5 (m)

2.3K 108 66
                                    

selam bebekler 🥵🥵

 açık smut uyarısı!!!!! 👅

💋💋😽😽

***

changbin'in bakış açısı.

"becer beni hyung." sesim kulaklarımda yankılanırken ıslak dilini boynumda hissettim, gözlerimi kapatıp dudaklarımı ısırdım aldığım zevkle. en hassas yerlerimden biriydi boynum... ben bir an kısıkça inlediğimde keyifle kıkırdadı ve dişleriyle boynumu çekiştirmeye başladı.

ama bu pozisyonda yeterince rahat edememiş olacak ki, üzerimden kalkıp kendini yatağın boş tarafına bıraktı ve geri geri giderek sırtını yatak başlığına yasladı. ben de mesajı alarak kucağına tırmandım hemen ve kasığına oturdum.

altındaki gri eşofmanın üstünden belli olan penisi tam da deliğimi baskılıyordu. ellerimi onun uyluğuna koyup hareket ettiğimde ikimiz de inlemiştik. ellerini tutup belime koyarken o da dudaklarıma birkaç öpücük kondurduktan sonra belimi okşamaya ara vermeden başını eğerek tekrar boynumu yemeye koyuldu.

chan dudaklarıyla boynumdaki şişmiş damarlarımın üstünü emerken ben de altımdaki büyük sertliğine sürtünmeye başladım. birkaç saniye duraksadı, gözlerimiz buluşurken inledi ve hırsla devam etti boynumu emmeye. iki parmağımı ağzıma götürüp yalamaya başlamıştım ben de.

chan göğüslerimi ve karın kaslarımı emip ısırırken ben de onun eşofmanla örtülü kaslı uyluğuna sürtünüyordum boğukça inleyerek.

iki parmağım yeterince ıslanınca ağzımdan çıkarıp kalçama doğru yol aldım ve deliğime vardığımda durdum. o sırada chan göğüs ucuma sertçe dişlerini geçirdiğinde başımı geriye atıp inledim. "ahhh! sikeyim." hmhmladı ve arsızca yüzüme yaklaşıp boydan boya salyamla ıslanmış dudağımı yaladı.

onunla göz temasımı bozmadan, ıslak parmaklarımı kalça arama değdirip deliğimi okşamaya başladım ve başımı onun göğsüne yaslayıp inlerken arsızca mırıldandım. "mhhh chanie.." deliğim o kadar küçülmüştü ki, bir tane parmağımı bile içime zor alabilmiştim, canım çok acımıştı.

yardım isteyen gözlerle ona bakarken o üç parmağını doğrudan aralık olan ağzıma soktu. uzun parmaklarını dilimle emerek güzelce ıslattım ve memnun mırıltılarla parmaklarını çıkardı ağzımdan.

ama bana nefes alma payı bile vermeden parmaklarını hızla deliğime ittiğinde başım öne düştü ve gözümden akan birkaç yaş chan'ın karnına damladı. "ahhh-mhgghh!!"

parmaklarını içimde büküp derinlerime ittiğinde ağlayarak kucağından kaçmaya çalıştım ama beni o kadar sıkı tutuyordu ki, başarısız olmam bir yana, kızarmış penisime sert bir tokat yemiştim.

başımı geriye atıp inlerken sızdırdım arsızca. zaten neredeyse bayılacak kadar hassastım ve omzuna tutunmuş kontrolsüzce inlerken üç parmağını içime alıyordum.

bana acımış olacak ki, sonunda altındaki lanet eşofmanı iç çamaşırı ile birlikte dizine kadar sıyırdı. fazlasıyla erekte  olmuş görünüyordu. chan'ın kolundan tuttum ve yüzüne baktım. "chan, bu şey bana girerse ben ölürüm." sırıttı ve uzanıp birkaç saniye önce çeneme damlayan gözyaşımı diliyle yakaladı.

fbuddy ★ changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin