"Mesiac! Uz len mesiac a môžem zrealizovať svoj plán. Konečne !"Takýmito myšlienkami som začínala ráno pred školou. Neznášam to tam . Keby sa nebojím že sa v budúcnosti nebudem vediet zamestnať , kôli tomu že nemám dorobenú strednú , tak tam už niesom . Ráno som si obliekla čierne nohavice a k tomu biely top. Outfit zbuchaný na rychlo takže to nie je úplná katastrofa ale viac ako raz za mesiac by som taketo fity nosiť nemohla . Mimochodom som Bella 19ročná študentka hotelovej strednej školy a momentalne sa ponáhľam na vlak v ktorom ma čaká môj frajer. Boris je ku mne dobrý , tvoríme pár už cez 2 roky. Mám ho naozaj veľmi rada. Nechodíme na rovnaké školy , ale sú v jednom meste tak vlakom ideme spolu a potom každý sám. Keď som nastúpila do vlaku tak som ho hneď videla a išla som za ním. "Dobre ranko" boli moje slova keď som sa k nemu usadila. "Čauko" odpovedal mi . Jeho obľúbené slovo . Borisa poznám už asi 5 rokov , a vždy ma zdravil tak isto. Väčšinou s nami chodieva aj moja najlepšia kamaratka Miša , ale tá si teraz dala pauzu od školy . S Mišou sa poznám už od mojich 12 rokov čož je nrjakých 7 rokov. Bývame spolu v malom troj-izbovom byte. Okrem nás tam bývajú aj moje 2 morčatá . Ja aj Miša milujeme zvieratá tak sme si zariadili našich dvoch tlsťochov. "Ako si sa vyspala" vytrhol ma zo zamyslenia Boris. "Zle" nemám náladu mu vysvetľovať prečo. "A ty ?" Bola automatická otázka . Zo slušnosti pretože naozaj dnes nemám náladu na to , aby som sa s niekym rozprávala. "Dobre . Počuj Bells dnes zatiahni poslednu hodinu , stretneme sa na našom mieste dobre?" Prišlo mi to divné . On v stredu nikdy nrzaťahoval hodiny , ale nevadilo mi to. "Jasne." Nechcelo sa mi riešiť dôvod . Tvárila som sa že nič. Od vlakovej stanice je tu škole ešte 10minút cesty. Väčšinou scrolujem sociálne sieťe , ale dnes som bola vo vlastných myšlienkach. Čo asi Boris chce ? Bola hlavná téma tejto cesty. Keď som po 7minútach nevedela prísť na žiadnu normálnu odpoveď , riešila som tému číslo 2. Môj plán ako nrbudem musieť počúvať tie keci okolo a proste zoberiem vysvedčenie a tý ludia ma neuvidia najbliššie dva mesiace. Samozrejme že počas vyučovacích hodín som vôbec nevnímala . Bola som myšlienkami úplne inde. Ani neviem kedy , ale piata hodina skončila a ja môžem spokojná , že som zvládla školu ísť za Borom. Trochu som sa ponáhľala pretože som chcela byť čo najdlchšie s ním. Už som bola iba kúsok od miesta kde sa stretávame. Videla som tam 2 ludi , čož mi prišlo divné . Keď som sa dostala bliššie tak som bola rada , že som sa nezosipala na mieste . Boris a moja spolužiačka Emma ktorá sa po ňom lepí. Mohlo mi to dôjsť . Čo iné mohol po mne chciet ? "Bella , mrzí ma to . Nikdy som ťa nemiloval. Bola si mi len pre dva účely , prvý bol sex , samozrejme . Druhý je taký že si mi vedela zlepšiť náladu a vyplniť miesto po mojej ex , ale bohužiaľ Emmu milujem." Čože ? Kurvu celého mesta? Však ona jebala asi s každým! "Chceš mi tým povedať že si mi celé dva roky klamal? Nikdy si ma ani len nechcel milovať?" Začala som byť histerická ale čo iné mi zostávalo ? "Hej presne tak"odvetil chladne. Mohla som sa zosipať na mieste alebo mu tam nadávať . Zvolila som si druhú možnosť nech si nemyslia aká som slabá. Od nervov som prišla k Emme ktorá sedela na jeho kolenách a vlepila som jej takú facku , ako som ešte nikdy nikomu nedala. Boris bol sí e silnejší ale myslim že proti nasratej ženskej sa neubráni nikto. Jemu som taktiež dala facku , ale pridala som k tomu aj kopanec do vajec. Tak mu treba zmrdovi. Kym sa oni spamätávali čo sa stalo , ja som už bola na ceste na vlak. Hneď ako som zašla za roh , a vedela som že ma neuvidia som začala plakať. Chcela som byť čo najskôr doma a všetko povedať Miši. Keď som sa konečne dopracovala k našej bytovke , tak som sa rozbehla ako nikdy pred tým. Na tretie poschodie som sa dostala vážne rýchlo. Keďže bola Miška doma , počula ako s nervami odomikám. "Zlatko čo sa deje?" Boli jrj slová hneď po tom ako ma uvidela. Ja som však nenašla potrebnú silu. Nemohla som jej to tu všetko povedať a tváriť sa že som okey. Nrmohla som ju zatiahnuť do svojich sračiek. Ona je dobrá,ona si to nezaslúži!
YOU ARE READING
N I K O (niktendo)
Randomnikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore