58 - BC hupparit

227 17 11
                                    

Y/n

Lauantai

Niko lähti Aleksin kanssa Hankoon hakemaan Aleksin uutta ystävää, koiraa. Naaraspuolinen mäyräkoira kuulemma. Se on kiva rotu!

Vaikka mäyräkoirat ovat alunperin metsästyskoiria, ovat ne myös todella ihmisläheisiä ja lapsiystävällisiä. Pääasiassa ainakin.

Tottakai kaikki lähtee sieltä hihnan toisesta päästä. Omistaja on vastuussa lemmikistään ja sen kouluttamisesta.

Meidän naapurissa asuu muutamia koiria. Suurin osa on hyvin koulutettuja, mutta sitten on yksi ihan raivohullu saksanpaimenkoira.
Omistajansa on ihan samanlainen..

Kerran huomautin, että ei ole varmaankaan kovin hyväksi pitää koiran flexiä löysällä pihalla, jossa leikkii pieniä lapsia. Sain vastaukseksi haukut, molemmilta..

Olen sen jälkeen vain antanut asian olla. Eikä se koira tai omistajansa mitään valittamisen aihetta ole viime aikoina antanutkaan.

Katselen jotain kokkausohjelmaa telkkarista, kun samalla pitelen vauvaa sylissäni. Yritän rauhoitella häntä päivän ensimmäisille päiväunille. Onneksi meidän vauva on ainakin vielä helppo lapsi.

Hetken päästä sylistäni kuuluu hento tuhina. Katson vauvaa hymyillen. On se niin pikkunen
ja söpö.

--

Vein vauvan omaan sänkyyn nukkumaan. Nyt vähän omaa aikaa, eli suihkuun ja ihonhoitoa. Tällaisesta saa nykyään nauttia harvoin.

Suljen kylpyhuoneen oven perässäni, ettei meteliä kuuluisi makuuhuoneeseen. Riisuudun yövaatteista, jotka heitän pesukoneen päälle. Alushousut menevät pyykkikoriin.

Otan oikein pitkän kuuman suihkun. Pesen itseni ihan kunnolla, hiukset shampoolla ja hoitoaineella, sekä ihon sille omalla shampoolla. Lisäksi sheivaan jalat, kainalot ja alapään puhtaiksi karvoista.

Kesän kynnyksellä on ihan mukava päästä eroon ylimääräisestä karvoituksesta.

Suihkun jälkeen kuivaan kylpyhuoneen lattian, sekä itseni pyyhkeeseen. Sitten hautaudun kylpytakkiini ja pyyhkeen asettelen päähäni turbaaniksi.

Laitan kasvoilleni freshin vihreä tee - kasvomaskin. Se rentouttaa ja kosteuttaa ihoa. Vaikutusta odotellessa juon toisen kupillisen aamukahvia ja selaan kännykkää.

1 lukematon viesti henkilöltä Eerika

Avaan meidän WhatsApp-keskustelun ja alan lukea Eerikan lähettämää viestiä.

"läheks tänään illalla sushille mun kans? voidaan vaik käydä myös leffassa tai jotain. ois kiva olla kahestaan 🫶🏻"

Viesti saa hymyn huulille. Tyttöjen ilta kuulostaa laittoman hyvältä! Vastaan Eerikalle takaisin.

"hei todellakin lähen rakas erkku!❤️
leffa sopii hyvin, siellähän pyörii nyt se komedia mistä sulle puhuin
joskus 🤌🏻 "

Saan vastauksen melkein heti.

"omg jes!😍 ai se leffa missä on ne kolme äijää?"

"joo just se :D mut hei, miten aikataulu? Niko on Allun kanssa siel Hangossa hakemassa sitä koiraa, että niillä menee n. pari tuntia siinä reissussa. et illan päälle kerkeisin"

"juu mennään illalla, oisko 18.00 sushille, koska katoin just että leffanäytös on 20.00? Aleksin koira on ihan varmana ylisöpö :D"

𝒚𝒉𝒕𝒆𝒏𝒂̈ 𝒊𝒍𝒕𝒂𝒏𝒂 | 𝑵𝒊𝒌𝒐 𝒙 𝒀/𝑵 ✅️Where stories live. Discover now