selam 🩷🩷
***
"..lekesi çıkar sanırım." elinde tuttuğu siyah kumaşa baktı masama yaslanmış otururken.
ama benim gözüm, konuşurken titreyen adem elmasına ve dudaklarındaki piercing'e kaydı.
"öpüşürken seni rahatsız etmiyor mu?"
"bekle, ne?" fısıldadım. "dudağındaki diyorum." ben sorduktan sonra dili sanıyorum ki istemsizce oraya gitti, hafifçe yutkundum ve gözlerimi kaçırdım, sanıyorum ki sorum biraz kişiseldi.
"hayır, zaten öpüşmeyi pek sevmem."
dudaklarına bakarken aniden gözlerimiz buluşunca boğazımı temizleyip ayağa kalkmış ve daha fazla rezil olmadan, çıplak üstüme bir şeyler geçirmek adına odama doğru adımlamıştım.
peşimden geliyordu sakince, ayağındaki ağır gözüken siyah botlarla kararlı adımlar atsa da..
üzerime rahat oversize siyah bir tişört geçirip chris'e kısaca teşekkür etmiştim ve sonra dar koridorumda yan yana salona geri yürümüştük.
içeri girdiğimizde gördüklerimizden dolayı chris sahte bir şekilde öksürdü ve kısıkça "yongbok." dedi. felix yerinde irkilirken jeongin'den dudaklarını ayırdı ve panikle doğrulup üstünü düzeltti.
"hyung-" felix korkmuşa benziyordu. sanki chris canavarmış gibi?..
"felix."
"efendim hyung?" dedi mahcup bir şekilde. felix lafını devam etmesine izin vermeden atıldı. "saat geç oluyor ama biz biraz dışarı çıkabilir miyiz?"
"okuldan pek vakit kalmıyor da.." dedi jeongin de ona eşlik ederek.
"olur, gidin bakalım. biz de changbin ile kaynaşırız biraz hem?" bana bakınca gülümsemiştim. "olur chris."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fbuddy ★ changchan
Fanfiction"aramızdaki bu garip çekime isim koymak isteyen tek ben olamam, değil mi seo?" uyarı: BDSM! smut, küfür. yan karakterlerde polyamory (threesome) ilişkisi bulunur!! yan çiftler; jeonglix, 2minjin.