4. Bölüm: Zevk

3.3K 129 406
                                    

Türkiyeden

Ben bu Amerikanın yk
Yeni küfür buldum a dostlar! Erkeklerin amı olmadığı için amına koyiyim deyince salakça oluyor. Bu yüzden onlar için 'yarağına koyayım' diye bir küfür icat ettim. Hayırlara vesile olur İnşAllah, olabildiği kadar.

Herneyse, neden ABDye, sözde efendime küfrettiğimi açıklayacak olursam; doları yükseltmiş amk!
Artık 1$=19,50₺, Tanrın belanı versin umarım Amerika!

Sinirden çıldırmak üzereydim. Nasıl böyle bir şey yapabilirdi ki? Dün ona Kıbrısın hasta olduğunu, bu yüzden gelemeyeceğimi yazmıştım. Bugün ise onun evine gidip hesap soracaktım.

Şifonyerimin üzerindeki telefonu elime aldım ve Amerikaya mesaj attım.

Türkiye X Amerika
Whatsapp Konuşması

Türkiye
Amerika
Müsait misin?
Konuşmamız lazım

Amerika
Evet müsaitim
Ne söyleyeceksin?

Türkiye
Burada söyleyemem, yüz yüze konuşsak daha güzel olur
Şu an sen neredesin?

Amerika
Evimdeyim
Ev boş, rahatlıkla gelebilirsin
:)

Türkiye
Sapıksın
SAPIK
Tamam geliyorum yarım saate

Amerika
Acele et
Seni heycanla bekliyor olacağım

T

elefonu hiç cevap yazmadan kapattım ve dolabıma gidip sade bir kombin aradım. Ancak aklıma bir şey takıldı, bu 'ev boş' muhabbeti bana ait değil miydi amk?!

Kombinim; üste bebek mavisi bir sweat, alta ise siyah İspanyol paça (geniş paçalı) pantolon.

13 dknın sonunda amacıma ulaşmıştım. Üstümü giyindim, telefonumu aldım ve Kırgıza, Kıbrısa bakmasını istedim. Nedenini bilmiyordu, haber daha ona gelmemişti. "Sadece dediğimi yap, birkaç saate dönerim" dediğimde omzunu silkti ve kabul etti.

Evden ayrıldığımda arabama binip evinin yolunu tuttum. Onun evini biliyordum, bazen abisi İngiltere ile bazense tek başına yaşıyordu. Eskiden babası olan Britanya İmparatorluğu da vardı tabii ki ancak o tarihin tozlu sayfalarına kazındı, aynı babam gibi.

15 dk sonra evine ulaştım. Gelmek o kadar uzun sürmemişti. Gerçi arabayla geldiğim içindir. Arabayla gelmemin nedeni, evi sinirli bir şekilde terk edersem eğer daha hızlı gidebilmemdi ve de onun arabasına ihtiyacımın kalmaması.

Kapısını çaldım. Birkaç saniye sonra Amerika, lüks evinin kapısını bana açmıştı. Yüzünde gülümseme vardı, benimse öfke ama hayır nedensizce nefret yoktu. Sanırım buna hakkım olmadığındandı çünkü anlaşma imzalamıştık.

A: Merhaba Türkiye! İçeriye geçsene

Sen demesen geçmeyecektim sanki amk. Herneyse, içeriye geçtim ve o kapıyı kapattı.

A: Evime gelecek kadar önemli ne olabilir Türkiye?

T: Niye? Gelemez miyim?

Amerika sorum karşısında afallamıştı. Beklemediği açıktı ki bende bunu kendimden beklemiyordum amk!

A: Hayır, hayır tabii ki! Sadece bana mesajında önemli birşey olduğundan bahsetmiştin

T: Zaten önemli!

Köle ~ Ametürk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin