Türkiyeden
T: Sikeyim, bu ne acı lan!
İnleyerek utandığım anormal bir sabahtı bu sabah. Yattığım yerde hareket edemiyordum âdeta. Acıdan kıvranacak hâlim bile yoktu. Dün gece o kadar çok içmiştim ki, neler olduğunu hatırlamak bile güç geliyordu bana.
Yanıma baktığımda telefonda İnstagram izleyen Amerikayı görünce bi' garip hissettim. Sanki yavaş yavaş hatırlamaya başlıyordum...
"A: Soyun."
"T: Ah! A-acıyor!"
"T: AHH! Amerika~!"
"A: Hayır güzelim, içine falan girmeyeceğim."
"T: Amerika y-yalvarırım içime gir. N'olursun. Lütfen."
"T: AAHHH! Acıyor! Çok acıyor!"
Hatırladığım anılarla gözlerim büyüdü ve yanındaki bedene döndüm.
A: Ah, uyandın mı? İyi uyudun mu güzelim?
T: Onu boşver de, şey dün gece tam olarak ne oldu?
A: Aa, hatırlamıyor musun?
T: Yarım yamalak.
A: Peki, bir özet geçeyim o zaman. Sen susamıştın, Fransa ve Azerbaycan ile bulanık bir su içtiniz ama meğersem o suda Ermenistan ve Yunanistanın kattığı afrodizyak varmış. Sen terlemeye ve azmaya başladın ben de seni aldım ve odama getirip boşalttım.
Hatırladıklarımla yüzüm kızarmaya başlarken Amerika telefonunu komodine koydu ve yanıma kıvrılıp yanağımdan öptü.
A: Merak etme, sarhoş olduğunu bildiğimden ve sabah öğrenince utanıp, bana kızıp, benimle bir süre konuşmayacağını bildiğimden içine girmedim. Hen de ilk seksimizin böyle olmasını da istemezdim.
Yaaa ama ben sana kızmazdım ki!
Aslında evet, kızmazdım ki.
A: Hem canın daha çok acırdı hem de seni sex için kullanmadığımı ispatlamak istedim.
T: Ben sana böyle bir şey demedim ki hiç?
A: Ya belki düşünmüşsündür, şüphe duymuşsundur... Olabilecek şeyler bunlar. Sen düşünmesen bile düşünenler vardır illa ki. Ülkeler, paparazziler, bizim sevgili olduğumuzu fark edenler... Gece bardayken el ele geldiğimizde, hatırlıyor musun bilmiyorum ama bir kız "Kesin sex için sevgili oldu" gibi bir şey demişti beni göstererek.
Amerika yutkundu ve benden gözlerini kaçırdı. Ona üzgün gözlerle baktım ve dudağını uzunca öptüm.
T: Senin hakkında asla böyle bir düşünceye girmedim Amerika, giremem de. Çünkü senim aşkın bir çocuk misali saf. Saf ve temiz. Tabi arada küçük istisnalar oluyor lakin bu bir şeyi değiştirmez benim için. Seni her hâlinle seviyorum.
Bu dediklerim üzerine Amerika ellerini belime doladı ve beni kendisine çekip sımsıkı sarıldı. Yüzünü saçlarıma gömmüş bir şekildeydi. Ellerimi boynuna sardım ve ensesindeki saçlarına parmaklarımı geçirdim. Bu sefer alnımdan öptü ve ağlamak arasında gidip geldiğinden kızarmaya başlamış olan gözleriyle bana baktı.
A: Hem de ilk seximizde sarhoş ve afrodizyak etkisinde olmanı istemedim! İlk sex önemli.
Bu dediğine ikimiz de kıkırdadık.
A: Çok acıyor mu canın?
Konuyu değiştirmişti. Ama sorun değildi, istemiyorsa başka bir zaman da konuşabilirdik bu konuyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
General FictionAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var