5 🖤

28 4 0
                                    

Harry:

Draco jest w szpitalu, a ja wciąż myślę co takiego mogło się stać z tym tłuczkiem. Ciekawe kto mógł wpaść na tak chory pomysł. W innej sytuacji bym sobie odpuścił, ale to chodzi o Draco. Swoją drogą zastanawiam się czemu ja się tak o niego martwię przecież to jest bogaty gnojek, który gardzi wszystkimi, a mimo to boje się o niego. Właśnie idę do wielkiej sali żeby pogadać z Ronem i Hermioną o tej całej sytuacji, ale nie wspomnę o moim nagłym zainteresowaniu się Ślizgonem niby są moimi przyjaciółmi, ale nie wiem czy byliby w stanie to zrozumieć tym bardziej, że ja sam tego wszystkiego jeszcze nie rozumiem.
- Co cię trapi Harry? - pyta mnie Ron gdy tylko siadam do stołu.
- Właśnie jesteś jakiś nieswój od wypadku - oświadcza Hermiona.
- Męczy mnie sprawa z tym tłuczkiem to wszystko jest dziwne - musi być jakieś wyjście.
- Wyluzuj Harry pogrzebiemy i znajdziemy jakieś wyjście - pocieszył mnie Ron.
Naszą dyskusje przerwał Dumbledore i na Wielkiej sali zapanowała cisza.
- Moi drodzy w tym roku odbędzie się niezwykłe wydarzenie Turniej Trójmagiczny. Polega on na tym, że reprezentanci trzech szkół muszą wykonać 3 zadania niezwykle trudne. Każdą szkołę może reprezentować tylko jeden uczeń i żaden uczeń po niżej 17 lat nie może brać w tym udziału - większość się oburzyła.
Moim zdaniem to jest bardzo ryzykowne, więc to dobrze, że Dumbledore przestrzega wszystkich zasad. Przedstawił nam uczestników z Akademii Beauxbatons

Ta większa kobieta trochę podobna do Hagrida to ich opiekunka Madame Maxim ich opiekunka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ta większa kobieta trochę podobna do Hagrida to ich opiekunka Madame Maxim ich opiekunka. Teraz przyszła kolej na pokaz uczniów z Durmstrangu.

Okazało się, że do Durmstrangu chodzi także najlepszy szukając na świecie czyli Wiktor Krum idol Rona

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okazało się, że do Durmstrangu chodzi także najlepszy szukając na świecie czyli Wiktor Krum idol Rona. Po pokazie oraz wszelkich wyjaśnieniach rozeszliśmy na lekcje, a ja w głowie miałem 3 sprawy. Tłuczek, Turniej Trójmagiczny i nie wiadomo dlaczego w głowie miałem też Draco.

Zakazany Owoc 🖤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz