de hoop hem te kalmeren, maar hij blijft snel ademhalen en voor zich uit staren. Hij zweet ook als een gek, wat in zijn geval niet af te schuiven is op het feit dat hij onder twee dekens ligt.
Tussen ons in zijn de dekens inmiddels opgehoopt en ze irriteren mij, dus ik duw ze vlug uit de weg en klik daarbij ook gelijk mijn nachtlampje aan. Ik schuif vervolgens volledig tegen hem aan. Zijn knieën steken de lucht in, waardoor mijn gebogen benen onder de zijne komen. "Hey Matt, hey. Rustig maar, hmm," zeg ik, waarna ik hem luid hoor uitademen. Ik breng mijn linkerhand onder zijn shirt en streel zachtjes over zijn gloeiende huid.
Hij ademt weer luid uit door zijn mond en brengt tegelijktijdig zijn handen naar zijn gezicht. Hij buigt voorover, totdat zijn handen op zijn knieën liggen. Ik blijf naar hem kijken, zijn handelingen volgen en zijn huid strelen. Hij komt langzaamaan tot rust, waarmee ook mijn hartslag verlaagd.
Ik wrijf in mijn ogen en laat mezelf op mijn linker elleboog achter hem vallen. Mijn ogen gaan via zijn ruggengraat omhoog naar zijn achterhoofd, "hmm?"
JE LEEST
Jij en ik werken wel
Fanfiction🔞 Matthy en Milo hebben zichzelf aan elkaar overgegeven. Seksueel en romantisch vlak moet echter nog hand in hand gaan door samen te ontdekken, maar vooral door goed te communiceren. Dat wat samen met loyaliteit belangrijk is in een relatie*. *het...