13 (m)

819 48 48
                                    

uyarı: bu bölüm mum, şiddet- kısacası bdsm ilişki içerir.

oy sınırı 40, yorum sınırı 75.

***

chan'ın bakış açısı.

"hoş geldiniz." içimdeki tüm misafirperverliği dışıma vurarak gülümsedim ve kapıyı daha çok aralayıp misafirlerimi içeri aldım. sırasıyla felix, jeongin, chanyeol ve nişanlısı baekhyun hyung gelmişti. changbin zaten içerideydi.

vakit kaybetmeden sofraya oturduk. boşboğaz abim chanyeol çocukların düğün planlarını kurcalıyordu.

"düğünü 17 haziran gibi düşünüyoruz hyung." jeongin konuştu hizmetlilerin herkese servis ettiği çeşit çeşit yemeğinden son lokmalarını yerken.

chanyeol ağzını peçeteyle silip sırıttıktan sonra changbin'e döndü. "n'aber binnie?" hafifçe öksürdüm sahtece, abimin mesafesine dikkat etmesi için. umursamadı.

"iyiyim hyung, senden n'aber?"

"sen kaç yaşındaydın ya?" baekhyun nişanlısını aratmayan sorular sorarken changbin saygıyla cevapladı hepsini. "22 yaşındayım hyung."

o sırada sofradan kalkıp gittiğini bile anlamadığımız felix, büyük salona girdi ve elindeki siyah pastayla doğum günü şarkısı söylemeye başladı. "artık 23 oldun." dedi jeongin ve kalkıp abisine sımsıkı sarıldı. "8 mayıs mıydı bugün?" changbin şaşkınlıkla sordu, hatırlamıyordu bile.

"iyi ki doğdun canım." felix ona sımsıkı sarıldığında changbin de onu kardeşinden bile ayırt etmeyerek sımsıkı sarmıştı. "bana yok mu?" kollarımı açıp ona uzandığımda şaşırtıcı bir şekilde kollarıma atladı ve bana sarıldı. hafifçe titriyordu, onu destekleyerek sırtını sıvazladım ve başını omzuma koydu.

birkaç saniye sonra ayrıldık ve baekhyun'la chanyeol'a da sarıldı kısaca. pastasını kesti ve mahcupça birkaç fotoğrafını çektirdi felix'e. onlar birlikte poz verdiğinde ben de onların fotoğrafını çektim. sonra pastayı da yedik ve abimler şehirden uzakta olduğumuz için ve dönüş uzun süreceği için yanımızdan ilk ayrılanlar oldu.

felix ve jeongin de onların hemen ardından birkaç bahane bularak birlikte gezmeye gittiler, jeongin kapıdan çıkmadan önce abisine sarıldı ve hediyesini verdi. en son, jeongin'in onun eve dönme konusunu endişe etmemesini duymuştum kulak misafiri olarak.

***

"of." odaya zar zor giren changbin ile yüzümdeki geniş sırıtışı sildim ve doğruldum deri koltuktan. "aksesuarların pek yakışmış, doğum günü çocuğu."

herkes gideli yaklaşık yarım saat oluyordu. changbin duş almış ve gelmişti yatak odama, bana fark etmezdi ama işten sonra kendini kirli ve yorgun hissettiğini söylemişti.

şimdiyse kapının önünde dikilmiş, havlusuz, sağ elini sol kolunun üzerine atmış, utançla bedenini kapamaya çalışıyordu, kalçaları titriyor, kirpikleri ıslak ve bedeni hassas görünüyordu. kızarmış penisine baktım ve kıkırdadım, yanıma gelmesi için iki parmağımı ona doğru oynattım yanıma yavru bir kedi çağırır gibi. hemen yanımda bitti muhtaç bedeni ve kasıklarıma yanaştı, fakat deliğine sıkıştırdığım kalın, düşük hızda çalışan vibratör yüzünden dizime oturamadı düzgün.

fbuddy ★ changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin