6. Bölüm: SAPIK

2.6K 135 380
                                    

Gece uyumaya çalışırken Türkiye:
Üstümüzü örttü ve arkamdan bana sarıldı. "Sadece sarılacağım" demişti bunu yaparken. Ancak başka şeylerde vardı olmaması gereken yerlerde, orası ayrı.

Amerikanın elleri belimdeydi. Arkamdan sarılmıştı.

T: Amerika sen ne yap-

A: Şsh~ sadece sarılacağım

Belime sardığı kollarını kendisine çekti ve bu sayede bende ona yapıştım. Yüzünü saçlarıma gömdü. Ancak bir şey vardı ki...

Adamın yarrağı götüme değiyor amk! Ve sanırım hafiften sertleşmiş!

Nefes alış-verişim hızlanmıştı. Gereksiz yere strese girmiştim, bunun da en önemli sebebi; biraz önce gördüğüm, Amerika ile olan rüyamdı.

A: neden kalbin bu kadar hızlı atıyor?

Yutkundum.

T: Bu... Bu seni ilgilendirmiyor

Amerika cevabımı duymazdan geldi ve elini kalbime yerleştirdi.

A: yanimda yatarken kalbinin bu kadar hızlı atmasını beklemiyordum. Yoksa sen bana karşı bir şeyler mi?-

T: Kes sesini! Öyle bir şey değil!

A: nasıl bir şey?

T: Az önceki gördüğüm rüyayla ilgiliydi

A: ne var şu rüyanda, kalbinin bu kadar hızlı atmasını sağlayacak?

T: Sanane? Seni ne ilgilendiriyor?

A: Banane mi? Hah, rüyada ben olduğumdan olabilir mi?

Nefesim kesildi, kalbim tekledi... Nasıl anlamıştı? Bunu nasıl bilebilirdi ki?

A: Ohoo, kalbin hız sınırını aştı be! Tam 12den vurdum seni!

Elini kalbimden çektim ve yatakta ona doğru döndüm.

T: bunu da nereden çıkartıyorsun?

A: Nereden mi çıkarıyorum? Hah, anlamamana şaşırdım doğrusu.
Hani sen az önce bir rüya gördün ya, sen rüyayı görürken ben yanındaydım.

T: Eee, ne var ki bunda?

A: Hani dedim ya sana, konuşurken anlaşılmayan bir şeyler sayıklıyordun, diye.

T: Evet?

A: Heh, işte onlar anlaşılıyordu. Sen utanma diye söylemedim ve hiçte hoş şeyler mırıldanmıyordun.~

Yerin yarılması gibi bir durum var mı? İçine girmek istiyorum da şu an.
Cesaretimi topladım ve hepimizin aklındaki o soruyu sordum.

T: Ne sayıklıyordum?

Amerika elleriyle tekrar belimi tuttu ve kendisine çekti. Yüzüyle yüzüm arasında çok kısa bir mesafe vardı. Âniden yaptığı hareket sonucunda, rastgele yastığın altında bulunan ellerimi onun göğsüne yerleştirdim. Yaptığım hareketi sonradan fark ettiğim için hemen ellerimi geri çektim.

A: Şöyle anlatayım:
Adımı sayıklıyordun,
Kısık kısık inliyordun,
Ve uyanınca herhalde mayhoşluktan fark etmedin ama, erkekliğin fazlaca sertleşmişti.

Kızardığımı hissediyorum, hemde fazlasıyla. Cidden inledim mi? Cidden bunları yaptım mı ben amk ya!
Ellerimle yüzümü kapattım ve ona bakmamaya çalıştım. O ise gülmeye başladı. Ama hayır, sadece utanan ben olmamalıydım!

T: sen benim erkekliğime mi bakıyorsun?

Gülüşü durdu ve sanırım onun da kalbi hızlanıyor! Evett, hedefime ulaştım be!
Yüzümü ona çevirdiğimde onun da yanaklarının hafifçe kızardığını gördüm. Gözleri benden başka her yerdeydi. İmalı imalı ona bakarak konuştum

Köle ~ Ametürk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin