Y/n
Herään keskellä yötä siihen, että tunnen virtsarakossani painetta. Luulin aluksi, että vauva painaa sitä, mutta minua taitaakin pissattaa.
Nousen sängyltä ylös, vilkaisten hieman huvittuneena pienesti kuorsaavaa Nikoa. Olen lähdössä kävelemään vessaan, kun tunnen reisieni kastuvan..
Ei helvetti, kusinko mä alleni..
Sytytän puhelimen taskulampun pimeässä makuuhuoneessa ja osoitan sillä lattiaa. Kummallista, neste ei haise pissalle. Se ei kyllä ole kellertävääkään.
Hetkinen.
Ei saatana. Mulla meni vedet..
Pakko herättää Niko!Kutsun hänen nimeään muutaman kerran ja tökin hänen olkapäätään. Onneksi hän herää melko nopeasti.
"no, mikä hätänä?"
Niko kysyy ihan unisena,
silmiään siristellen."mulla meni lapsivedet." Sanon, huomaten ääneni värisevän.
Poikaystäväni silmät rävähtävät auki ja tuo lennähtää sängystä ylös. Hän sytyttää valot makkariin ja alkaa kaivaa vaatekaappia. Tuo löytää sieltä minulle kollarit ja itselleen samantapaiset housut ja jonkin hupparin.
Supistukset alkavat tulla ryminällä, kun saan housut jalkaan. Menen vessaan vielä laittamaan paksun yösiteen, koska lapsivettä tihkuu edelleen. Niko meni laittamaan autoa valmiiksi.
Nojaan eteisen ovenkarmiin ja hengittelen. Niko tulee sisälle ja rauhoittelee minua.
"hengitä ihan rauhassa. autan sut autoon.".
Pääsen autoon istumaan. Supistuksia tulee nyt jo ihan liukuhihnalta ja olo on todella hirveä. Niko hyppää rattiin ja lähdemme kohti sairaalaa. Sillä välin kun olin sisällä, Niko huolehti sairaalakassit ja pyyhkeet autoon, pyyhkeet siltä varalta, jos vauva syntyy ennen sairaalaan pääsyä.
--
SairaalassaNojaan synnytysosaston info-tiskiä vasten tuskissaan, kun Niko antaa meidän tiedot nyrpeälle virkailijalle. Ilmeisesti ei ole kovin virkaintoinen työssään, kun istuu nokka pystyssä tiskin takana.
Tuo näpyttelee tietokoneelle meidän tiedot ja pyytää sitten odottamaan hoitajaa. Onneksi hän tuleekin melkein heti.
"mikä on olo?" Hoitaja kysyy.
"supistaa aika tiheästi." Puuskutan.
Hoitaja nyökkää lempeänoloisena ja johdattaa meidät synnytysosastolle. Kaikki salit ovat tällä hetkellä käytössä, joten meidät ohjataan vuodeosaston tapaiseen huoneeseen odottamaan saliin pääsyä.
Saan olennaisesti vaihtaa sairaalakaavun ylleni ja meitä sitten ohjeistetaan, että kätilö tulee jonkin ajan päästä käymään.
--
1h myöhemminPääsin käyrille. Eli siis seurataan sikiön sydämensykettä, supistuksia ja sen sellaista. Mahani ympärillä on vyö, jonka avulla näitä juttuja seurataan.
Kätilö kävi myös tekemässä sisätutkimuksen ja olen tällä hetkellä 5 cm auki. Hän sanoi tulevansa noin tunnin päästä uudestaan.
"miks tää sattuu näin paljon??" Mumisen tuskissani.
Niko ottaa kädestäni kiinni ja
silittää sitä."kaikki menee hyvin. me selvitään tästä, yhessä." Hän rauhoittelee.
YOU ARE READING
𝒚𝒉𝒕𝒆𝒏𝒂̈ 𝒊𝒍𝒕𝒂𝒏𝒂 | 𝑵𝒊𝒌𝒐 𝒙 𝒀/𝑵 ✅️
RandomNiko tapaa suorastaan seksiä tihkuvan naisen yökerhossa ja rakastuu tuohon ensisilmäyksellä. mitä tapahtuu? se selviää lukemalla :) 𝘃𝗮𝗿𝗼𝗶𝘁𝘂𝘀, kirja sisältää kiroilua päihteiden käyttöä smuttia tarvittaessa on tw = trigger warning