Capitolul 24

169 17 20
                                    

"Am cel mai mișto plan posibil invetat de mine!" îi iau telecomanda lui Jungkook și-i opresc televizorul. Ridică o sprânceană când mă pun în fața lui și-i zâmbesc. "De cât timp n-am mai dat noi o petrecere?" îl întreb ironic.

"Cred că de vreo două luni?" răspunde.

"Jeon Jungkook, haide să dăm o petrecere diseară! Bem, mâncăm, ne distrăm. Ce vrei mai mult de atât?" chicotește. Își îndreaptă spatele și-și întinde brațele spre mine.

"Diseară?" Dau din cap aprobător și mă duc la el. "De ce nu mâine seară?" îmi prinde mâinile și se joacă cu ele.

"Ai planuri mai bune pentru seara asta în afară de a te uita la filme?" Îl întreb.

"Aș putea avea." îmi zâmbește tâmp, iar eu râd și-mi trag mâinile, dar nu-mi dă drumul și mă trage brusc spre el.

"Hei!" începe să mă gândile atunci când cad, jumătate pe canapea și jumătate pe el. După ce încerc să-l opresc, în final, reușesc. Deși nu prea este mulțumit. "Nu putem mâine pentru că luni mergem la liceu și nu o să vină nimeni. Așa că azi! Te rog!"

"Mmm... E deja șapte seara, Dal." Dacă nu dorește să mă ajute din prima, mă pun la masă și joc până câștig.

Mă așez mai bine în brațele lui și-i prind mâna stângă pentru a mă juca cu ea. "Nu ți-aș cere ajutorul dacă ar fi zi afară. Dar e noapte și trebuie să fac cumpărături... Și sunt oameni... Oameni periculoși, Jungkook. Știi și tu!" Se amuză oe acest discurs și mă privește.

"M-ai încearcă." Tsk, cât de greu îi este să se ridică și să mă ajute putin.

"Jeon Jungkook, te rog! Vreau doar să petrec. Simt că stau și stau și stau și o să mor de plictiseală aici. Vreau muzică, vreau băutură, îmi vreau prietenii! Vreau să mă distrez!" Mă privește atent atunci când îmi îndrept spatele și mă uit și eu la el.

"O să fiu de acord cu o singură condiție." Îmi face semn să-l pup pe obraz. Asta e prea simplu. Mult prea simplu. Doar un sărut pe obraz având în vedere... evenimentele din trecut?

Îi întorc fața spre mine și-l sărut normal. Zâmbesc când văd că se lasă moale. "Deci, mă ajuți?" îi zâmbesc tâmp la rândul meu.

Oftează și mă privește. "Seara asta nu o să se termine frumos." Ne ridicăm amândoi și mergem să ne încălțăm.

"De unde știi? Poate că o să fie amuzant și o să te distrezi." îmi caut portofelelul și iau câteva pungi pentru a ieși afară. Este o noapte superbă și urmează să fie și mai superbă.

Ajungem la cel mai apropiat magazin alimentar și intrăm în el. "Hmm... Ce să luam de mâncat și băut?" ridică un coș de la intrare și vine după mine.

"Facem așa. Tu te duci la mâncare, iar eu la băuturi. Nu știu sincer ce să iei de mâncat. Ce zici să comandăm pizze? Luăm opt pizze mari și cred că o să ajungă la toată lumea." Jungkook aprobă dând din cap și vine după mine la băuturi. "Deci, vodka."

"Păi, altfel, nu se poate." adaugă imediat după.

"Tequila pentru shoturi. Bere." Pun două baxuri de bere în coș. "O să luăm un vin și un sprite pentru șpriț. Și cred că este de ajuns. Plus apă și sucuri normale."

"Dal? Jungkook?" vocea ne este familiară amândurora. Ne întoarcem și o privim pe Mira cum privește indelungat coșul cu tot felul de sticle cu alcohol.

"Mira! Ce faci?" O întreb eu când văd că Jungkook nu are de gând să-și deschidă gura.

"Uite, am venit să-mi cumpăr niște popcorn. Mă uitam la un film acasă și am rămas fără. Dar voi ce faceți?"

"One more night... then we fall" - Jeon Jungkook [ Nox and Sol - Volumul I ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum