ÖTVENNEGYEDIK FEJEZET

3.5K 150 7
                                    

Logan

Natalie és én közösen pakoltunk ki a bevásárló szatyorból, és a főzés pedig ugyan úgy telt ahogyan szokott. Romantikusan és csókolózva. Közben pedig én is besegítettem mindenben, vagyis fogjuk rá, hogy mindenbe. Jó, legyünk őszinték inkább megint a kóstolásból vettem ki a részem, de legalább valamiből kivettem. Az este hátralévő részében viszont én fogom kivenni tényleg abból a dologból a részem, ahonnan már reggel óta ki akarom. Én leszek a főnök, amit erősen tudatosítani fogok Natalienal.
-Végeztél Baby? -Öleltem át hátulról a pultnál, miközben az utolsó tanyért törölgette.
-Igen, márcsak ez az egy tányér van. -Tette el a szekrénybe.
-Akkor mostmár jöhet a levezetés. -Kaptam fel az ölembe, és erősen a fenekébe markoltam.
-Ahhh. -Nyögött fel.
Imádom, egyszerűen kurvára imádom, az összes létező hangot amit azon a csodálatos ajkán ejt ki.
-Ma én vagyok a főnök.-Fogtam meg a tarkójánál fogva, majd egyből magamhoz húztam egy szenvedélyes csókra.
-Azt teszel velem, amit csak akarsz. -Súgta Natalie a fülembe ezeket az édes, de annál inkább kínzó szavakat.
-Jól át gondoltad? -Nyeltem egy nagyot. Kurva nehezen tudtam magam visszafogni, hogy ne essek neki egyből, amint le tettem az ágyra.
-Igen, teljes mértékben át gondoltam. -Nyomott egy gyengéd puszit a fülem mögé.
-Akkor innentől kezdve már nincs visszaút. -Tettem le óvatosan az ágyra.
-Ha tudnád, mennyi mocskos gondolat van most a fejemben. Hidd el egyáltalán nem fordult meg a fejemben az, hogy elmeneküljek. -Nevetett fel.
-Helyes. -Néztem rá kiéhezett tekintettel, majd fölé térdeltem és azonnal a kezeimbe vettem a melleit.
-Imádom amikor hozzám érsz.-Súgta oda nekem, elhalo hangon. Túlfűtött erotika vette körbe az egész szobát. Imádtam minden egyes porcikáját és azt még jobban imádtam, hogy ő az enyém.
-Életemben nem láttam ennél tökéletesebb testet mint a tiéd Natalie. -Csókoltam végig meztelen mellkasát.
-Ezt inkább vegyük le.-Nyúlt a pólója aljához, nyűgösen és annál türelmetlenebbül próbálta magáról levenni azt.
-Hagyd majd én. -Kaptam le róla egy pillanat alatt. -Tudod mit, erre sincs már szükség, kapcsoltam ki a melltartóját. Gyengéden esett le a pánt puha vállán, én pedig finom mozdulattal kezén végig simítva vettem le róla, majd visszatérve melleibe markoltam. Nyögdécselése és az, ahogy ajkába harap maga volt a pokol számomra. Óriási hatással volt rám már csak a puszta jelenléte is, de amikor ilyen kiszolgáltatott állapotban láthattam, szavakat nem találtam arra, hogy mennyire hálás vagyok neki, hogy oda adta magát nekem.
-Kérlek, nem bírom tovább. -Nézett mély tekintettel a szemembe.
-Pedig még csak a melleddel játszottam. -Villantottam rá azt a mosolyt, amitől tudtam, hogy mindig elolvad.
-Akkor innentől kezdve márcsak lejjebb érhetsz hozzám. -Parancsolt rám.
-Baby nem úgy volt, hogy én parancsolok? -Vettem a számba az egyik mellbimbóját, amit óvatosan szívni kezdtem. Másik kezemmel pedig felfedező útra tértem és csak is az ágyékánál állapodtam meg.
-Logan. Bassza meg. Ez így nem fog menni. -Fészkalódott erőteljesen alattam.
-De menni fog. -Húztam félre csipke bugyija anyagát ezzel utat törve ujjaimnak amikkel végre belé hatoltam, és érezhettem forró és nedves bensőjét.
-Csókolj meg, érezni akarlak mindenhol. -Emelte fel a fejét, amihez egyből oda hajoltam és szinte falni kezdtük egymást. A kezemet kihúzta magából és bármennyire nem akartam engedtem neki. Engedtem neki, mert ellenállhatatlan számomra, lehetetlen hogy csak én kínozzam, egyszerűen amint hozzám ér elbűvöl és magával ragad.
-Vetkőzz. -Nézett rám teljesen kiéhezett tekintetével. Nem vártam tovább, teljesítettem amit kért. Meztelenül voltam felette, és azon imátkoztam, hogy ne menjek már el attól, hogy belé hatolok.
-Érezni akarlak, teljesen.
-Azt csak garantálni tudom. -Hatoltam belé, lassan és finom. Minden egyes centit kiélvezve.
-Édes istenem. -Nyögtünk fel egyszerre.
-Nem akarok ünnep rontó lenni, de kurva gyorsan elfogok menni. -Próbáltam tartani magam amennyire tudtam, de ez lehetetlen volt abban a pillanatban, amikor Natalie csípőjét az ágyba nyomva, feszítette meg magát. -Ezzel csak rontasz a helyzeten.
-Erősen szeretném, és gyorsan, mert mingyárt elfogok menni.
-Ahogy szeretnéd. -Húzódott perverz mosolyra a szám, és bele adva mindent, iramoztam meg a tempót, úgy ostromoltam testét mint még eddig soha, egyik együttlétünk alatt sem voltam vele ennyire kemény, de mindenre vevő volt amivel megint levett a lábamról. Egyik kezemmel haját a másikkal pedig a fenekét markoltam erősen, és úgy mozogtam benne olyan gyorsan és erősen ahogy tudtam.
-Ahhh, ahh, Logan. -Vájta belém körmeit, és abban a pillanatban hüvelye erősen szorult a farkamra, ami aztán végleg betette nálam a kaput.
-Istenem, de szeretlek. -Borultam rá.
-Én is nagyon szeretlek. -Ölelte át a testem, majd egy apró puszit nyomott a vállamra.
Egy erős és kemény szex után nincs jobb annál, amikor egymás karjaiban pihenjük ki fáradságunkat, és csak vagyunk. Abban a pillanatban csak a pillanatnak élünk, és persze még annak a lánynak, akinek a karjaiban fekszem, vagyis feküdtem, addig amég nem riadtunk fel arra, hogy valaki erősen dörömböl az ajtón.
-Ha az apám lesz, agyon verem. -Szálltam ki az ágyból, és egyből ökölbe szorult a kezem tudván, hogy lehet az apám áll megint odakint. -Maradj itt kérlek. -Néztem Nataliera, aki csak némán bólintott egyet.
Gyorsan fel kaptam egy nadrágot, és az ajtó felé vettem az irányt, mi mögött hála istennek nem az apám állt.
-Daniel? -Lepődtem meg érkezésén.-Mit keresel itt ilyenkor?
-Logan, kurva nagy gáz van. -Nézett rám, rezzenéstelen arcal.
Az életben azt utálom a legjobban, amikor az események váratlanul és bombaként robbannak be az életünkbe. Egy boldog pillanatnak miért kell mindig másodpercek múlva véget érni? Nehéz lenne megmagyarázni, de igazságtalannak tartom, hogy az ember fél boldognak lenni, mert fél hogy mi következik utána. Jó után rossz, rossz után jó. Tartja a mondás. Na de ilyen hamar?
Csúsztam le az ajtó mentén a padlóra, fejemet a kezembe temetve.
-Sajnálom. -Guggolt le mellém Daniel.

Csak EGY meccs!Where stories live. Discover now