ennen, kun pääsette lukemaan niin mainitsen sen, että tässä osassa käydään molempien näkökulmissa. nauttikaa! 💓
Y/n
Kaunis vaalea puku, pitsi- yksityiskohtineen laskeutuu ylleni. Ihailen sitä peilin kautta. Meinaan alkaa itkeä, koska se on niin kaunis.
Eerika seisoo vieressäni ja pitää käsiään olkapäilläni."niin uskomatonta et mun bestis menee vihille." Eerika hymyilee.
"on tätä kyllä itekin vaikea käsittää." Sanon.
"no varmasti. mut hei, tää on sun prinsessapäivä ja nautit siitä." Eerika sanoo hymyillen.
Yövymme kaasojen kanssa Eerikan ja Joonaksen kämpillä. Joonas on taas meillä Nikon ja muiden bestmanien kanssa. Halusimme noudattaa vanhaa perinnettä, ettei tuleva aviopari näe toisiaan ennen varsinaista vihkimistä.
Lapset ovat isovanhemmilla hoidossa ja tulevat sitten heidän seurassa paikalle.
"oot niin kaunis Y/n."
Vanessa henkäisee."voi kiitos ja samoin." Hymyilen.
Kaasot Eerika, Vanessa, Aino ja Sanna ovat jo laittautuneet ja laittaneet myös minut niin kauniiksi. Hiukset ja kaikki ihan viimeisen päälle.
Väriteemana häissämme on valkoinen ja vaaleanpunainen.
Niko oli aluksi sitä mieltä, että viimeiseksi mainittu väri on liian tyttömäinen. Juu, miehet..Mutta takaisin väriteemaan. Kaasojen puvut ja kukat ovat vaaleanpunaisia, sekä pienet yksityiskohdat kirkossa ja juhlapaikalla. Minusta se on aivan ihana väri ja kesäinen, sekä sopii hääjuhlaan.
"kyyti lähtee kirkolle kohta."
Sanna ilmoittaa.Hui, jännittää!
Niko
Olli asettelee rusettiani hieman nätimmin ja astuu taaksepäin, ihailemaan omaa kädenjälkeään.
"hyvä se on."
Olli hymähtää."kiitos." Hymähdän.
Olen ihan hermona. Tiedän, että naimisiin meno on iso juttu, mutta että ihan näin iso?? Tuntuu, että halkean jännityksestä.
"älä unohda rintakukkaa."
Tommi huomauttaa.Hän ojentaa minulle kukan ja kiinnitän sen mustanpuhuvaan smokkitakkiin. Samassa puhelimeni kilahtaa. Katsahdan näyttöä.
1 viesti henkilöltä 'Äiti 🩷'
Äiti 🩷: miten menee poikakulta? ❤️
Minä: jännittää tosi paljon. muuten hyvin 🥰
Äiti 🩷: hyvin se menee rakas! täällä ollaan niin innoissaan 🥹❤️
Minä: kiitos äiti, nähään myöhemmin 🫶🏻
Äiti 🩷: ❤️❤️❤️
Hymyilen äidin lähettämille viesteille. Hän on maailman ihanin äiti. Aina kannustanut ja tukenut minua tilanteessa, kuin tilanteessa. En tiedä missä olisin ilman äitiä tai ylipäänsä koko mun perhettä. Nyt on jo huomattavasti rennompi olo.
"mikäs sut noin iloiseks saa?"
Joel kysyy."äiti. kyseli fiiliksiä." Hymähdän.
"ei ihme, että sua jännittää. ite oisin ihan hermorauniona ja ehkä vähän oonki sun puolesta." Joel naurahtaa.
"älä jännitä turhaan. kyllä kaikki menee hyvin." Naurahdan.
YOU ARE READING
𝒚𝒉𝒕𝒆𝒏𝒂̈ 𝒊𝒍𝒕𝒂𝒏𝒂 | 𝑵𝒊𝒌𝒐 𝒙 𝒀/𝑵 ✅️
RandomNiko tapaa suorastaan seksiä tihkuvan naisen yökerhossa ja rakastuu tuohon ensisilmäyksellä. mitä tapahtuu? se selviää lukemalla :) 𝘃𝗮𝗿𝗼𝗶𝘁𝘂𝘀, kirja sisältää kiroilua päihteiden käyttöä smuttia tarvittaessa on tw = trigger warning