12. (over)Denken 🔞

1.2K 44 17
                                    

Ik loop met snelle pas de trap op met in mijn handen een tube glijmiddel en twee condooms. Raoul zal het vast niet erg vinden als we dit even lenen. Op deze manier verwekken we geen kinderen, niet dat dat kan, of dragen we soa's aan elkaar over. Want daar kunnen we niet mee thuis komen.

"Oh, Matthyas!", roep ik op een hoog toontje naar boven om hem duidelijk te maken dat ik weer terug ben. Zodra ik het bed kan zien waar ik hem verwacht aan te treffen, verdwijnt de glimlach echter van mijn gezicht. Hij ligt er niet. Mijn hartslag neemt toe en het zweet breekt mij uit. Je gaat niet menen dat hij hem gepeerd is zonder dat ik dat door heb gehad.

Paniekerig kijk ik de kamer rond, terwijl ik verder stil blijf staan op de trap. Hij zit gelukkig in het game hoekje op een stoel. Hij kijkt mij met grote ogen aan en met een kleine glimlach, terwijl hij met zijn bovenlichaam heen en weer wipt al leunend op zijn handen die zich onder zijn bovenbenen bevinden.

Een zucht verlaat mijn mond uit opluchting. "Ik dacht even...," grinnik ik en ik stap langzaam de laatste traptreden omhoog. Hij staat dan op en loopt op mij af, terwijl hij het oogcontact met mij behoudt.

"Stop. Stop met denken," zegt hij al hoofdschuddend en hij komt tegen mij aanstaan. Met zijn beide handen pakt hij mijn gezicht vast en hij trekt mijn hoofd naar zich toe. We beginnen zo hevig te zoenen dat ik op een gegeven moment buitenadem raak. 

Ik sla mijn rechterarm om zijn nek heen, terwijl ik met mijn andere hand over zijn hele lichaam streel. Ik wil dan mijn eigen broek losmaken, maar heb in mijn linkerhand nog de twee condooms vast. Ik pak ze daarom met mijn andere hand over en waag nog een poging tot het loskrijgen van mijn broek. Waarom doe ik dit ook met links? Oh ja, ik was Raoul voor 24 uur hè.

Hij heeft de complete dominantie opgeëist, wat niet heel lastig was want ik liet hem. Hij is op het moment niet alleen dominant, maar ook nog eens gehaast. Hij duwt mij naar het bed toe en neemt hardhandig het losmaken van mijn broek over. Binnen enkele seconden heeft hij mijn riem op de grond gegooid en voel ik mijn broek losjes op mijn heup hangen.

Ik beland uiteindelijk met mijn rug en achterhoofd op het bed. Zonder dat ik het doorheb, spreid ik mijn benen al voor hem. Hij zet zijn ene knie ertussen en bukt voorover om... een kussen te pakken, zo te zien. Ik glimlach verlegen als ik merk dat het kussen voor mij is. Ik til mijn hoofd op en hij schuift het eronder, terwijl ik tegelijkertijd het spul in mijn hand rechts van mij neer leg.

Ik streel kort over zijn arm en bedank hem. Hij zegt niks terug, maar reageert door weer op mij in te leunen en mijn lippen te kussen. Zijn handen komen in mijn nek terecht en zijn duimen voel ik al wrijvend over mijn wangen gaan.

Met zijn lippen loopt hij via mijn keel, borst en buik naar mijn geopende broek. Hij trekt deze uit, terwijl ik al leunend op mijn elleboog toekijk. Ik zie en voel vervolgens hoe hij zijn vingertoppen voorzichtig op mijn knieën legt. Ze gaan al strelend naar mijn onderbroek, die daaropvolgend wordt uitgetrokken. Ik adem luid uit en weer in als mijn erectie omhoog springt. Ik weet niet hoe dat zo snel is gebeurd, want hij heeft mij onder de gordel nog niet eens aangeraakt.

Hij begint te grijnzen en pakt mijn stijve vast. Hij knijpt er wat in en speelt er kort mee. En nou niet spelen zoals al die chicks die ik heb gehad. Kreunend laat ik mijn achterhoofd in het kussen vallen om vervolgens met wijde ogen naar het witte plafond te staren. Ik slik en leg mijn armen naast mijn lichaam neer met mijn handpalmen op het dekbed, zodat ik het kan grijpen om pijn te verzetten. Dit gaat namelijk pijn doen.

Zijn hand gaat teder over mijn ballen en glijden dan naar mijn anus. Zijn vinger volgt de omtrek ervan, waarna ik meerdere vingers op mijn bil voel. Met zijn andere hand forceert hij mijn knie de lucht in en automatisch neem ik het andere been in spiegelbeeld mee.

Jij en ik werken welWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu