❗tw❗
Y/n
Ihailin ultrakuvaa, mutta samalla katselin haikeana poikaystävääni joka pakkaa laukkujaan. Ylihuomenna alkaisi Blind Channelin kiertue Suomessa. Minäkin menen sitten töihin. Olen pitänyt nyt pekkaspäiviä, kun niitä oli mukavasti kertynyt.
Eerikan takia lähinnä. Hän on kuukauden sairaslomalla ja olen auttanut häntä pysymään pinnalla. Yritti se Anssin kanssa jutella viime viikolla, mutta vaikutti siltä ettei suhde jatku enää. Mies ei ollut lainkaan kiinnostunut Eerikan voinnista, saatika edes selvittämään välejä.
"mua vähän harmittaa lähteä."
Niko huokaisee.Tuo halaa minua takaapäin ja laskee päänsä olkapäälleni.
"mua harmittaa myös, että sä lähdet. mutta mee pitään jätkien kanssa hauskaa. me ehditään olla vielä monta kertaa tässä elämässä kahdestaan." Sanon lempeästi.
"sä oot kyllä ihana." Niko hymähtää.
Käännähdän halauksessa niin, että olemme kasvot vastakkain. Suutelen miestä intohimoisesti. Hän vastaa suudelmaan ja työntää minut seinää vasten, mutta lopulta hoipertelemme makuuhuoneen puolelle.
Ryömin sänkyyn Niko perässäni. Tuo on kontillaan päälläni ja tekee merkintöjä kaulaani. Huokailen tuon löytäessä herkän kohdan.
"mhm-gh!" Mongerran.
Vaatekappaleet lentelevät yksi kerrallaan lattialle. Ensin paidat, housut ja sukat. Minulla on enää ylläni vain alushousut ja rintsikat. Nikollakin on vain bokserit.
Miehen kädet koskettelevat olkapäitäni ja hän alkaa riisua rintsikoitani. Autan vähän ja pian ne ovat lattialla muiden vaatteiden seurassa.
Tuo hipelöi tissejäni ja hieroo niitä, jolloin suljen silmäni ja nautin hetkestä. Voin vain kuvitella virneen Nikon kasvoilla. Hän tietää,
että pidän tästä.Vetkuttelut jäävät kuitenkin sikseen. On aika ryhtyä tositoimiin.
Alusvaatteet lähtevät ryminällä molempien päältä, jolloin heitämme päällemme suojaksi peiton. Levitän jalkojani, jotta Niko pääsee valmistelemaan minua.
"Niko!" Kiljahdan.
Tuon viileät sormet koskettelevat emätintäni. Tartun miehen olkapäistä kiinni ja tuo työntää pari sormea sisääni. Huokaisen kovaan ääneen. Kroppa tärisee. Tää tuntuu niiiin hyvältä!
Sormet vetäytyvät pois sisästäni ja tällä kertaa Niko työntyy miehuudensa kanssa sisääni. Tosin kortsua käyttäen. Viime kerralla kävi pieni fail. Ei kortsu nyt kyllä enää hirveästi auta, mutta ainakin seksitaudeilta toivottavasti suojaa.
"aah-ah!" Huokailen.
Tahti on päätä huimaava. Me selkeästi tiedetään toistemme mieltymykset sängyssä. Me molemmat tykätään nopeesta menosta, mutta Niko tykkää myös pienistä kiihottavista esileikeistä. Ei siitä sen enempää.
"Niko.. m-aha-ahh! tuun ihan just!" Huudan.
Alapäätä kiihottaa ja kihelmöi tutulla tavalla. Sitten tunnen saavuttavani huippuni. Kiljaisen nautinnosta ja rojahdan hikisenä poikaystäväni viereen.
"sun kanssa on parasta seksiä." Huohotan.
"samat sanat." Niko myhäilee.
Vaihdamme suudelman ja kääriydymme peiton alle, tiukasti kiinni toisiimme. Siihen me taisimme torkahtaa..
--
Myöhemmin illalla
Kävely on vähän sitä mitä on, mutta pääsin kuitenkin jalkeille. Nikon avustuksella tosin.
Hän on suihkussa ja minä valmistan meille sillävälin iltapalaa aka ihan perus voileipiä. Voita, kurkkua, juustoa ja kinkkua. Nam!
Jääkaapista voi halutessaan ottaa appelsiinimehua ja vettä saa hanasta. Luulen, että mehu taitaa maistua molemmille tällä hetkellä paremmin. Sen aktiviteetin jälkeen on verensokerit vähän alhaalla ja onhan minulla toisetkin verensokerit huolehdittavana.
Silitän vatsaani ja päätän puhua sille. En ole aiemmin edes tullut ajatelleeksi puhumista, mutta voihan sitä kokeilla. Kai se vauva mut kuulee, ehkä jotenkin. Tuskin sen kuuloaisti vielä ihan sataprosenttinen on.
"moi pieni ihme. mä oon sun äitis ja tulin kertomaan, että oot maailman ihanin pikkutyyppi ja sen, että äiti pitää susta aina huolen. äiti lupaa. äiti myös rakastaa sua yli kaiken, aina." Kuiskaan.
Kyyneleet valuvat pitkin poskiani ja silittelen vatsaani. On tää ihmeellistä.
"kaikki hyvin rakas?"
Nikon ääni kysyy."joo, juttelin just ekaa kertaa meidän vauvalle. veti tunteikkaaks." Niiskutan.
Poikaystäväni halaa minua ja pyyhkii varovasti kyyneleitäni. Nappaamme sitten keittiön tasolta voileivät ja appelsiinimehulasit mukaamme, matkan suuntana olohuone.
"ei sitte mitään yäbyä leffoja." Hymähdän.
"no haluutko kattoa sit annabellen?" Niko virnuilee.
"hyi ei mitään kauhuleffoja!" Älähdän.
"no joojoo, oisko pornoleffa?"
Niko kysyy naurahtaen."oikeesti haista kukkanen!" Inahdan.
Niko vain nauraa, mutta suukottaa sitten poskeani.
"okeiokei, komedia?" Niko kysyy.
"kyllä kiitos." Huokaisen.
Hän laittaa pyörimään legendaarisen Hamekyttä - leffan. Käperryn Nikon kainaloon ja tästä voi alkaa nauruhermojen kutittelu!
-
sanat: 619jonnet ei muista hamekyttä-leffoja😎
YOU ARE READING
𝒚𝒉𝒕𝒆𝒏𝒂̈ 𝒊𝒍𝒕𝒂𝒏𝒂 | 𝑵𝒊𝒌𝒐 𝒙 𝒀/𝑵 ✅️
RandomNiko tapaa suorastaan seksiä tihkuvan naisen yökerhossa ja rakastuu tuohon ensisilmäyksellä. mitä tapahtuu? se selviää lukemalla :) 𝘃𝗮𝗿𝗼𝗶𝘁𝘂𝘀, kirja sisältää kiroilua päihteiden käyttöä smuttia tarvittaessa on tw = trigger warning