"Dal! Îmi poți deschide? Plouă cu găleata aici!" Vocea lui minunată de după ușă chiar mă face să mă simt mai bine.
"Mie mi se pare că te simți bine acolo. Cum a fost cu Mira? V-am văzut râzând." Zâmbesc căt timp mă uit la televizor.
"Pe bune acum! Deschide-mi!" tot urlă după ușă.
Oftez și mă ridic, dar nu deschid ușa. "Deci, ți-a plăcut întâlnirea? Nu-ți deschid până nu-mi răspunzi." Aștept răspunsul, privind ușa insistent.
"Da, mi-a plăcut. Acum deschide ușa." Zâmbesc și o descui, atât.
Intră în casă, complet ud de la ploaie și respirând greu de la nervi. "Ai meritat-o pentru ce ai făcut." Să stea afară în ploaie după ce a făcut la cafenea. "Măcar pe Mira să o fi făcut să se simtă bine. Sunteți împreună acum?"
Doar mă privește cum mă sprijin de un perete și-și dă geaca jos. O lasă în cuier după ce-și dă jos ghetele pline de noroi. Își dă părul pe spate. "Da, suntem împreună." șoptește, venind spre mine. Mă sărută din nou, de data asta, ridicându-mă. Totul mă amețește din nou și observ cum toți nervii i se scurg în acest sărut. "Să nu mă mai lași vreodată să urlu după tine în ploaie." Îl privesc atent, atât de aproape. Dau din cap și-i dau din nou părul ud pe spate.
Nu mai știu nimic, toată viața devine apă în acest moment, vaporându-se complet. Văzându-l atât de aproape, atât de nervos, nu mai prind gustul de a-i răspunde înapoi ci doar de a face orice ca să-l calmez. Îl sărut, de data asta având grijă să nu fie unul agitat, unul calm. Iar el îmi răspunde la el, prinzându-mă și mai bine în brațe. Merge spre scări cu pași înceți, concentrându-se doar pe sărut, iar eu mă las în voia lui.
Cu fiecare pas, tensiunea creștea iar eu pierdeam controlul sărutului. Nu doar sărutul, ci totul. Îi lăsam controlul lui. Complet. Dar și el se abținea cu cât putea. Până am ajuns în cameră.
*
"Cred că la primele două ore am rămas blocați în trafic. Suntem de acord?" ochii mi se închid cu fiecare cuvânt pe care mi-l spune. Mormăi un răspuns după și mă întorc cu spatele la el fiindcă tot corpul mi-a amorțit deja.
"Nu. Dormim câte ore mai sunt de dormit și mergem la primele ore." spun mai tare după care mă ghemuiesc când simt că toată partea de jos a burții începe să doară puțin câte puțin mai mult. "Nu puteai să fii un pic mai calm?"
Chicotește. "Doare?" brațul i se strecoară după mine și mă trage mai aproape de el. "Mhm." încă-mi țin ochii închiși, doar să amân durerea, să o ignor. Îmi mângâie burta, oprindu-mi sentimentul incomfortabil de parcă cineva îmi stoarce tot uterul. Mă învelește și mă ia în brațe.
Suntem la fel de obosiți amândoi, dar nu cred că aș fi avut cea mai mică idee despre acest Jungkook până aseară. Pare un scump, pare un dulce, însă poate să se și întoarcă complet pe dos. Iar după seara asta... mă întreb ce mai lipsește din puzzle. Ce se întâmplă între noi? Iar Mira...
"Deci... Ce s-a întâmplat cu Mira ieri?" își așează mai bine capul pe părul meu, cât mai aproape de mine.
"Nimic. Am vorbit, am discutat. Am dus-o acasă și am venit la tine." îi iai cuprind brațul pe care îl are după mine.
"Ai zis că sunteți împreună." adaug după.
Oftează. "Am lăsat-o acasă, m-a sărutat și m-a întrebat dacă vreau să fiu iubitul ei, iar aici a început ploaia." mă strângea tot mai mult în brațe. Până și el simte că nu mă simt okay. Nu sunt geloasă, nu ăsta este sentimentul pe care îl am, cât simt că tocmai am făcut sex cu iubitul altei tipe.
Alarma mă salvează și nu aș fi crezut că o să spun asta vreodată. Dar mulțumesc școlii că orele încoet la opt și că trebuie să ne trezim de dimineață.
Jungkook mormăie până la urmă, iar eu îi dau brațul la o parte ca să mă ridic. "Hai la liceu."
"Nu vreau la liceu." mă ridic la marginea patului și simt din nou acea presiune ce-mi inserează durere de la brâu în jos. "Poți merge?" privirea lui mă arde în orice mod posibil. Măcar ne-am îmbrăcat la loc.
"Da." imediat după îi răspund și merg încet spre bucătărie.
*
"Poți merge să iei două cafele?" îl întreb pe Jungkook fix când ajungem în fața liceului. Le văd pe Binna și Ari în locul nostru special de fumat exact în fața acestei închisori.
"Sigur." Pleacă imediat. Tot drumul am fost tăcuți. Unul nu a scos o vorbă, doar s-a mai uitat la mine din când în când. Durerea mi-a trecut aproape complet, iar asta este bine, cel puțin.
"Hei, Dal!" Doar Binna apucă să mă salute înainte să vorbesc.
"M-am culcat cu Jungkook." Dau direct totul afară. Îmi las ghiozdanul jos și mă așez pe gardul din ciment al cladirii de vis-a-vis de liceu.
"Voi doi nu dormiți mereu împreună?" Binna mă întreabă și ea la fel de direct. O privim și eu și Ari.
"Binna, au făcut sex. S-au futut. Atunci când doi oameni se iubesc, creierul le spune să-și uneas-"
"Okay, e de ajuns." O opresc.
"Deci, sunteți împreună acum. Care-i faza nașpa? De ce arăți așa supărată?" Îmi aprind o țigară și mă uit la cer.
"Sunt obosită, unu la mână. Nu știu să fac calculul, dar a venit la mine în jur de ora doișpe și ne-am oprit când a sunat ceasul să mergem la liceu."
"Șase ore?" Până și Ari pare uimită.
"Hai să zicem cinci. Doi la mână, ieri, Jungkook a avut o întâlnire cu Mira de la noi din clasă și sunt împreună. De ieri. Specific, de dinainte să ne culcăm." Sună și mai nasol când o spun cu voce tare.
"O să-l omor." Binna spune după câteva minute în care a procesat toată situația.
"Fă-ți un iubit. Culcă-te cu Jungkook și după spune-i că ai iubit. Plătește cu aceeași monedă."
"Ideea e că nu am o problemă cu Mira. Adică am o problemă. Dar mai rău simt că e vina mea. M-am culcat cu un tip care are iubita." Zăresc în coada ochiului câțiva dintre băieți.
"Are iubită. Vai. Zici că au ani împreună. Neironic, cel mai probabil erau împreună de jumătate de oră când v-ați culcat voi." Încerc să-i dau semne Binnei că băieții sunt în spatele ei. "Plus că s-a culcat cu tine și nu cu aia. Ce să mai spun că trăiți aproape tot timpul împreună. Deci, eu spun că atât de ușor cât ați sărit amândoi în pat, atât de ușor se desparte și Jungkook de Mira." Deja, băieții auziseră totul.
"Jungkook e împreună cu Mira?" Taehyung rămâne uimit.
"V-ați culcat împreună?" Și Hobi imediat după. Oftez și-mi închid ochii. Măcar pentru câteva secunde să nu mai trăiesc această realitate.
_______________________________Aham. 👀
CITEȘTI
"One more night... then we fall" - Jeon Jungkook [ Nox and Sol - Volumul I ]
FanfictionPoate că am făcut o greșeală, poate am făcut mai multe. Venind vorba, poate și tu ai făcut o greșeală când ai vorbit cu mine sau m-ai privit pentru prima dată, salutându-mă, căci prietenii tăi nu te-au privit serios. Știu doar că am fugit de fiecar...