\geriye dönüş/

85 8 90
                                    

(\ilk önce bu güç şeyini atlayacağım zaten sadece savaşıyorlar falan filan o kadar şimdiden kusura bakmayın/)

Sonunda aklımdaki şeyi biraz daha sonra da olsa konuşacaktım. Şimdi beni dövüş bekliyordu! İçimdeki her şeyi çıkaracaktım.

                                 ...

Bu güç saçmalığından sonra herkes odalarına çekildi. Yorgunluktan hemen odalarına çekilip uyuyan oldu, yaralananlar ise revire gidip iyileştiler. Ben yorgunlukla yatağa geçip uzandım. O sırada televizyonu açıp kanallarda dolaşıyordum. O sırada bir anda karşıma bir haber kanalı çıkmıştı. Orda anlatılan dikkatimi çekmişti.

"Evet sayın seyirciler, haber bültenimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Şimdiki haber ise villainlerle ilgili. 1 ayda 479 kişi öldürüldü! Bu oldukça fazla bir sayı. Lütfen kahramanlardan uzak yerlerde durmayınız, ara sokaklara girmeyiniz ve mümkün olduğunca dışarı da çıkmayın. Bu kadar ölümün sebebi 1 tek kişi tarafından yapıldığı düşünülüyor. Aslında kanıtlar vardı ama bilinmeyen bir sebep yüzünden bu kanıtlar silindi. Neyse sıradaki haber...."

Bir kişi daha öldürülseydi ne olurdu sanki. Dur ne düşünüyordum ben? Tek dert bu olmamalı. Bir kişi bunu nasıl becerebilir? Bu çok uğraştırıcı ve bu kadar yapabilmek için karşına sürülerce insan çıkması gerekirdi.

*Flashback*

-izuku'dan-

Shigaraki: Ya tüm sayıları anlarımda 479 nedir be oğlum. 1 kişi daha öldürseydin ya!

Toga: Ya o ne yapsın ki~ Hem okul hem burası onu cok yoruyordur. Dimi deku~?

Deku: Hm hm aynen..

Toga: Hey düzgün bir cevap bekliyorum ben amaa!

Deku: Ben insanlara bilerek böyle yaydım. Sahte bir hesaptan yalan haber yaptım. Yoksa bu sayı benim minimum bile değil.

Dabi: Bende senden böyle beklerdim. Bu zaten birkaç saate yayılır. Haberlerde falan her yerde görürüz.

???: İzuku midoriya lütfen lavabotuara gidin lütfen.

Deku: Ben size daha ne kadar bana öyle seslenmeyin diyeceğim! Şu ismi bir daha kullanırsanız sizi asitli sularda boğarım!

???: Her neyse.

Deku: tch!

Yavaşça yürümeye başladı. Aslında artık alışmıştı. Ona yapılan eziyetler ortaokulda yapılanlardan bile ağırdı. Kendisinin deney yapıldığı yere vardığında bu sefer daha fazla kişi vardı.

???": Sonunda geldin küçük"deku"cuk~ Buraya gelmenden en son ne kadar geçti dersin? 1 hafta? 1 ay?

Deku: 2 hafta.

???": Aferin! Şimdiki deney için hazır mısın? Ama bu biraz daha hafif olucak. Bu sadece senin güçlerini daha saldırgan yapıcak. Kontrol etmen çok kolay olucak. İlk kullanışında alışırsın. All Might'i bile tek hamlede bile yenebilirsin. Bu nefretinle daha çok büyüyecek. Hazır mısın?

Deku: Kesinlikle!! *İçinden* (Bu güç ile burdan kaçabilirim! Villain olmaya devam edebilirim ama bunlar olmadan. Kesinlikle!)

*İğneyi yaptıktan sonra*

Deku: Hehe~

???": İyi misin evlat?

Deku: Hem de nasıl~*Bir anda özgünlüğünü kullanarak kılıç yapar ve doktorlara saldırmaya başlar.*

Saniyelerde doktorları öldürmüştü. Alarm düğmesine basamadan işleri bitmişti. Tabii bu yapılan güç sayesinde villainleri bırak AFO bile dayanamazdı. Ondaki bu nefret ile her şey daha tehlikeli oluyordu.

Deku: Hey~! Yoksa oyunumuz bu kadar kısa mı sürdü? Söyleseydiniz daha uzun da tutabilirdim. Ah doğru ya şu an ölülerle konuşuyorum!

Shigaraki: Ne(hey) deku. Her şey yolunda.... BU NE LAN! TOGA DABİ KUROGİRİ CABUK GELİN!

Deku: Biliyor musun? Onları çağırman benim yararına.

Toga: Ne ol.. DEKU NE OLUYOR BURDA!

Deku: Of bir daha açıklamıyacağım. Kısacası ölüyorsunuz.

Dabi: Bu biraz zor!

Deku: "Bo biroz zor!" HAHAHAHA! gel de külağıma anlat bunu. *Bir anda onları gücüyle sıkıca tutar ve arkasından bıçak saplar* demekki bu kadar kolaysınız. Cesetlerinizi bu şekil bırakıcam. Ne yaparsanız yapın artık. Ha doğru ya siz öldünüz!
(\ Bu arada kurogiri'nin kalp bölgesine herhangi bir şey gelirse ölüyor. Hani bıçaktır mermidir. Deku da bunu bilerek kalbinden bıçaklıyor/)

Arkasına bakmadan gitmeye başladı. Kendinden kanıt kalmasın diye tüm eşyalarını almıştı. Şimdiki görevi Bakugou'yu bulup ona acı çektirmekti. Aslında bunu çoğu zaman yapıyordu. Bakugou'ya hayal gibi görünüp onu daha çok mental olarak çökmesine sebep oluyordu. Aslında bu yaptığından memnundu. Ama nedense içindeki bir his buna üzülüyordu. Sanki villain olmak istemiyormuş gibi. Ama deku içindeki bu hise rağmen villain olmaktan vazgeçmeyecekti.

*Flashback end*

                                 ...

Sonunda zaman bulabildim ve hemen yazmaya çalıştım. Elimden geldiği kadar flashback yapmaya çalışacağım. Bakugou'nun İzuku hakkında öğrendiği her bi şey için flashback olucak. Evet biliyorum çok garip bir yerde kestim. Ve neden olmasin :D neyse şimdilik görüşürüz 💃🏻

~halüsinasyon~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin