Natalie
-Hogy lehettem ekkora hülye ? -Dőltem le a nappaliba és kezdtem panaszkodni Madisonnak, aki éppen a konyhában csinálta a holnapi reggelijét.-Nemet kellett volna mondanom, egyáltalán miért mentem bele ? Miért nem állítottál meg? Azt kellett volna mondanod, hogy foglalt vagyok és nem érek rá. Vagy bármi érted ?
-Aha...
-Figyelsz te rám ? -Néztem át a fotel felett, de csak annyit láttam, hogy valakivel telefonon írogat.
-Kivel beszélsz?
-Daniellel. -Húzódott mosolyra a szája, miközben rám nézett.
-Ki az a Daniel? Miért csak most tudom meg, hogy van valakid? Eddig, hogy tudtad titkolni előttem.? Most azonnal számolj be mindenről.
-Nyugi már Natalie. Tegnap ismeretem meg.
-Hol? Végig együtt töltöttük a napot.
-Igen tudom, Daniel, Logan haverja.
-Hogy mivan ? -Kerekedtek ki a szemeim.- Te annak a pöcsnek a haverjával beszélsz? Jézusom ez egyre rosszabb.
-Nagyon jó fej. Találkozni akar velem és már tegnap óta beszélünk. Amíg te elfoglalt voltál Mr.önimádóval oda jött hozzám és beszélgetni kezdtünk, de persze közben azon is röhögtünk, hogy TI mit műveltek. Időm se volt közbe lépni, elfoglalt voltam.
-Szóval őt választottad ahelyett, hogy a tervet követted volna.
-Hidd el teljesen jól döntöttél, Logan rendesnek tűnik.
-Rendesnek? Most komolyan ? Pár nappal ezelőtt még te is ugyan úgy be akartál neki húzni most meg már rendes. Ez igen kérem. Csak azért mondod, mert elvette a józan eszed ez a Daniel.
-Lehetséges, de majd egyszer belátod, hogy jó döntést hoztál vele kapcsolatban. Menj el vele és ha nem sikerül jól a randi soha többet nem kell találkozni vele, és lehet utána ő is belátja, hogy nem működik ez köztetek. Semmi veszíteni valód nincsen. Mióta nem voltál randizni?
-Hát már nem is tudom. -Gondolkodtam el hirtelen, de tényleg nem tudom. Olyan távolinak tűnik már.
-Nah látod, éppen itt az ideje.
-Utálom, hogy néha neked is igazad van.
-Nem néha, ugyan annyiszor mint neked.
-Nah persze.
Egy meleg fürdő után másra sem vágytam mint, hogy bele bújjak az ágyba és olvassak. Most jelen pillanatban a Te vagy az esetemet olvasom. Szokásos romantikus és erotikus könyvek. Amint van egy kis időm az olvasásra fordítom. Nehéz ennyi mindent össze egyeztetni, de mindig mindenre próbálok egy kicsi időt szakítani. A következő oldalra lapozása közben pittyent a telefon.
-Már ennyire lusta vagy, hogy kiabálni se tudsz. ? -Kiabáltam át Madisonnak.
-Miről beszélsz?
-Nem te írtál?
-Nem.
-Akkor semmi. -Hagytam annyiban és kíváncsian néztem meg az üzenetem, hogy ki írhatott ilyenkor.Logan: Remélem nem kamu számot adtál meg.
Istenem már itt is zaklat. Erről jut eszembe ez baromi jó ötlet lett volna. Kár, hogy akkor nem jutott eszembe.
Natalie: Bárcsak azt tettem volna...
Logan: Igen mostmár biztosan tudom, hogy te vagy az.
Natalie: Igen? Honnan?
Logan: Az maradjon az én titkom. :,-) Mit csinálsz?
Natalie: ...
Logan: Pontozol? Az mit jelent?
Natalie: Azt jelenti hagyj békén. Nem volt szó arról, hogy vasárnap előtt is zaklatsz. Egyébként meg úgy volt azért kell a számom, hogy megírjam, hova gyere értem. Hazudtál.
Logan: Nem hazudtam azért IS kell a számod, de azért IS, hogy kicsit beszélgessünk, hátha kicsit jobban megkedvelsz.
Natalie: Soha...Most pedig mentem olvasni mivel az sokkal, de sokkal előbb és jobban leköt mint te.
Logan: Áucs... ez kicsit fájt, de nem annyira, mert tudom lesz még másképpen is. Legközelebb nem a könyvért könyörögsz majd hanem értem. További szép estét. Könyves lány. ;)
Natalie: Kapd be. Mr.ÖNIMÁDÓ (Kurva nagy az egód kérlek hagyj másnak is.)Ha most vasárnapig ez lesz, hogy zaklat itt az üzeneteivel nem azt éri el, hogy elkezdjem bírni, hanem azt, hogy még jobban megutáljam. A végén lehet azt is él éri, hogy ne menjek el vele randizni. Valamit ki kell találnom ami miatt le tudom mondani. Szeretnék ismerkedni, de vele...szerintem szerelmes magába, ez már nem önbizalom ez már nagyképűség és én utálom, ha valaki nagyképű. Teljesen az ellentéte az én elképzeléseimnek. Bár lehet, hogy ugyan olyan mint az összes többi ilyen srác kívül jajj de erős, belül meg olyan mint akit kenyérre lehet kenni. Mindig is tudtam, hogy a randizás és az ismerkedés bonyodalmakkal jár. Most már értem miért nem kerestem a férfiak társaságát. Egyáltalán nem hiányzott ez nekem.!
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak EGY meccs!
RomansaNatalie Miller egy orvostan hallgató akinek élete három dolog körül forog. Olvasás, tanulás, hogy orvos lehessen és az edzés. Viszont egy hoki őrűlt barátnő, aki egyben a lakó társa és osztálytársa a folytonos meccseivel zaklatja, ami már Nataliet t...