6. Bölüm -Bir çok seçenek...

28 4 1
                                    

Selam arkadaşlar! Bu bölüm biraz kısa olacak. Yeşil ve Asil'in arasını düzeltmek amaçlı falan işte. :D Geçiş bölümü tam anlamıyla. Bu bölümden sonra geleceğe geçicez. İyi okumalaar :*

"Görüşürüz."

"Hoşça kal tatlım." Anneme gülümseyip arabadan indim. Kursun girişine yaklaştıkça içime bir yük biniyordu. Asil aramalarıma hala cevap vermiyordu. Boğaç'a da ulaşamıyordum. Kapıdan içeri girince derin nefes alıp ilerlemeye başladım.

Her zamanki gibi patenlerimi elime alıp piste gittim. Burak hoca ve Demet vardı. Kafamı dağıtmak için gülümseyerek Burak hocanın yanına gittim.

"Merhaba hocam!"

"Nasılsın Yeşil?"

"İyiyim."

"Hocam bugün ne yapacağız?" Demet'i onaylarcasına kafamı salladım.

"Genel hareketler hazır zaten. Eşli çalışmaya geçeceğiz. Onlar da geldiler. Isının ve beni bekleyin." Kafasıyla kapının önünden geçen Asil ve Boğaç'ı göstermişti. O tarafa bakmamayı tercih ederek patenlerimi giymek üzere kenardaki oturaklara oturdum.

Patenlerimi giyerken önümden Asil ve Boğaç'ın geçtiğini hissettim. Hızla ayağa kalkıp piste girdim. Demet ile birlikte kayarken onlar da piste çıktı. Asil bana bakmıyordu bile!

"Demet!" Demet dönüp bana bakınca elimle yavaşlamasını işaret ettim. Yanına gidince kaymaya devam ettik.

"Bak sana bir şey söyleyeceğim ama kimseye benim söylediğimi söyleme."

"Tamam?"

"Boğaç senden hoşlanıyor." Demet birden tökezleyince kolundan tuttum.

"Ciddi misin?" Yüzüme bakmayıp kaymaya devam etmişti. Birden hızlanıp ona baktım. Yok artık!

"Bir dakika. Demet? Yoksa sen..."

"Sus! Duymasın." Sevinçle zıplamak istesem de buzun üstünde olduğumu anlayıp sadece gülümsemekle yetindim.

"Aranızı yapmazsam, ben de Yeşil değilim!" Ellerimi çırpıp pistin girişine doğru yöneldim. Kenardaki metalleri tutarak dinlenmeye başladım. Demet yanıma gelip tutundu.

"Zaten yeşil değilsin, renk anlamında." Kaşlarımı çatıp avcumun içini alnıma vurdum.

"Aman Allah'ım!" Demet kahkaha atınca Boğaç'ın bu tarafa baktığını gördüm. Burak hoca içeriye girince ikisi de yanımıza geldiler.

"İki gruba da ayrı koreografi hazırlandı. İlk kimle başlayalım?"

"Onlar!" Boğaç ile birlikte konuşunca Burak hoca ikimize bakarak güldü.

"Yeşil, yazı mı tura mı?"

"Yazı." Burak hoca eliyle attığı parayı tutup bize baktı.

"Asli ve Yeşil, sizinle başlıyoruz. İkiniz, oturun ve izleyin." Boğaç sırıtarak yanımdan geçerken kolunu tutup kulağına fısıldadım.

"Demet senden hoşlanıyormuş." Boğaç bana soru sormaya hazırlanırken pistin ortasında beni bekleyen Burak hoca ve Asil'in yanına gittim. Asil'in yüzüme bakmaması daha kötüydü. Bağırsaydı, kızsaydı ama sessizce durması...

"Şimdi, sizde daha lirik dans havası olan bir şey düşündük. Koreografi basit. Şimdi, ben size bilgileri verene kadar Hande hocanızın gelmesi iyi olur. Şarkı; Say Something. En güzeli bu sanırım. Ben ve Hande'yi izleyeceksiniz ilk olarak." Karmakarışık konuşmasına kaşlarımı çatmıştım. Hande hocanın gelmesiyle Burak hoca bizim geri gitmemizi söylemişti.

YEŞİL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin