Capitolul 8

196 16 1
                                    

"Eu propun..." Binna spune, încercând să atragă atenția tuturor. "Propun ori să stăm să ne uităm ca proștii la un film de crăciun ori să ieșim afară să ne plimbăm prin oraș ca toți oamenii." Se ridică și ne privește.

Doar ne uitam la televizor, ca niște oameni inocenți. Ari mă privește și nu știe ce să zică. "Eu votez statul la televizor." Yoongi ridica mână, tot ce-l reprezintă îi zâmbește Binnei.

"Dal, hai să mergem la shopping!" Binna s-a uitat la mine plictisită și parcă amenințată de filmul la care ne uităm.

"Iubire, dacă am fi în filme americane, ți-aș spune că ești cringe." Ari o ironizează.

"Jokes on you." continua Jia.

Chicotesc când o văd pe biata fată batjocorită de aproape toți din sufragerie.

"Taehyung! Shopping!" cu un răgnet exclamă Jungkook prin toată cabana.

Tae aterizează, neironic zboară până în sufragerie, gata îmbrăcat și pregătit parcă de când s-a născut să iasă la cumparături. Dar imaginea era haioasă și plină de copilărisme. Chiar scoasă din povești.

"Taehyung este, oficial, cel mai bun prieten al meu." Binna își duce brațul până după Tae ce stă în fața noastră ca un copil zâmbăreț. "Fetelor, să nu mai aud vreo vorba de la voi. Ari, camera-ți rămâne ție că eu mă duc și stau cu băieții."

"Succes." Îi spune Yoongi și dă mai tare televizorul.

Îl privesc pe Tae și-i șoptesc același cuvant 'succes'. Doar picioarele mele știu cât de rapidă și indecisă este copila de Binna. Pe de altă parte, Jungkook o privește pe Binna și-i spune exact același lucru. Înseamnă că cei doi sunt făcuți să fie amici de cumpărături. După ce pleacă ei doi, mai că s-a mai auzit ceva în afară de televizorul dat aproape la maxim.

Îmi las capul pe spătarul canapelei. "M-am plictisit." șoptesc.

"Îl sun pe Tae să se oprească ca să te aștepte și pe tine?" Jungkook mă privește.

"Doamne ferește!" mă ridic de pe canapea, atentă la mâncarea și sticlele de pe jos. "Mă duc să fac un om de zăpadă." încep să mă îmbrac.

"Hai că nu ești zdravănă." Jin mă privește ca pe o fantomă. De ce aș băga în seamă? Ultimul meu neuron vrea să se distreze așa că mă duc să fac un om de zăpadă.

Nu știu dacă să le mulțumesc filmelor de crăciun că mi-au dat dorința asta sau depresiei mele.

"Jungkook, fă-i pe restul să vină afară la joacă, te rog." Nu puteam să nu spun te rog. Deși, știam că o va face chiar dacă nu.

Acesta se ridică și se uită la Yoongi. "E frig, Jungkook!" se plânge el.

"Te scot în șuturi și tot afară ajungi. Depinde de tine dacă vrei să te îmbraci sau nu." Ador autoritatea toxică forțată pe care o are omul ăsta. Mă face să-mi fie greață de râs și-mi dă o durere de cap.

"Doamne Dal, nu știu ce-ți fac." Ari se ridică singură, nevrând să mă privească pe mine sau pe Kook. Eu doar râd și-i arunc geaca.

*

Sincer, am avut o idee bună. Nu-mi zic că sunt o motivație pentru grup mereu sau că fac lucruri bune. Dar de data asta, a fost o distracție penibil de amuzantă. Început cu Yoongi fiind cărat de Jungkook și Namjoon afară din casă, cum stătea săracul și ne privea tremurând din cap până în picioare.

Au ieșit vreo trei oameni de zăpadă în fața cabanei. Al Jiei și al lui Ari a fost cel mai original. I-au creat o peruca din crengi de brazi și au pus mănuși pe bețele ce-i reprezentau brațele omului de zăpadă. Al băieților în schimb, a ieși cu câteva pagini de probleme mintale și o scolioză de cel mai grav grad. Poate un pic și beat, aș spune.

Omul meu și al lui Jungkook, altul. Putem spune că Namjoon are concurență la înălțime. Nu era clar un omuleț de zăpadă inocent, arăta ca Jungkook după ce a simțit un pic de gust de lămâie. Imens și de groază. Taehyung și Binna au să se sperie de monstruozitațile noastre când ajung.

În schimb, Jimin, în simțul lui natural de supraviețuire, a simțit nevoia de a se bate cu Jungkook. Cu bulgări de zăpadă, bineînțeles. Doar ei doi. Până când Ari a început să râdă de ei și au aruncat-o în zăpadă. Așa Ari a început să arunce bulgări de zăpadă în toți care au râs. Și a început un război în fața cabanei, unul la care a participat și Yoongi după ce camaradul Jin i-a aruncat un bulgar de zăpadă fix în cafeaua la care el încerca să se încălzească.

Nu s-a oprit bătaia până când soarele a început să dispară ușor de pe cer, iar Binna și Taehyung s-au întors, găsindu-ne râzând ca ultimii proști. Niște proști cu zăpadă până în chiloți.

"Nu pot să cred că v-ați bătut cu zăpadă fără mine!" A fost replica lui Taehyung. Binna era prea șocată că a ratat ca să mai spună ceva.

"Dacă ați vrut shopping." Ari continuă să-și bată joc de Binna.

"Să vezi ce-ți fac eu ție la noapte!" îi răspunde Binna, arătând cu degetul spre ea.

Ari doar a răs și s-a ridicat.

"Propun dușuri calde acum." Hobi se ridică și el și se scutură de zăpadă.
_____

Că tot a nins la noi în capitală.
(30 ian. 23) - trec data ca să știu când a nins singura dată la noi în Românica asta poluată. ;-;

Pupicei cu sclipici și elefăței drăgălași si fulgi de near izbitori de reci

"One more night... then we fall" - Jeon Jungkook [ Nox and Sol - Volumul I ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum