23. Een stijve 🔞

1.1K 40 38
                                    

Al zoenend belanden we op bed, terwijl onze handen over elkaars lichaam gaan. Ze ontdekken de ander z'n lichaam, alsof we elkaar niet kennen. Alsof dit een onenightstand is, maar dat is natuurlijk niet het geval. We kennen elkaar goed, heel goed zelfs en dit is al helemaal niet onze eerste keer seks.

We helpen elkaar met het uittrekken van alle kledingstukken: onze shirts, broeken, sokken en ondergoed. Alles belandt op de grond, maar dat is een zorg voor later denk ik dan altijd maar. Het uitzoeken van de kleren is trouwens ook zo gedaan; we hebben namelijk een andere kledingmaat.

Als we beide spiernaakt zijn en de dekens over ons heen hebben getrokken, kijken we elkaar kort aan. Nou ja, we zijn even stil, echt oogcontact hebben we niet. Ik verroer geen vin, maar wel een vinger, meerdere zelfs. Ik streel met mijn vingers over diens huid die zo zacht is als zijde en besluit ter hoogte van het sleutelbeen mijn lippen erop te drukken om gewoon even te proeven. Net gedoucht en dat proef je, ruik je en voel je.

Ik laat mijn handen over de zijkant van diens torso gaan, maar stop tot net onder de oksels. Ik draai ons vlug om, zodat ik onderop kom te liggen. Ik schuif vervolgens ietwat omhoog, zodat ik met mijn hoofd op het kussen kom te liggen, dat is wel zo prettig. Met mijn handen ga ik dan weer over de contouren van diens lichaam, een perfect zandloperfiguur. Uiteindelijk laat ik mijn handen op diens bovenbenen rusten, terwijl diegene zichzelf langzaam op mijn stijve laat zakken. Bij het omdraaien gleed hij er namelijk uit.

We hebben gelukkig geen condoom nodig, want voordat ik het weet ben ik binnen. Diegene begint heen en weer te schuiven, met diens heupen te rollen, zoals alleen diegene dat kan. Met mijn handen op diens heupen begeleid ik het rijden, zodat het nog beter voelt. Mede omdat ik dan zelf de touwtjes in handen heb.

We laten onze kreunen de vrije loop; ik ga het zeker niet onder stoelen of banken schuiven dat ik geil ben. Wat mij nu nog meer opwindt, is het feit dat diegene diens nagels in mijn huid drukt en ik kan wedden dat ik na vanavond de krassen op mijn hele lichaam heb staan. Als ik zelf met mijn nagels in mijn huid druk, windt het mij natuurlijk niet op.

Ik besluit direct dat ik door blijf stoten, totdat ik moe ben en hopelijk meerdere orgasmes heb gehad. Ja, ik ben momenteel echt even egoïstisch, maar dat mag ook wel een keer.

We houden eerst de hele tijd ons favoriete positie aan: de cowboy, maar wisselen kort af naar missionaris en doggy. We gaan echter vrijwel direct terug naar cowboy, het is echt ons favoriete standje. Misschien wel omdat we elkaar erbij aan kunnen kijken en tegelijkertijd elkaars lichaam kunnen bewonderen.

Hijgend ga ik met mijn handen bij diegene van teen naar top, terwijl mijn ogen mee omhooggaan. Ik geeft mijn ogen de kost over diens lichaam van de trillende knieën via de heupen, taille en borsten naar uiteindelijk haar gezicht. Twee bruine ogen kijken mij intens lang en indringend aan, waardoor ik het oogcontact behoud. Maar dan plots veranderen de ogen, de emotie en uitdrukking verandert met behulp van de wenkbrauwen.

Mijn adem stokt en op de één of andere manier lukt het mij niet om weg te kijken van de ogen, hoe graag ik dat ook wil. Ik ben aan het gissen naar wat hier gebeurt en waarom ik mij zo voel. Waarom ik mij zo benauwd voel en het idee heb dat ik gewoon niet kan ademen. Dit heb ik nog nooit eerder gevoeld. Zo hevig hoort een orgasme niet te zijn.

En dan verandert de kleur van de ogen; van bruin naar blauw. Matthy. Tranen vallen uit de ogen en rollen over de rode wangen. De ogen worden roder en zwollen ietwat op. Hij blijft mij recht in de ogen aankijken, terwijl hij echt in huilen uitbarst. 0

Ik begin naar adem te happen en ineens kan ik dan weer ademen, maar uit paniek sla ik erin door: ik start te hyperventileren. Mijn ogen schieten open, terwijl de rest van mijn lichaam wel verstijfd voelt. Ik voel mezelf in mijn eigen zweet drijven en ik heb direct de behoefte de dekens van mij af te slaan, maar doe het niet. Mijn ogen moeten nog even wennen aan de duisternis, maar als ik eenmaal de dekens kan zien, zie ik ze gelijk omhoog staan. Ik heb een stijve. Tuurlijk heb ik een fucking stijve gekregen van die natte droom.

Jij en ik werken welWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu