4. Frank vertellen

1K 47 85
                                    

Het is vroeg, zo'n half acht 's ochtends en ik zit al aan de eettafel een broodje ham op te eten. In mijn andere hand houd ik mijn telefoon vast om de tijd mee te doden. Ik heb Frank gezegd om acht uur met koffie langs te komen, zodat we daarna direct doorkunnen naar kantoor. Hij wil namelijk vrijwillig 24 uur lang mijn persoonlijke assistent zijn voor een video, dus daar ga ik vanzelfsprekend optimaal gebruik van maken.

Ik ga vandaag op kantoor wat zaken afwerken, in de middag hebben we een vrij-mi-bo (op een donderdag) en 's avonds hebben we twee shows. Een prima dag, maar het zal een drukke dag worden met een blok aan m'n been. Gelukkig zal Frank dat vandaag ook niet zijn; hij is mijn persoonlijke assistent, dat is anders. Hoop ik. 

Rond acht uur gaat, zoals verwacht, de bel en vlug sta ik op om de hoofdingang voor hem te openen. Hij moet eerst nog een aantal trappen op en Frank kennende zal dat niet met liefde of snelheid gaan. Ik heb dus nog even de tijd om mijn gebruikte glas en bord in de afwasmachine te plaatsen. Ik loop daarna alvast naar de voordeur toe, waar ik een gestalte mijn deur zie naderen. Ik open mijn deur al voordat hij de kans krijgt om aan te bellen of kloppen.

Het is inderdaad Frank met een bakje koffie in zijn handen die ik gelijk uit zijn handen gris. "Ja, ja, ja, ja, ja," zeg ik blij. "Er staat zelfs je naam op," merkt Frank op, terwijl hij de camera beter positioneert. "Dit is hoe de dag er een beetje uitgaat zien," zeg ik met een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik mijn wenkbrauwen omhoogtrek. Hij weet ook dat ik hier veel te goed opga én dat ik misbruik van de situatie ga maken. 

Frank is mijn huis nog niet binnen of hij noemt al een voorwaarde van deze video, "ik wil geen seksuele handelingen." Ik reageer direct: "prima, doen we dat niet." Hij is van plan het huis binnen te stappen, maar vervolgt nog snel met zijn lijstje voorwaarden, "en ook niet bij andere mensen." 

Ik zucht, blijkbaar vreest hij dat ik dit video idee ga misbruiken om hem dingen te laten doen op beeld die hij niet op beeld wil hebben. Zonder een camera op zich gericht, had hij die dingen anders allang gedaan plus ik zou nooit een video idee misbruiken. "Je kan weer gaan," zeg ik hem daarom aardig.

Dit brengt mij weer helemaal terug naar de tijden dat Frank en ik met gemak elke week uitgingen, puur om te neuken met alles wat los en vast zat om mekaar de volgende ochtend compleet belachelijk te maken over de vangst. Laat ik het zo zeggen: er zaten veel lelijke eenden tussen, maar ons libido was weer gesust. 

Ik laat hem binnen en we praten kort bij. Eigenlijk is dit het moment om de bom te laten vallen, maar om wat voor reden dan ook krijg ik het mijn mond niet uit. Zo moeilijk is het niet: "oh Frank, nog iets; ik heb een relatie met Matthy." Oké, misschien moet ik het niet zo direct brengen, maar ik moet het hem op zo'n soort manier vertellen anders komt hij weer tussendoor met grapjes en weet ik het wat allemaal nog meer. 

De camera gaat daarna aan en ik vertel hem dan over mijn planning van vandaag, wat hem dus allemaal staat te wachten. Hij krijgt vervolgens al de eerste opdrachten van mij, zoals de planten water geven en mijn schoenen strikken. Ik pak echter nog een extra paar schoenen uit mijn slaapkamer, waardoor hij zijn kans schoon ziet om wat beelden te maken van mijn slaapkamer. "Dit is dus die kamer waar jij-." 

Ik zie wat hij probeert en kap hem daarom direct af door de schoenen tegen de lens van zijn camera aan te drukken. "Kun jij deze even dragen?" vraag ik hem, waarna ik mijn rugzak op mijn schouder gooi. "Ey, maar dit is dus die kamer waar jij die talloze video's opneemt?" vraagt hij vervolgens. Ik weet niet of hij nu op een sarcastische manier refereert naar mijn YouTube video's of dat hij het heeft over al die sekstapes. In dat laatste geval; die heb ik nog niet met Matt gemaakt en dat was ik ook niet van plan. Matthy is niet zo ordinair om daaraan mee te doen. Misschien zou hij een geluidsopname wel oké vinden, zodat ik die kan ik gebruiken als hij er niet is.

Jij en ik werken welWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu