Y/n
Eerika, Sanna ja Aino olivat tulleet kaveriksi laittamaan gender reveal-juhlia valmiiksi huomiselle. Sanna oli tehnyt jopa voileipäkakun ja Eerika toi Ainon kanssa koristeita.
"voi että. mä oon kyllä niin innoissani." Sanna myhäilee.
"niin mäki." Aino hymähtää.
"kaikkihan tässä on."
Naurahdan."no ei ihme."
Sanna naurahtaa.Hymähdän.
Käyn läpi kutsuvieraslistaa. Aino, Sanna, Eerika & Joonas, Tommi, Olli, Joel, Aleksi, mun vanhemmat, Nikon vanhemmat, sisarukset, Iida & Frans..
Eiköhän siinä ole kaikki. Ei alunperinkään ollut tarkoitus mitään isoja juhlia järkätä, kunhan lähimmäiset ihmiset ovat paikalla.
Samalla pidämme tuparit, eli tupaantuliaiset. Mitäpä niitä turhaan alkaa erikseen järjestämään, kun voi pitää samaan syssyyn. Tosin tämä oli Nikon idea. Myönnettäköön, että olin hieman skeptinen ensin..
Lopulta mä tajusin, että parempi vaan pitää ne yhtäaikaa. Näin viimeisillä raskauskuukausilla keho ei kaipaa yhtään ylimääräistä rasitusta.
"no mutta, eiköhän tää oo hyvä?'
Aino kysyy."ihan super hieno! vai mitä rakas?" Kysyn sohvalla makaavalta poikaystävältäni.
Tuo nostaa katseensa meihin, katsoen sitten ympärilleen.
"on kyl hienot koristelut."
Niko hymähtää.Tytöt olivat ripustaneet sinisiä ja vaaleanpunaisia viirejä, sekä paljon muita teemaan sopivia koristeita. Ihania.
"kiitos, ootte korvaamaton apu." Hymyilen.
"mielelläänhän me autetaan."
Eerika sanoo lempeästi.Halaan vielä heitä jokaista, ennen kuin he lähtevät kotiin.
Istahdan Nikon viereen sohvalle ja käperryn tuon kainaloon.
"huomisesta tulee niin jännä päivä." Niko hymähtää.
"niin tulee." Hymähdän.
--
Seuraavana päivänä
Heräsimme ajoissa tähän tärkeään päivään, jotta ehdimme laittautua rauhassa. Nyt kello onkin jo yksi ja juhlien alkuun on tunti aikaa. Apuaaa!
Olen varmaan koko aamun tekstannut Topiakselle, että tuohan hän varmasti konfettitykit ja ilmapallon ennen, kuin juhlat alkavat. Lyön vaikka vetoa, että se vihaa mua..
No joo, se soitti mulle ihan hetki sitten ja painotti, että tulee jonkin ajan päästä. Kaipa siihen on luotettava sitten.
"karjalanpiirakat.. on. munavoi.." Puhelen itsekseni.
"rakas, rauhotuppa nyt. kaikki on ihan hallinnassa." Niko sanoo.
Tuo halaa minua takaapäin. Hymähdän miehelle.
"joojoo. vähän vaan stressaa ja jännittää." Sanon.
"niin muaki, mutta me tehään tää yhessä. eiks niin?" Niko kysyy hymyillen.
Nyökkään hymyillen ja jaamme hellän suudelman.
"rakastan sua." Kuiskaan.
"niin mäkin sua." Niko kuiskaa.
Tuo painaa vielä toisen hellän suudelman päälaelleni.
--
Hetkeä myöhemmin
Kaikki vieraat olivat pikkuhiljaa alkaneet saapua paikalle. Juttelimme Iidan ja Fransin kanssa, sillä tahdoin tutustuttaa Nikon heihin. Se sujui oikein hyvin!
Niko nyt yleensäkin tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta yllätti kyllä miten hyvin tutustuminen meni. Toista pariskuntaa jännitti hieman ymmärrettävästä syystä, mutta Niko vain rennosti alkoi puhua papattaa heille. Ja siitä se lähti!
Nyt juttelen Joonaksen ja Eerikan kanssa kolmistaan. En tiedä mihin se mun miekkoseni hävisi.
"mä oon edelleen sitä mieltä et se on poika." Joonas sanoo.
"samoin! Niko on kyl tytön kannalla." Sanon.
"ehkä se tajuu tehneensä virheen." Joonas sanoo.
Naurahdan. Samalla Eerika hieman toruu.. poikaystäväänsä?
"mä oon samaa mieltä Nikon kanssa." Eerika virnuilee.
"aha okei." Naurahdan.
"no just joo. mä tarviin kyl drinkin." Joonas tuhahtaa.
Nauramme vain kitaristille, joka lähtee meidän luota pois. Voi Joonas.
"huomio arvoisa juhlaväki!"
Niko kailottaa.Kaikki hiljenevät kuuntelemaan, mitä hänellä on sanottavanaan.
"jaan nyt jokaiselle lapun, johon kirjoitatte oman veikkauksenne. sukupuolen paljastuksen lopuksi nähdään, kuinka moni sai sukupuolen oikein." Niko sanoo.
"poika sieltä tulloo!"
Nikon isä huudahtaa.Alan vain nauramaan, kun oma faijani taputtaa Nikon isää olkapäälle nauraen oikein räkäistä naurua. Ilmeisesti he ovat sukupuolesta samaa mieltä.
"noni, rauhotutaas."
Niko naurahtaa.Kaikki kirjoittelevat veikkauksiaan lapuillensa kynät sauhuten, kun sillävälin siirryn Nikon kanssa keskelle olohuonetta gender reveal-ilmapallon viereen.
"joko kaikilla on veikkaukset lapulla?" Niko kysyy.
Kaikki vastaavat yhteen ääneen jotain myöntävää, joten h-hetki koittakoon.. Pissaan housuun ihan just.
Topias ojentaa minulle ja Nikolle konfettitykit, sekä neulan ilmapallon puhkaisemista varten.
"noniin jengi, ootteko valmiina?"
Niko kysyy."joo!" Kuuluu kaikkien suusta yhtäaikaa.
Väännämme konfettitykkejä laukaisuvalmiuteen. Ja sitten on se h-hetki..
"yksi, kaksi, kolme!"
POKS!
Konfettitykkien sisältö poksahtaa ilmaan. Kiljun onnesta, samalla hypäten melkein Nikon syliin. Juhlaväen kovasta mylvinnästä päätellen myös he ovat onnellisia.
Meidän molempien poskia pitkin valuu onnenkyyneleet, kun katsomme konfettia,
vaaleanpunaista konfettia, joka laskeutuu lattian pintaan. Ilmapallo sisälsi samanväristä konfettia.
Eiköhän asia ole aika selvä.
"MEILLE TULEE TYTTÖ!"
Niko huutaa onnellisena.Kietoudun poikaystäväni tiukkaan halaukseen ja kuiskaan tuolle;
"sä tiesit."
Niko naurahtaa ja suutelee minua intohimoisesti. Suudelman jälkeen ihan pää pyörryksissä silittelen vatsaani ja vain hymyilen.
Siellä se meidän tyttö kasvaa.
-
sanat: 716no tyttöhän sieltä on tulossa! 😍💗
ja juu tiiän, että gender reveal - juttuja pidetään yleensä aika alussa raskautta, mutta tää onkin fiktiivinen tarina, joten kaiken ei tarvii mennä niinkuin oikeassa elämässä :)
YOU ARE READING
𝒚𝒉𝒕𝒆𝒏𝒂̈ 𝒊𝒍𝒕𝒂𝒏𝒂 | 𝑵𝒊𝒌𝒐 𝒙 𝒀/𝑵 ✅️
RandomNiko tapaa suorastaan seksiä tihkuvan naisen yökerhossa ja rakastuu tuohon ensisilmäyksellä. mitä tapahtuu? se selviää lukemalla :) 𝘃𝗮𝗿𝗼𝗶𝘁𝘂𝘀, kirja sisältää kiroilua päihteiden käyttöä smuttia tarvittaessa on tw = trigger warning