Azerden (3 saat sonra)
Ağlıyordum. Sadece ağlıyordum, sadece ağlıyorduk. Abimin kolunun düştüğü ânı unutamıyordum. Ama bana ambulanstan çıkmadan önce dediği şeyi net bir şekilde hatırlıyordum:
Flashback
T: Azer
Az: E-Efendim abi?
T: 3. Seviye.
Az: Ne?
T: 3. Seviye. A-Alarm.
Flashback Son
Telefonumu çıkardım ve haberleri açıp telefonun sesini yükselttim.
Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde 7.7 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Ardından da yetmiyormuş gibi gelen 7.6'lık devasa 2. Deprem, tüm Güneydoğu ve Türkiyeyi daha kötü hâle getirdi. Tarihi Gaziantep Kalesi de deprem sırasında yıkıldı
Türkiye'yi sarsan 7.7 ve 7.6'lık deprem dünyada yankı uyandırdı. Türkiye uluslararası yardim istenen 4. Seviye uyarı verdi. 45 ülke, cumhurbaşkanına yardım teklifi ederken, başta Putin olmak üzere cumhurbaşkanları, Erdoğan'ı telefonla aradı.
Can kaybı güncel olarak 1014 olarak gerçekleş-
Kazak telefonu elimden aldı ve kapattı. Dişleri arasından konuştu.
Kaz: Azer senin amacın ne? Canımızı acıtmak mı?
Kır: Kazak! Otur şuraya! Kavga çıkartma, şimdi sırası değil!
Az: Bırak Kırgız, bakalım n'apacak!?
Kırgız bunun üzerine ikimizi de yerlerimizi oturttu.
Kır: Gerçekten 4 yaşındaki çocuktan betersiniz! Yazıklar olsun size! Türkiye bu hâldeyken, kardeş kanı dökün bi' de tam olsun!
——————————————
Yazardan
Özbekistan (kız çocuğu) ve Kuzey Kıbrıs (kız çocuğu), çocuk odasında oyun oynuyorlardı. Özbekistanın babası Pakistan ise, çocuklar abur cubur istedi diye markete gitmişti.
Kıbrıs, Özbekin oyuncağını elinden aldı ve aklınca, en sevdikleri kovalamaca oyununu başlattı. Özbek sahte bir sinirle Kıbrısı kovalamaya başladı. Evin içinde turlar atıyor, gülüp eğleniyorlardı. Fakat bu mutlulukları sandıkları kadar uzun sürmemişti. Kıbrısın, koşarken açık olan televizyondaki bir haber gözüne takıldı. Bir ülkenin deprem haberiydi ve 2 ayrı görüntü vardı. İlk görüntü depremde var olan enkazın görüntüleriydi. İkinci görüntü ise, babasının makineye bağlı şekilde yatan bedeniydi. Kıbrıs durdu. Özbek, Kıbrısın durduğunu görmediği için Kıbrısa çarptı ve yere düştü.
Öz: Kıbrıs, n'oldu?
Kıbrıs yutkundu. Gözleri dolmuştu ve olduğu yerde kaskatı kesilmiş bir vaziyette haberi izliyordu. Özbekte haberlere baktığında yutkundu ve ayağa kalktı. Destek vermek amacıyla Kıbrısın omzuna elini koydu lakin Kıbrıs uyanmış gibi titredi ve Özbekin elini sertçe itikledi. Gözleri dehşetle açılmış ve dolmuştu. Hatta birkaç damla yaş düşmeye başlamıştı bile.
Öz: Kıbrıs, sakin ol!
Kk: Cidden sakin olabilir miyim sence??
Öz: Hayır ama bak, sadece bir deprem olmuş-
Kk: 2 tane yıkıcı düzeyde ve art arda.
Öz: Tamam, evet, haklısın. Ama kendini toparlaman ve yıkılmaman gerek. Eğer sen kötü olursan, Azer Dayım ve diğerleri de kötü olurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
General FictionAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var