epilogue

273 31 19
                                    

Ha valaki azt mondja nekem, hogy abban a bizonyos tokiói táborban némi farmos játék, jegyzettömbös üzenet és egy veszekedés után újra összejövök azzal a fiúval, aki a mindenséget jelenti számomra, akkor nem hiszem el neki. Viszont megtörtént.
  A tábor után minden visszatért a régi kerékvágásba, annyi különbséggel, hogy még tartott a nyár, de nekünk tovább haladt az élet vele együtt. Wakatoshi felmondott és elment dolgozni az anyukája barátjához. Sokkalta jobban érezte így magát és mivel még nyári szünet volt, sokkalta több időt tudtunk együtt lenni. Párszor én is elmentem az edzésekre, amit tartott. Nagyon kellemesen teltek és a fiatalok itták Wakatoshi minden szavát.
Tényleg nem gondoltam volna, hogy minden helyreállhat közöttünk. Annyira elérhetetlennek tűnt akkor, de most, hogy megbeszéltünk mindent, teljesen úgy érzem, hogy meg tudtuk volna beszélni. Ha kicsit jobban felnyitom a szememet, akkor megláttam volna azt, amit akkor, addig nem. Azt hittem, hogy látom magam előtt Wakatoshit, de mindez csak egy kis darabkája volt. Egy komolyabb veszekedés kellett ahhoz, hogy jobban megérthessem őt. Most pedig itt vagyunk, újra együtt és tudom, hogy ez így is marad. Hiszen történt egy olyasfajta változás közöttünk a táborban, ami eddig nem törte át azt a bizonyos falat. Ez pedig nem volt más, minthogy hirtelen felnőttünk azon a helyen.

Én sose hittem azokban a csodákban, amik a mesékben voltak, de ebben a táborban tényleg volt valami, ami csodává varázsolta a lehetetlent. Volt egy olyan légköre, mely képes volt megjavítani az összetört dolgokat. Őszintén szerettem itt lenni és most, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy itt lehettem, kellett pár perc, míg a kapuban állva elköszöntem tőle. Emellett pedig megköszöntem azt is, hogy miatta Wakatoshival újra együtt lehetünk. lehet, hogyha otthon maradunk és nem jövünk el a nyári edzőtáborba, mi sem változik közöttünk. Ilyen csodák nem mindig történnek és nem akárhol. A Tokiói Sportlétesítmény Edzőtábora pedig egy olyan hely, mely nem csak összevarrja a szétbomlott öltözéseket, de otthont is adhat, az olyan elveszett lelkű embereknek, mint mi vagyunk. És tudom, hogy ez mindig is így lesz.


VÉGE




🌚🌝🌚

Sziasztok babák! ^^

Igazából nem is tudom, hogy mit mondhatnék. Nem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok majd szeretni ezt a Wakatoshis könyvet, de hihetetlenül jól esik, hogy megszerettétek. Sokat jelent nekem az a sok csillag és komment, amit kaptam tőletek! Hálás vagyok mindenért és igyekszem aktívabbnak lenni majd! 💗

Most egy ideg nem lesz új könyvem, de addig is vezetem majd azt a kettő piciny könyvet, melyek még futnak.

Még egyszer köszönöm, hogy végigkísértétek velem Wakatoshi és Reader történetét, ami nem volt zökkenőmentes. Vigyázzatok magatokra, remélem jól vagytok és szeretlek titeket!💗💗


Pioneer   |Ushiwaka × Reader - Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora