Türkiyeden
Bembeyaz bir yerdeydim. Etrafıma bakındım, ama aynı renkteki beyaz ağaçlardan başka bir şey göremedim. Sanki fosforlu beyaz bir kutunun içerisindeydim ve bu kutu fazlaca genişti. Bir anda karşımda Amerikayı gördüm. Bana bakıyordu ve çökmüş, aynı zamanda da şaşırmış gibiydi. Üzerinde bembeyaz t-shirt ve bembeyaz pantolon vardı.
T: Amerika, neler oluyor?
Amerika arkasını döndü ve yürümeye başladı. Arkasından koştum ve kolundan tuttum.
T: Amerika?
A: Ha-hayır, bu olamaz!
T: Amerika beni dinle!
A: Hayır! İstemiyorum! Sen yoksun, sen öldün Türkiye!
Ne? Öldüm mü? Ne zaman öldüm ben?
T: Amerika, kanlı canlı karşındayım. Ben ölmedim, yaşıyorum!
A: Hayır! Öldün! Her şey bir anda oldu, artık dayanamıyorum!
T: Amerika ne oldu? Ne oluyor şu an!?
A: Sen öldün Türkiye, gördüm. Gördük. Mezarını gördüm. Adın ve tarihler vardı... herkes oradaydı. Azer, Kırgız, Kazak, Kıbrıs... Yunanistan bile oradaydı!
T: Amerika ne saçmalıyorsun? Kamera şakası falan mı bu?
A: SAÇMALAMIYORUM. Asıl sen şu an benimle oyun oynuyorsun, duygularımla oynadın Türkiye. SEN BENİ ALDATTIN DA ÖLDÜN!
Biz ne ara sevgili olmuştuk?
T: N-Ne? Ne zaman, A-Amerika ben öyle şey yapmadım, asla da yapmam!
A: Ya, öyle mi? Ama yaptın Türkiye. Beni en son isteyeceğim kişilerden biriyle aldattın!
Amerikanın gözünden yaşlar akıyordu. Elimi yüzüne yerleştirdim ve akan gözyaşını sildim yani silmeye çalıştım. Çünkü parmağım yokmuş gibi gözyaşı aktı ve siyah renge bürünerek yere düştü. Damla düşer düşmez, bulunduğu yerden kök salar gibi, siyah renk etrafa yayılmaya başladı. Arkamı döndüm. Bembeyaz yerler, siyaha bürünmüştü ve etraf çok karanlık olmuştu. Arkamı geri döndüğümde Amerika gitmişti. Neler oluyor böyle?
T: AMERİKA! AMERİKA NEREDESİN?
O an karşıma Azer çıktı. O da ağlıyordu. Ama gülümsüyordu da. Her ne kadar istemese bile.
T: Azer, neler oluyor böyle? Biz neredeyiz?
Az: Burası senin yarattığın dünya abi. Yoksa cehennem mi demeliydim?!
Azer bunu der demez, siyah ağaçlar yanmaya ve ateşler ortamı cehennem yerine çevirmeye başladı. Azerin gülümseyen yüzü yerini nefrete bıraktı. Bana öfkeliydi. Ardından arkasında Kazak ve Kırgız belirdi. Aynı şekilde onlarda çok sinirlilerdi.
Kaz: sana yazıklar olsun Türkiye
Kır: Senden bunu beklemezdik. Türklerin yüz karasısın!
Az: Senin gibi abi olmaz olsun!
Kaz & Kır: Senin gibi kardeş olmaz olsun!
T: Neler oluyor amk!
Tam o an Kazak ve Kırgızın arasından biri geldi. Kuzey Kıbrıs. Bana baktı ve ağlıyor gibiydi.
Kk: Neden baba? Babamın ne suçu vardı?
T: Ne, neden? Kıbrıs bana açıklar mısın? Hem senin baban benim, başka baban yok ki senin.
Az: Bilmiyormuş gibi davranma. Bunları en iyi sen biliyorsun. Bizi de tekrardan kandırma, abi. Ah, sana abi diyesim bile gelmiyor!
T: Azer, kendinize gelin lütfen! Ben o kadar kötü biri değilim, olamam da!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
Genel KurguAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var