27🌊 [End]

123 24 40
                                    


Author POV ,

" මේ දේ වෙන්න දෙන්න බෑ අප්පා ... මොකක් හරි කරන්න ..." ඔහු එලෙස තම පියාට කියද්දී ඔහුගේ පියා ...

" මින්ජුන් අදල් ... මං මීසූ ගේ අප්පට මේ දේවල් අදම කියන්නම්... මං කොහොම හරි ඔයාට මේ හැම දෙයක්ම හරි ගස්සලා දෙනවා ..."

කේන්තිය පිරුණ ඇස් වලින් මින්ජුන්ගේ පියා ජුන්සුක් එලෙස කියමින් එතනින් පිටතට යද්දී මින්ජුන්...

" මීසූ ... මං තමුසෙව ඌට ලැබෙන්න ඉඩ තියන්නේ නෑ .. මං උගේ ජීවිතෙත් අපායක් කරලයි නවතින්නේ ..." ඔහු එලෙස මහ සද්දෙන් වියරුව පිරි සිනාවකින් කෑගහද්දී මුලු කාමරයම පුරාම එම හඩ දෝංකාර දුන්නේ තවත් මූසලත්වයක් එයට එකතු කරන ගමනුයි ...

.

.

" ජින්හන් මට මීසූ ගැන ආරංචියක් ආවා .. "

ජුන්සුක් එලෙස පිටුපස හැරී සිටි මීසූගේ පියා දෙස කට කොනෙන් සිනාසෙන ගමන් එලෙස කියද්දී ජින්හන් එය ඇසූ සැනින් ජුන්සුක් සිටි දෙසට හැරෙද්දී ඉක්මනින් මුහුණේ ඉරියව් වෙනස් කරද්දී

" මොකද්ද .. මගේ දල් කොහෙද ඉන්නේ..." ජින්හන් කලබලෙන් අහද්දී ජුන්සුක් හිත යටින් සතුටු වෙන ගමන් පිටතින් දුකමුසු මුහුණක් පෙන්වද්දී නැවතත් මීසූගේ පියා අසද්දී ...

" මීසූ ගොඩබිම ඉන්නේ ... ඒකත් මනුස්ස කොල්ලෙක් එක්ක .. මට දැනගන්න ලැබුණ හැටියට ඒ කොල්ලත් එක්ක මීසූට සම්බන්ධයක් තියෙනවා ...ඔයාගේ දල් අපේ නීති කැඩුවා ..."

ඔහු එලෙස කියද්දී මීසූ ගේ පියා .ජින්හන් .... " මොකද්ද .. මගේ දල් එහෙම කරා .. ඒක ඇත්ත වෙන්න බෑ ..." ඔහු කලබලෙන් කියවද්දී ජුන්සුක් ...

" ඒක තමයි ඇත්ත .. මගේ අදල් එයාගේ ඇස් දෙකෙන්ම දැකලා තියෙනවා .. අනික ලීසා ත් මේ දේවල් දන්නවා .. මගේ අදල් දැකලා තියෙනවා තමුන්ගේ අනිත් දල් මීසූත් එක්කයි අර මිනිස්සු එක්කයි එකට ඉන්නවා .." ඔහු මීසූගේ පියා දෙස බලා කෝපයෙන් කියද්දී ඒ දෙසින් යමින් සිටි ලීසා ට කතා කරන දේවල් ලාවට වගේ ඇහුණ නිසා බිත්තියක් අයිනට මුවා වෙලා " මොකක් .. මං ඔන්නිට මේ දේවල් ගැන ඉක්මනට කියන්න ඕනි .."

𝙈𝙮 𝙈𝙚𝙧𝙢𝙖𝙞𝙙 𝙂𝙞𝙧𝙡𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 ༄|KSJ||GxB✔️Where stories live. Discover now