23

288 6 0
                                    

"Chalani vedia že si si to spravila?" Pýtala sa ma Ema keď už sme boli v aute. "Nie , má to byť prekvapenie" povedala som veselo. "Mimochodom kam chceš ísť na obed?" Nechám výber na nej. "Máš rada sushi?" Pozrela sa na mňa s jemnou neistotou. Bolo vidno že už pre ňu niesom až tak cudzia. "Milujem, ak chceš môžeme ísť" povedala som milo. "Ak ti to chutí tak ja pôjdem rada" usmiala sa. Našla som tu teda nejaký sushi bar a išli sme. Jedlo bolo naozaj výborné normálne že 11/10. "Ja ti potom vrátim peniaze za to" hovorila mi Ema keď sme už boli na ceste domov (do chaty). "To rozhodne nie! Ja som ťa zavolala a aj keby nie tak nič nechcem" 
"Tak teda ďakujem" povedala a cestou sme už boli ticho. Som zvedavá čo na moje tetovania povedia chlapci. Buď ma s tým pošlú kade ľahšie alebo sa im to bude páčiť. Keď sme prišli tak pred chatou bolo auto ktoré tu pred tým nebolo , čož znamená že ten týpek tu ešte je. Zaujímavé pretože je už celkom dosť neskoro. To naše sushi bola skôr večera než obed. Keď sme vošli tak sme v obývačke našli Jakuba ktorý ... bol dosť mimo? A Dominika , Tomáša a toho Patrika myslim ktorý sa rozprávali. Pri tom typkovy bola ešte nejaka baba asi jeho frajerka. "Ahojte" pozdravili sme ich s Emou skoro dvojhlasne. "Ahoj kotě" pozdravil ma Dominik. Na Emu nrjak zabudli ale ja som ju zavolala nech ide k nám. Predsa len inak si ju nebudú všímať vôbec. Nemôžem hovoriť že by som ju špehovala ale keď jej pohľad zaletel k Jakubovy ... bola v ňom cítiť úprimnosť možno by sa dalo povedať že zamilovanosť. Moc sa nepoznajú takže to neviem posúdiť ale ja sa ju nejak skúsim podstrčiť Jakubovy. "Ema ideš mi teda pomôcť s vieš čím?" Spýtala som sa jej. Chcem to mať čím skôr za sebou a teraz ma tu Dominik nepotrebuje tak chcem využiť chvíľu času. "Ano jasne" "co se jdete  prstit nebo co?" Mal blbú poznámku Tomáš. "Nie zlatino máme tu mŕtvolu a ideme sa jej zbaviť vieš?" Usmiala som sa na neho arogantne. "Počkajte teď nevim co jdete delat" fňukal Tom keď sme odchádzali. "Darček" povedala som a šla som do auta pre všetky veci čo sme kúpili. "Co toho máte tak hodne? Chcete s nečim pomoct?" Opýtal sa Zoot ktorý sa tu zas z ničoho nič zjavil. "Ak budeš taký dobrý" usmiala som sa na neho. "Chybelas mi Bellindosaurusi" povedal keď pokladal veci do Eminej izby. Ona má jediná izbu sama. "Ty mne tiež to ti je jasné" povedala som a zasmiala som sa. "Pak nekdy za mnou prijed rad si pokecam" a odyšiel. "Čo je medzi vami?" Ema zostala zaskočená. "Vieš okrem tých troch blbcov si veľmi rozumiem aj so Zootom a Hasanom. Len so Zootom teraz nemám ako tráviť čas keďže je stále s jeho deťmi a Pepa je niekde ubratý do svojich myšlienok stále" vysvetlila som jej to.

"To vyzerá úžasne sme šikovné" bola som celá bez seba keď sme po troch hodinách dokončili mikinu. "Hej je to naozaj pekné" usmievala sa na mňa Ema."počuj môžem si to tu u teba nechať? Vieš ja nechcem aby to ktokoľvek našiel a tu mi to príde ako fajn miesto" "jasné že hej. Zajtra ti to môžem pomôcť pobaliť ... len teraz už by som išla spať" "jasné prepáč ak som ťa otravovala si mohla povedať skôr" "to nič" povedala keď už som sa trepala z izby. Išla som nájsť Dominika a spol. Sedeli v obývačke a dokonca už aj Jakub vyzeral byť viac priživote ako keď sme prišli. "Čau ségro" povedal Jakub ktorý si ma všimol prvý. "Ahooj" sadla som si k Dominikovy. "Tak jak dneska bylo?" Spýtal sa ma. Už sme tam zostali len my štyria tak bolo na čase ukázať im to. "Viac než skvelo. Inak , chcela by som vám niečo ukázať" povedala som dosť neisto. "Jsem zvedavej teda" povedal Dominik. V tom som vyhrnula rukávy na mikine a ukázala im zápästie. "Typičo Bellindo to je hustý" povedal Tom. "Díki ségra" usmieval sa na mňa Jakub. Dominik nereagoval. "Dominiku kurva vzdyt neco rekni ne" pomahal mu Jakub. "Jenom jsem v šoku je to .. hezký a moc milý dekuju" dostal zo seba. "Ešte mám jednu" vyrhnula som si rukáv už úplne pretože túto som mala trochu vyššie nad lakťom. "Tome hele i ty jsi tam" vytešoval sa Jakub. "Bellindo ty jsi úžasná víš o tom?" Smial sa. Dominik na mňa hodil iba milujúci pohľad. Mne to stačilo. Vedel  že nemusí nič povedať a ja ho pochopím. "No nič chlapci veľa hodín je čas ísť spať" začala som sa dvíhať. "Jdu s tebou" Dominik sa postavil a išiel za mnou.
"Bello?" povedal Dominik keď už sme si ľahli že ideme spať. "áno?" Unavene som odpovedala. "Víš .. já te mam moc rád. Víc než to." ja viem že pre Dominika sa city musia vyznávať ťažko. Pretože aj mne je to ťažké. "Ja teba tiež"

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now