Prolog

715 27 0
                                    

Vis-a-vis de intrarea liceului, doi pasnici își aleg subiectul de discuție despre învățământul școlar și elevii din ziua de azi. Mai exact, cum adolescenții noi se plâng de autoritate și de drepturile lor la libertate, dar fumează și beau de parcă nu ar fi corpul lor.

Păcat, sting țigara în asfaltul unui trotuar deja sătul de câte persoane în calcă în fiecare zi.

- Brichetă? nu-mi dau seama cine cere bricheta dintre cele două fete din fața mea, dar o scot din buzunar și o dau.

- Și cum a rămas cu ai tăi? Binna îmi atrage atenția de la cei ce lipesc un nou poster pe ușa de intrare a liceului.

- Doar i-am ignorat și am plecat. Oricum, nu vor mai sta cu mine pe cap pentru ceva timp. îi răspund.

- Totuși, de ce le permiți să se joace cu tine? Pur și simplu răspunde-le înapoi. continuă Ari cu aceeași morală.

- Nu așa câștigi o situație. răspunde Binna în locul meu.

- Byeol, uite-ți iubitul. Jia arată cu privire spre același băiat de la cafea.

- Știi cât de mult urăsc să-mi spui Byeol. îl privesc cum intră în liceu alături de prietenii lui.

Nici măcar nu știu cum îl cheamă. Pur și simplu făceam glume despre profesori când s-a întors și ne-a zâmbit, ținând ascuns un râs după un chicotit. Această întâmplare fiind în prima săptamână de școală, iar acum intrăm în luna februarie. De atunci iese în evidență printre sutele de elevi de lângă liceu.

Numele de cod îi este "cappuccino" căci asta își ia în fiecare dimineață. Promit că nu eu am fost cea care a aflat asta, Jia chiar, are ochii și urechiile perfecte cât să audă peste tot și să găsească cu privirea pe oricine.

Nu am vorbit vreodată sau măcar să ne cunoaștem din prieteni. Dar la un moment dat, o să se adune cu ceilalți elevi și nu-l voi mai vedea direct.
_______________________________

Sincer, mie îmi place începutul acesta =D
Sper că și vouă tho. Purple you!!

"One more night... then we fall" - Jeon Jungkook [ Nox and Sol - Volumul I ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum