Kimse yurt göndermesini anlamamış amk, bu üzdü :(
(Cevap: Diğer Ametürk ficim)
İyi okumalar!Az önce yaşanan olaylar sonucunda yurda/eve sırıl sıklam bir şekilde geldik. Bizi kimse karşılamamış, herkes uyumuştu. Hoş, bu bizim işimize gelirdi. Odalarımıza çekilip temiz kıyafetler giydik. Sonra da banyo da birbirimizin saçlarını saç kurutma makinesiyle iyice kuruladık. Uyku iyice çöktürmüştü ve alkolün etkisiyle olsa gerek, göz kapaklarım fena derecede ağırlaşıyordu.
T: Beraber uyuyalım
A: emin misin, ya anlarlarsa-?
T: Emin ol umrumda bile değiller. Hem, bunu ilk defa yapmıyoruz farkındaysan
A: Peki öyle olsun, sen nasıl istersen
Beraber onun odasına doğru adımladık. Odaya girdiğimizde bu odanın Amerikaya ait olduğunu anlamak zor olmadı. Duvarda Marvel'dan tut Star Wars'a kadar poster, Tavandaki sarı yıldızlardan tut, mavi-kırmızı-beyaz ağırlıklı tablolara kadar her şey onu andırıyordu. Duvarı grinin koyu tonlarına aitti, yerdeki grimsi halı ve eşyalar da odaya eşsiz bir zariflikle lükslük katıyordu.
A: Beğendin anlaşılan
T: Hem de ne beğenmek
Amerika yatağa oturdu, üstünü çıkardı ardından da uzandı. Biraz yana kaydı ve bana yer açtı yorganı kaldırarak. Ben de altımı çıkarttım ama onu şaşırtarak yanına değil göğsüne uzandım. Bacaklarımı açarak onu karnının yanlarına koydum ellerimi de onun saçlarına daldırdım. Şaşkınlığı kısa sürmüştü ve hemen adapte olarak yorganı üzerimize örtmüş ve alnıma küçük bir öpücük kondurmuştu.
A: Vay be, buralara kadar geldik huh?
T: Öyle. Beklemezdim, bilemezdik.
A: Kim bilebilirdi ki? Amerika ve Türkiye sevgili oldu hem de gizli!
T: *kıkırdama* sen istedin yapabileceğim bir şey yok
A: Vazgeçtim. Duymayan kalmasın, herkes bir an önce öğrensin sevgili olduğumuzu. Yoksa bu böyle ilerlemez
T: Aa! Gizli tutmak istesem ayrılacak mısın benden?
A: Güzelim ne alakası var, ben onu kastetmedim-
T: Şaka şaka, anladım ne demek istediğini
Amerika kıyafetimin altından belimi okşuyor ve sanırım uyumamaya çalışıyordu.
T: Uyusana, sabah herkes bizden önce kalkacaktır. Eğer geç uyanırsak bizi böyle görürler (ona, onun gibi cevap vermek)
A: Görsünler, çokta sikimde (oogcv vol2)
Amerikanın yanağına yalandan ve acıtmayacak bir tokat attım.
T: Ya öyle olsun. Hem sen nereden öğrendin bunları
A: Yavrum farkındaysan aynı dili konuşuyoruz, siz ağırlıklı kullanıyorsunuz diye bizi bilmiyor mu sanıyorsunuz?
T: tamam ikna oldum. Ama cidden uyumamız gerek
A: tamam sen uyu
T: Sen?
A: Ben seni izlerim
Ah hayır! Bu kadar kolay kızarmamalıydım.
Şerefsiz ya, bak nasıl da atıyor kalbim!
Ya yine mi sen?
Evet yine ben, kurtuluşun yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle ~ Ametürk
Ficção GeralAmetürk fici Smut Kesinlikle Olacak Bxb Ficde erkekler de hamile kalabiliyor yani Boy Pregnant var