20. Bölüm: Çorba

1.2K 89 249
                                    

Amerika'dan

Ateş gibi yandığım sabahın ardından, buz gibi soğuduğum bir geceye geçiş yapmak pek benlik değildir. Ama sizin de abiniz İngiltere ise, buna mecbursunuzdur.

İ: Demek Türkiyeyle şarap içtikten sonra yetmedi, bir de eve geldiğinde tüketim tarihi geçmiş bira içtin. Hm?

Tamam, Türkiye ile içtiğim şarapla kıyaslanamazdı o bira. Ama ne yapabilirdim ki? Alkol bağımlısı bir insan olarak tutamadım kendimi. 2-3 şişe tarihi geçmiş ama farkında olmadığım biralardan içtim diye, buz gibi suyun altına sokulur mu insan?

A: AĞH, ÇOK SOĞUK!

İ: Zaten amacım o, salak.

Şu an benim evimdeki küvetteydik ve İngiltere, bıkmaksızın üzerime buz gibi suyu döküyordu. Küvette olduğumdan küvete dolan su da bütün bedenimi bir buz kütlesine çeviriyordu.

A: Yalvarırım dur-

İ: Zırlamaa

Küvetin köşesinde kendimi küçük bir topçuğa benzetip, kendi çapımda ısınmaya çalışıyordum.

A: N-Ne zaman duracaksın?

İ: Bilemem, yaptıklarını hatırlıyorum da...

Suyun soğukluğunu ve hızını arttırdı.

İ: Benden bi' alt dudak almak istemiştin, öyle değil mi Ame~?

A: Yok. Yok canım, sen yanlış duymuşsundur. Ben yapar mıyım öyle şe-?

Elindeki duş başlığını tam suratıma doğru yönlendirdi. Keşke nefesimi tutsaydım! Çünkü eğer biraz daha tutmaya devam ederse nefessizlikten şuracıkta bayılacaktım.

A: GOD HELP ME!
(Tanrım Yardım et!)

İ: God can't help you right now, America
(Tanrı şu anda sana yardım edemez, Amerika)

A: Aaa, Sin!
(Aaa, Günah!)

(...)

Peteğin başında ısınmaya çalışıyordum. İngiltere başımda bekliyor ve ateşime bakıyordu.

İ: İyi görünüyorsun, ateşin fazlasıyla düşmüş.

A: Sağ ol ya (!) Beni ateşli hâlimden beter ettiğin için.

İ: Önemli değil

İngiletenin bu dediği üzerine göz devirmeden edemedim ve Tanrı'dan sabır diledim. Çok üşümüyordum ama yine de arada sırada bi' titreme geliyordu.

Vücuduma battaniyeyi sarmıştım ve peteğin dibindeydim. İngiltere bir yandan saçlarımı okşuyor, bir yandan da haberlere bakıyordu. Gündemde ben vardım. Hastaneye kaldırılış videom tüm internette viral olmuştu. En son Irak'ı işgal ettiğimde bu denli hastaneye gitmiştim. Cumhurbaşkanımın ataklarını bedenim kaldıramamıştı ve hastaneye yatırılmıştım.

Telefonum titremeye başladı. Mesaj gelmişti. Telefonu açıp kim olduğuna baktığımdaysa Türkiye olduğunu gördüm.

Amerika X Türkiye

Türkiye
Amerika
Haberlerde gördüm, hastaneye kaldırılmışsın
İyi misin?

Amerika
İyiyim güzelim :)
Biraz hastayım o kadar

Türkiye
Oh güzel o zaman
Bir şeye ihtiyacın var mı?
Evde misin?

Amerika
Evdeyim
Bir şeye ihtiyacım yok
Sen hariç|

Köle ~ Ametürk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin