Selam millet. Bu bölüm 3-4 arkadaşın isteği üzerine daha uzun olacak. (yani olabildiği kadar. Üşengeç bir insanım) ve Amerikanın Rusyayla olan geçmişini konu alacağım (Yani RusAme olacak) Baya da macera olacak.
İyi okumalar.Amerikadan
Biliyordum... bizi kayda aldıklarını biliyordum ama haber yapıp bu kadar ilgi alacağını tahmin edememiştim.
*fotoğraf*
@chhaberler: 11 Mart akşam sularında Türkiye C. ve Amerika B.D. ormanın içindeki bir evde öpüşürken kayda alındılar...
A: Oha
B: bunu beklemezdim!
C: Aman Tanrım, çok yakışıyorlar!
D: @C sacmalama istersenD: Arkadaşlar kendinize gelin nasıl yakışabilirler? Gözleriniz mi bozuk sizin?
70 beğenme
C: @D kardeş siktirtme belanı. Bal gibi de yakışıyorlar.
126 beğenmeE: Shop falan olabilir mi acaba?
21 beğenme@Englandd_: Millet saçmalamayın, bir açıklaması olmalı
@Azerbaycan_TC: Kendinize gelin, her habere inanmayın ve açıklama bekleyin.
F: @Amerika_BD @Türkiye_C bir açıklama istiyoruz!
837 beğeni@Fransaa_: Görmeden inanmayın. Ben görmedim ve inanmıyorum
G: Bari biz de canlı görseydik...
H: Kim çekti bunu amk
I: slk msnz ab ciddn? Basınn uydrması bunlr
İ: @I keşke bi yazmayı öğrensen de öyle aptallığını duyursan...J: 🤮🤮🤮
K: 💖💖💖
L: 🎗🎗🎗
M: @L ne alaka lan
L: @M bilmiyorum atasım geldiN: Ay bir de yağmurun içindee! Çok romantik!💖🔥💖
O: Vay anam babam be
Ö: Kimlanbunlar?
P: @Ö anankardesimR: Yeter amk alfabe bitecek
Ve bunun gibi daha fazlası önce İnstagramda sonraysa tüm sosyal medyada yayılmış bulunmakta. Türkiyeye yalan söylemedim işim var diye. Çünkü işim buydu. O hatırlamıyor olabilir -ki bunu gördükten sonra hatırlamıştır- ama ben hep hatırladım. Benden şüphe duymasın diye de ona "Türkiye'm" dedim ve konuyu saptırdım.
Bunları yapanların paparazziler olduğunu anlamayacak kadar aptal değildim. Ama onlar benim bu evimi nereden biliyorlardı? Ben o ahşap evi kimseye haber vermeden yaptırmıştım. Hatta İngilterenin bile bundan haberi yoktu. O burayı boş bir arazi olarak biliyor, hatta varlığını bile unutmuştur! Öyle bir yerdi orası ama ben değerlendirdim ve moralim bozuk olduğu zaman gittiğim bir konak hâline getirdim.
A: Benim dışımda kim bilebilir ki? Dur bi saniye... siktir.
Aklıma gelen isimle yattığım yatakta doğruldum. Bir kişi daha vardı bilen. Aynı zamanda da eski sevgilim olan, Rusya. Kafamın dağıldığı bir gün gitmiştim o eve yine. Ve Rusya beni takip etmişti. Evde ona buraya kafamı dinlemek için geldiğimi açıklamış ve kimsenin haberi olmadığını anlatmıştım. Onunla o zaman sevgiliydik ve ilişkimiz mükemmel boyuttaydı. Hatta Fransa, İtalya, Almanya, Meksika ve Brezilya; evlenebileceğimizi bile söylüyorlardı. Ama o iş öyle olmadı. Hayat bana acımadı ve Rusya, beni Çin ile aldattı. Ve yüzsüz gibi de hâlâ benimle tekrardan beraber olmak istiyor. Tabii ki de reddediyorum. Ama o peşimi yine de bırakmıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
General FictionAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var