selam, iyi okumalar.
sınır geçmedi ama arayı açmaktan sıkıldım. istediğimde bölüm atacağım.
***
chan'la iki haftadır hiç görüşemiyorduk. sözleşmemiz bir kenara dursun, gerçekten nefes alamayacak kadar gergindim. düğün telaşı dedikleri tam da bu olsa gerek.
tüm sevdiklerim ile beraber amerika'ya gitme heyecanı içindeyim ama bir yandan da kendi gerginliğimle boğuşuyordum.
evdeki gergin hava zaten halihazırda etrafa yayılmış durumda. jeongin, elinde telefonlarla telaş içinde odadan odaya, mekandan mekana koşuşturuyor. felix de bir yandan benim vize durumumu düzeltmeye çalışıyor, bir yandan da kendi endişeleriyle boğuşuyor. arada bir panik havası bile estiriyorlar, sanki düğün için amerika'ya gitmek hayatlarının en önemli olayıymış gibi.
düğüne tam on bir gün kaldı. jeongin ve felix iki gün içinde amerika'ya uçuyorlar. washington forks'ta alacakaranlık düğünü yapmasalar olmazmış ve anca hazırlanacaklarmış, felix'in annesi ve babası da orada diye ben gitmek istemedim. son güne kadar stajıma devam edip puan toplamayı hedefliyorum. ha bir de vizemin çıkmasını beklemek var tabii.
ayrıca dört haftadır düğün telaşı ve acil servisteki yoğun çalışma arasında gidip geliyordum. her an patlamaya hazır bir bomba gibiydim. belki de bir gün önceye nazaran birkaç kere daha nefes alıyorum. çünkü bu stres, hem bedenimi hem de zihnimin en ücra köşelerini sarmış durumda. son günlerde yarım kalan işler, bitirilmesi gereken raporlar derken acil serviste bir gerginlik havası da hakim, hatta bazen kendimi düşünmeyi bile unutuyorum. iki haftada tam dokuz kilo vermişim. yemek yemeyi ve su içmeyi bile aksatıyorum. o kadar ki, hasta bakımı gerektiren anlarda bile aklım sürekli olarak düğünde ve detaylarında kalıyordu.
jeongin'le beraber yurt dışına gitmek, düğünlerini gerçekleştirmeleri için can atıyordum. umuyorum ki her şey yoluna girerdi ve sonunda kardeşimle birlikte bu özel günümüzü en iyi şekilde kutlardık.
ayrıca son günlerde beklenmedik bir şekilde aklıma bir fikir düşmüştü: bir dövme yaptırmak istiyordum. evet, tam da bugün, tüm bu karmaşanın içinde, neden olmasın ki? belki de bu, içimdeki gerginliği bir nebze olsun hafifletebilirdi.
birkaç telefon görüşmesinden sonra, salonun yerini öğrendim. eski dövmeci kapanmış, yerine yenisi açılmıştı. telefonda konuştuğum adamdan dövme randevusu talep ettim, saati konuştuk. mesaim bitince önlüğümü çıkardım duş aldım ve kendi kıyafetlerimi giydim.
arabama atlayıp navigasyonun trafiksiz on dakika sonra varacağımı gösterdiği yere gittim, telefonumu ve cüzdanımı alıp içeri girerken kapıda onu görünce, şaşkınlıkla gözlerime inanamadım. ne tesadüf! barda tanıştığım kişi, tam karşımda, aynı dövme salonundaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fbuddy ★ changchan
Fanfiction"aramızdaki bu garip çekime isim koymak isteyen tek ben olamam, değil mi seo?" uyarı: BDSM! smut, küfür. yan karakterlerde polyamory (threesome) ilişkisi bulunur!! yan çiftler; jeonglix, 2minjin.