selam, sonraki bölüm kaçamak ve fetisli bi smut var,
oy sınırı 30 yorum sınırı 80 yine.BÖLÜM SONU CHAN ZHAGWHQÖWLWOFŞW
***
günlerdir belime ve bacaklarıma yerleşmiş ağrıya bugün tekrar küfrederek ve inildeyerek doğruldum oturduğum rahatsız koltuktan.
bir yıllık küçük bir aradan sonra lanet okula gelmiştim, son yıl için tıp stajım vardı ve bu ayki ödevim acilde görevli olmaktı.
bir haftadır kendi kendime vakit geçiriyordum, chan'dan pek bir haber yoktu, bana gönderdiği saçma mail dışında. sözleşme maili. ben de hızlıca yaptım bir tane ve imzaladık sonra.
bundan sonra ne olurdu bilmiyorum ama onunla yatmak hoşuma gidiyordu, sonuçta aşk aramıyordum. en kötü ne olabilirdi?
"changbin hyung!" kafamı kaldırdım önümdeki dosyalardan ve gülümsemeye çalıştım diğer stajyere. "efendim wonbin?"
"acile bir hasta giriş yaptı, trafik kazası. yolda kalbi durmuş, şimdi ise nabzı oldukça düşük seyrediyor ve tansiyonu-"
yerimden kalktım ve daha fazla zaman kaybetmeden boynumdaki stetoskobu kavrayarak onunla birlike koridorun sonuna kadar koştum. canlı hayatı şakaya gelmezdi.
bir günüm daha yoğun ve ağrılı geçerken, saat yediye geliyordu çoktan, bir saat içinde çıkacaktım. sonuçta gece nöbetim yoktu. kalabalık bir grup olduğumuz için bana daha sıra bile gelmemişti.
önlüğümü düzeltmek ve yüzümü yıkamak için lavaboya uğradım, işlerimi halledip lip balmımı bile tazeledim. o esnada, genelde mesai saatlerinde telefonuma bakmak pek huyum değildi ama, chan'dan ve jeongin'den mesajlar vardı. bildirimlere tıkladım hemen ve inceledim.
***
jeongin
abi, felixlerle aile yemeği yapalım diyoruz tekrar
bugün çok yorgunsan erteleyelim ama 🥺🥺🥺jeongin
mesajımı daha görmemişsin,
her şey yolunda mı?jeongin
sanırım bencillik ettim
yorgunsundurjeongin
başka zamana erteliyorum?..yarım saat önce attığı mesajı okumayı bitirir bitirmez panikle ses kaydına bastım ve ona sakince açıkladım durumu. "bebeğim, acilde olduğum için bakamadım telefonuma, o kadar da yorgun değilim. sadece çok yoğundum, inan bana hiç sorun olmaz. sana vakit ayırmayı her şeyden çok isterim, mevcut plan nedir?"
bir dakika bile geçmeden jeongin mesajımı gördü ve hemen yanıtladı.
jeongin
abiciğim 😿
senin için sorun olmayacağından emin misin
gerçekten erteleyebiliriz 🥺🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fbuddy ★ changchan
Fanfiction"aramızdaki bu garip çekime isim koymak isteyen tek ben olamam, değil mi seo?" uyarı: BDSM! smut, küfür. yan karakterlerde polyamory (threesome) ilişkisi bulunur!! yan çiftler; jeonglix, 2minjin.