Yazardan
İngiltere (erkek) ve Fransa (erkek) beraber yoldalardı. Neden mi? Çünkü Amerika'nın evine gelip hep yaptıkları o küçük 'biz geldik!' sürprizlerinden yapmak istiyorlardı. Normalde aramışlardı ancak Amerika açmamıştı. Onlarsa daha fazla inat edip, Amerikanın evine gelecektiler. Ancak şunu bilmiyorlardı, Amerika evde yalnız değildi...
Bir müddet sonra Amerikanın evine ulaşmışlardı. Arabayı evin önüne park ettiler ve direkt kapıya yönlendiler. Zile tonlarca kez basmalarına rağmen, Amerika açmamıştı. Fransa bir yer gitmiş olabileceğini düşünmüştü.
Fr: Belki de evde yoktur. Bu Amerika yani, her şeyi yapabilir ve her yerde olabilir.
İ: Evet haklısın. Eh o zaman gide-
İngilterenin sözünü bölen şey gördüğü arabaydı. Amerikanın arabası buradaysa, kendisi neredeydi?
İ: Amerikanın arabası burada?
Fransa da o yere baktı ve arabayı o da fark etti. Amerikanın en çok kullandığı arabası olan Tesla, Amerikanın evinin önündeydi. Ancak Amerikanın kendisi burada değildi. Halbuki saat çokta erken değildi. Amerika normalde de bu saatte, hatta daha erken uyanırdı.
İ: Tanrı aşkına, bu Amerika nerede?
Fr: İngiltere...
İ: Ne oldu?
Fr: Başka bir araba daha var ve bu Amerikanın değil..
İngiltere de bakınca o arabayı gördü. Kesinlikle Amerikanın arabası olamazdı. Çünkü bu arabanın markası, TOGG'du...
İ: Türkiye!..
(Hahaha nasıl da sıçıyorum ağızlarına!)
İngiltere buna şaşırmıştı lakin Türkiye, Amerikanın kölesi olduğundan o kadar da çok tepki vermedi. Fakat bu Fransa için geçerli değildi. Ağzı bir karış açık kalmış ve gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Bütün bunlar ona fazla gelmişti çünkü köleliğin K'sinden haberi yoktu ve aklından hiçte masum şeyler geçmiyordu. Bunun da nedeni Amerika asla Türkiye ile beraber takılmamıştı bile, neden bir anda evde buluştular, buna anlam veremiyor, şaşırıyordu.
Fr: Yok, ben daha fazla bekleyemeyeceğim!
İ: Ne yapacaksın?
Fransa elini cebine götürdü ve bir anahtarlık çıkardı.
Fr: Amerika bana n'olur n'olmaz yedek anahtarını vermişti. Bende onu anahtarlığıma taktım.
İ: Abisi olarak bana neden vermedi?
Fr: Çünkü sana güvenmiyor, günlük vs. okursun diye.
İ: Eh mantıklı.
Fransa anahtarı kapının deliğine yerleştirdi ve kapıyı açtı.
Ev boş görünüyordu yani kimsecikler yok gibiydi. Fransa aklındaki o düşüncenin verdiği cesaretle, üst kata yani Amerikanın odasına ilerledi ve İngiltere de onu takip etti. Kapıyı zorladılar ama kilitliydi. İngiltere yutkundu. Cidden sevişmiş olabilirler mi?İ: Fransa, şu kapı deliğinden bi baksana.
Fransa kapı deliğine doğru eğildi ve içeriye göz gezdirdi. Gördüğü manzarayla şaşkınlığına şaşkınlık eklenmişti. Yutkundu.
Fr: Foutre!..
(Siktir!..)İ: Ne var? Ne gördün?!
Fr: Yerde 1 pantolon ve 1 sweatshirt var...
İ: wtf!
Fr: Gidelim mi yoksa kalalım mı?
İ: Ben kalacağım. Amerikadan hesap sormam gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
General FictionAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var