Aranızda (S) ne demek bilen varsa, o kişi içeriği çoktan anlamıştır :)
Evet uzun bir zamandır yoktum ama kendimi toparladım ve şu an mükemmelim!
Kendi kelime rekorumu kırdım.
Size kaçtır?Amerikayla kahvaltımızı yapmış ve ana salona inmiştik. Sabah bizi gören ülkeler çektikleri fotoğraflar hakkında konuşuyor ve sohbet ediyorlardı.
Onların yanına Amerika olmadan gittim. Bir kere yakalanmıştık zaten, bir daha da yakalanmamalıydık. Azerlerin yanına gittim ve sohbete ben de dahil oldum. Birsüre sonra Amerika geldi ve Fransaların yanına oturdu. Sanki birbirimizi hiç tanımamış gibiydik. Arada sırada birbirimize bakıyor ama sonra da bakışlarımızı kaçırıyorduk.
(...)
Yanımıza Gürcistan geldi ve bir duyuru yapacağını söyledi.
G: Arkadaşlar, bu akşam bar bölümünde partileyeceğiz. Tüm kule bu gece aşağıda olacak. Saat akşam 8.30'da başlıyor!
Gürcistan duyurusunu yaptı ve Amerikaya göz kırptıktan sonra saçlarını savura savura odadan ayrıldı.
Sanırım katlettiğin insan sayısı 1di 2 olacak.
Umarım olmaz çünkü bu sefer listemde acısız ölüm diye bir şey olmayacak.
Amerikaya keskin bir bakış attım. Kimseye belli etmeden bana bakarak omzunu silkti. Bunu fark eden İngiltere gülmemek adına dudağını ısırdı. Sonra Amerika ve İngiltere göz göze geldiler. İkisi de gülmemek için dudağını ısırıyordu. En sonunda dayanamayıp kısık sesle kahkaha atmaya başladılar.
Derin bir nefes verdim ve önüme döndüm. Bana gülmeleri sinirimi bozmuştu, bunun hesabını Amerikadan soracaktım. Ayağa kalktım ve odama doğru adımladım. Amerikanın arkamdan geleceğine adım kadar emindim ve düşündüğüm şey de oldu.
Tam kapımı açacaktım ki Amerika benden önce davranıp kapıyı açtı. Ben ne olduğunu anlayamadan içeriye girdi ve beni kendisine çekip kapıyı kapattı. Daha sonra da duvara yasladı ve belimi kavradı.
A: Sence de fazla inişli çıkışlı ilerlemiyor muyuz?
T: Bırak lan beni, pis adam!
A: Pis adam? Başka hakaret mi bulamadın.
T: Aklıma ilk bu geldi.
A: Pekâlâ...
Amerika diyaloğumuzu garipsemişti ama aldırmadı ve yanağımı öptü.
A: Alınmadın değil mi?
T: Yok canım, ne alınması? Ne yaptınız ki zaten? Kaşar Gürcistan sana göz kırptı ve ben birazcık kıskandım diye İngiltere ile sen, benimle alay edercesine kahkaha attınız o kadar.
Amerika bu söylediğim üzerine tekrar kahkaha atmaya başladı.
T: bak yine yaptın!
A: güzelim biz sana gülmüyorduk, Gürcistana gülüyorduk!
T: ne?
A: evet, yani şahsen ben ona güldüm, İngiltereyi bilemem.
T: neyse tamam. Normalde sana trip atacaktım ama boşver.
A: oh, güzel. Çünkü tribin çekilmiyor güzelim.
Belimdeki elinin birini saçlarıma çıkardı. Parmağına, saçımdan bir tutam doladı ve oynamaya başladı.
A: Sence~ yapmalı mıyız?
T: Ne, ne yapacağız?
A: Ne yapmayacağız ki~!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
General FictionAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var