19

230 40 44
                                    

slm yorumları cıkarın lan
pamuk klavyeler ekrana 😡
AMINIZA KAMYONLA GIRDIRTMEYIN AMK

ska seviyorm sizi

he bi de ateezle ilgileniosanız yeni 2 smutshot attım
shipler seongjoong ve yungi 🥹

taaaam reklam vakti bitti hadi okuyun bakim 🥰🥰🥰

gecis bolumu diye biraz kisa oldu (500kelime

***

"ooooo fıstık!" seungmin hyung abartıyla bana sarıldığında zorla da olsa gülümsedim. sonra da hyunjin atıldı boynuma. onu da kucakladım sımsıkı. çok özlemiştim onları.

gözlerim minho'yu aradı ama sanırım o bizi evde bekliyordu. seungmin hyung bavulumu lüks arabasının bagajına atarken hyunjin de beni kapımı açarak arabaya bindirdi.

onlar da hemen bindi ve başımı geriye yasladığımda evlerinin yolunu tuttuk havaalanından. "yolculuk nasıldı?"

"berbat." dedim başımı ovuşturarak. "iki gündür uyumadım."

hyunjin burukça gülümsedi. "geçecek changbin, söz veriyorum."

seungmin'le dikiz aynasında göz göze geldiğimizde bana hyunjin'i desteklediğini belli etmek için göz kırptı ve başını salladı.

"şey changbin, az önce beni jeongin aradı." dedi hyunjin sıkıntılı bir ses tonuyla. "seni sordu ama sana sormadan da ne diyeceğimi bilemedim."

"sizde olacağımı söyleme hyunjin, bir şeyler uydurursun olur mu?" içim daraldığı için derin bir nefes verdiğimde çoktan varmıştık onların evine.

içeri girip kendimi yorgunlukla koltuğa attığımda minho yemek yemem için ısrarcıydı. seungmin bavulumu misafir odalarına çıkarmıştı. hyunjin de yemekleri tabaklara koyan minho'nun ensesini öpüyordu.

onlara gülmeden edemedim. birbirlerine kedi gibi sırnaşmaları gözüme çok tatlı gelmişti.

ben ne kadar istemesem de zorla yemek yedirdiler bana. sofrada biraz olan olaylardan konuştuk.

jeongin'in tavrı ve yaptıkları, felix'in hamile kalması, chan'ın evlatlık olayları.

o gün jeongin panikle ve kanlar içinde chan'ı sayıklayarak geldiğinde chan'a bir şey oldu sanmıştım ama felix tekrar kötüleştiği için yalnızca chan'ın yerini soruyormuş.

büyük bir kaos atlatmıştık ve düğün de zaten iptal olmuştu. ben de bilet alıp kimseye söylemeden kore'ye dönmüştüm.

jeongin ve felix'in arası kötüydü. jeongin de felix de baba olmak için oldukça küçüktü. chan'ın dedikleri de yeterince netti. belki de aldırırlardı bebeği, bilmiyordum.

jeongin'in bencilliklerinden bir süre uzak kalmak istiyordum. o yüzden uçağa binmeden kapadığım telefonumu daha da açmamıştım. açmayacaktım da. misafir odasının çekmecesine rastgele atmıştım.

hızlıca bir duş alıp kendimi yatağa bıraktığımda düşünecek çok şeyim olduğu dank etti aklıma.

hastanede yanıma gelen çocuk kimdi? beni hiç tanımasaydı neden o kadar rahat olacaktı bilmiyorum. belki de yalnızca acısını paylaşmak isteyen biriydi. ben abartıyordum.

ayrıca chan'ın tavırları... felix'in söyledikleri. gerçekten korkunçtu. korkunç bir aile travmasına şahit olmuştuk. chan belki bunu daha kibar izah edebilirdi ama sinir anını yönetememişti. felix ise o anlık acımasız sözlerininin kurbanı olmuştu. umarım hallederlerdi.

fbuddy ★ changchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin