Je silvestrovský večer a je tu obrovská párty. Ja sedím na terase a premýšľam. Vlastne ani neoremýšlam. Proste sedím a hladím do blba. Keď som počula že sa otvorili dvere , nereagovala som. "Ahoj" pozdravil ma. "Ahojky" usmial som sa na neho. "Mužem si promluvit ?" Spýtal sa a sadol si. "Jasné čo potrebuješ Dominik?" Usmiala som sa. "Víš hodne sem přemýšlel a já tě opravdu moc miluju a chci abys byla moje holka" povedal a pozrel sa na mňa s nečitatnelným výrazom. "Ja ... ja budem naozaj rada aj ja ta milujem" povedala som. "Takže teď mám tu nejhezčí holku! A dokonce je to ségra mýto bráchy! Jsem šťastnej!" Povedal a pobozkal ma. Bozkávali sme sa už vela krát ale vždy čisto kamarátsky. Teraz to malo trochu iný nádych. Viac zamilovaný. Vrátili sme sa k ostatným a oznámili sme im že tvoríme pár. Boli nadšený. Teda Jakub robil nejaké pletky okolo toho že ak mi Dominik zlomý srdce že ho zabije ale to som nebrala vážne.
Na další deň sme celý deň upratovali chatu a balili sme sa. Ja som ešte chlapcom uvalila obed a večer sme odišli domov do Pardubíc.Časti sú stále kratšie ale to len preto lebo tento príbeh pomaly ale iste končí. Btw ako som už vravela vyjde nový a myslím že možno aj lepší.
ESTÁS LEYENDO
N I K O (niktendo)
De Todonikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore