Dnes je to mesiac od toho ako som prišla do Pardubíc. Je 1. August a ja mám dnes čerstvých 20 rokov. Pripadám si stará. Keď som si uvedomila že chalani asi vôbec netušia že mám narodeniny. Ak to naozaj nevedia tak im to oznámim až zajtra aby som ja z toho mala prdel. "Kurva ty demente" ozvalo sa z kuchyne. Jakub má zrejme zas nejaký záchvat. Išla som sa pozrieť čo sa deje. Dominik ma stihol odchytiť skôr ako som sa tam stihla dostať. "Kam jsi se vybrala" zasmial sa . Vyzeral byť nervózny. "Pozrieť sa čo sa deje dole keď Jakub kričal" povedala som. "Nic jenom s nekym telefonoval" povedal. "Choď jsi ješte lehnout" povedal vzápätí. "Tak fajn" povedala som. Nechcelo sa mi riešiť prečo. Išla som si ľahnúť a hrať sa na mobile. Na telefóne trávim v poslednej dobe málo času pretože chalani ma stále s niečím zabávajú. Ozvala sa moja najlepšia kamarátka Miša. Vôbec sme sa za ten čas čo son tu nebavili. Tiež mi písalo veľa ľudí že mi prajú všetko najlepšie a ako som si tak scrolovala TikTok prišla mi správa od dominika
Nik❤️ : pojď dolú kotě
Neodpísala som nič a vybrala som sa dole. Medzi tým som mala medzizadtávku v kúpeľni ale to im nemôže vadiť. Asi od polovice boli schody ozdobené. Nevedela som prečo až kým som nezišlo úplne dole.
"Všechno nejlepší!" Ozvali sa chalani. Celý Milion+ label stál predomnou vysmiaty od ucha k uchu. Jakub stál v predu a držal tortu. "Ďakujeeeem" zapišťala som od radosti. Všetci mi gratulovali a podávali rôzne darčeky. Nechcela som ich , pretože ich nepotrebujem ale chceli mi urobiť radosť takže som za to šťastná. Dominik stál na konci rady držiaci veľkú darčekovú tašku. Keď konečne prišiel rad na neho tak spustil : "Bello všechno nej! Nech jsi zdravá a šťastná a nech ti hezky spríjemňujeme život. Nech se ti splní tvoje nejtajnejší sny a nech se ti darí. Myslím že mužu mluvit za všechny když reknu že tě máme moc rádi" "ďakujem Dominik" povedala som mu a objali sme sa. Prešlo pár hodín a párty bola v plnom prúde a ja som sa išla prezliecť. Pretože sa chlastalo tak niektorý napríklad môj brat neboli úplne pri zmysloch. Dominik nepil a ja som sa alkoholu tiež zdržala. Vybehla som hore do izby a začala sa prezliekať keď v tom vtrhol do izby Jakub. Mala som na sebe iba spidné prádlo takže som sa nezdržala nadávky. "Kurva vypadni" zhučala som po ňom. "A proč? Ty mne nechceš?" Neviem za koho ma má... "nie nechcem však si môj brat!" Povedala som mu. "Nevlastnej bratr kočko. A tý jsou od toho aby šukali svoje nevlastní ségry" zasmial sa. "Toto by si vživote neurobil! Aspoň nie keď si triezvi" s Jakubom som si bola neskutočne blízka takže som vedela o čom hovorím. "Ale no táák" začal sa ku mne približovať. Pretože som sa už od mala rada bila tak som mu vlepila facku. "Jo tak ty nechceš?" Pýtal sa arogantne. "Nie nechcem už som ti to povedala" zhukla som ho "tak fajn ale pak nebuč že jsi prišla o sex s Vlčkem" povedal a odišiel z izby. V sekunde som sa rozplakala a začala sa triasť. Zamkla som sa v izbe a začala sa baliť. Samozrejme že si nevezmem všetko čo tu mám ale zobrala som si pár vecí do cestovnej tašky. Tú som následne vyhodila z okna aby ma s ňou chalani nevideli , obliekla sa , upravila sa a išla som dole. Ešťe asi 5 minút som tam bola aby si nič nevšimli a rýchlo som prchala preč. Keď mi pred troma týžďnami chalani ukazovali Pardubice , ukázali mi aj vlakovú stanicu takže som trafila. Kúpila som si lístok na vlak ktorý pôjde o 20minút. A potom som išla urobiť niečo , čo som naozaj nechcela. Zavolať chalanom a povedať im čo sa deje. Nevedela som či budem ešte niekedy schopná vidieť Jakuba. Možno za pár mesiacov alebo rokov áno. Mrzelo ma že Dominik má za chvíľu narodeniny a že tam s ním nrbudem ale nemôžem. Zavolala som Dominikovy , no ten ma ignoroval. Skúsila som teda Toma ktorého som videla že keď som odchádzala tak bol na mobile. Asi 30sekundách zdvihol. "Ano Bello?" Ozval sa Tomáš v dobre nálade.
B(ja):je pri tebe Dominik?
T:Jo je
B:dej mi ho prosim te
D:Ano kotě ? Kde jsi?
B:no víš,jedu na Slovensko promiň..
D:mrdá ti ? Co se stalo?
B:zeptej se Jakuba. A dej me na hlasito prosim te.
D:kurva Vlčku! Co se stalo?!
*bolo počuť ze Dominik je zúfalý a nahnevaný zároveň*
J:nechcela se se mnou vyspať píča jedna
T:mrdá ti už?
B:hej stop toto si vybavte potom! Kto vsetko tam je?
D:vsichni kote
B:fajn Diki. Začnem Hasanom. Josef moc pre mňa znamenáš ty to vieš. Si môj kamarát a mam ťa rada. Len niekedy buď menej smutný. Si môj ufón a keby sa už nikdy neuvidíme ver , že ťa mám navždy v srdci... Robert ty si proste Pouzar. Si naozaj dobrý človek a rodičovstvo ti pristane! Dúfam že sa ešte uvidíme ale ak nie platí to čo som povedala Josefovy. Tomáš... no tu to bude zložitejšie... mám ťa naozaj rada sme si blízky ty to vieš a verím že jedného dňa dospeješ aj rozumom. Jakub..... k tebe poviem len toľko že viem že triezvi by si to neurobil a že ma mrzí ,naozaj moc , že sa to možno skončí takto. Dominik... myslím že sme si sadli už od prvej chvíle. Si môj najlepší kamarát a ďakujem že som mesiac mohla bývať u trba v izbe. Verím že si niekedy nájdeš dievča , ktoré ťa bude schopné milovať takého aký si. Zo všetkými jazvami čo máš na srdci , pretože za ten mesiac som prišla na to , že je to naozaj jednoduché mať niekoho rád. Všetci ostatný , vy ste super dúfam že vám vaše kamarádstvo a celý label vydrží. Som naozaj smutná že sme sa ani nerozlúčili ale neviem , či nirkedy budem schopná jakuba vidieť. Aj keď sa nič nestalo , mňa to naozaj ranilo takže verím že ma pochopíte. Keby sa niekedy chcete porozprávať kludne zavolajte. Budem na vás navždy myslieť. Viac vám nepoviem.
D:Bello ne!
B:prepáč
Povedala som a zložila som ho. Uvedomovala som si že patrím ku chalanom a nie do tej diery kde som bola do teraz ale nedalo sa nič robiť. Cesta trvala dobrých pár hodín a Miša ma privítala s otvorenou náručou. Pýtala sa ma všeličo ale ja som jej povedala iba že som sa pohádala s Jakubom a že si chcem od neho oddýchnuť. Šla som si na balkón zapáliť si a pozrieť mobil. Mala som ho úplne zaspamovaný. Asi každý z Milion plus mi písal. Dokonca aj JS. Od jakuba som tam mala najviac správ aj zmeškaných hovorov. Nemala som silu prečítať si nič z toho ale Dominik mi písal či nejdem volať. Prečo by som vlastne ani nemohla? Však oni za nič nemôžu. Ani Jakub nie. Preto som sa zobrala a zavolala som mu. Zdvihol mi hneď. "Panebože Bello si v poradku?" Ozvalo sa z druhej strany hneť. "Asi Ano" povedala som smutne. "Mohla jsi dát alepsoň vedet že žiješ" pičoval. "Mohla ale neurobila som to" "promiň....si v pohode?" Ozval sa smutno. Takto sme sa rozprávali ešte asi hodinu a potom som išla spať. Sama so svojimi myšlienkami som zaspala...
VOUS LISEZ
N I K O (niktendo)
Aléatoirenikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore