10

393 6 0
                                    

Ráno som sa zobudila na strašný hluk. "Proč jsi mi nezavolal kokote ?!" Počula z obývačky. Chvíľu mi trvalo kým som si uvedomila čo sa stalo a kdo to hovorí. Kurva Dominik! "Jseš jeblej vole ? Vždyť ji pomohl!" Prečo sú tu o jedenástej ráno Dominik s Jakubom ? Vyšla som celá zničená iba v tričku a spodnom prádle pozrieť sa čo sa tam deje. "Bello!" Zakričal Jakub a objal ma. "Potichšie sakra to vám nikomu nehovorí slovo kocovina?" Zasyčala som na nich. "O čo tu vlastne ide ?" Pýtala som sa a dívala sa na nich jak na dementov. "Báli jsme se o tebe když jsi nikomu nerekla kam jdeš" povedal mi Dominik . Nechcela som sa hádať alebo niečo podobné ale musela som mu to povedať : " ako keby ste mi vy oznámili kam idete však že ? Ako keby ste ma tam nenechali však že ? Ako keby mi Tom nepovedal že ma vezme k vám a potom sa tam nezložil!" Dominik sa na mne smutno pozrel a Jakub vypulil oči. "Ale Bello" povedal dominik . "Žiadne ale sakra ! Ospravedlň sa mu prosím bez neho by som bola s niekoľkými našrot chlapmi v štúdiu. Takto som mala aspoň kde byť" "promiň bro" povedal dominik a uzmierili sa. Ja som sa uškerila na chalanov. "Promiiiiň"povedal Dominik a objal ma. "To nič" usmiala som sa naňho. "Segra obleč se a jedem domu dnes mame plany" povedal Jakub. "Už bežím" išla som sa obliecť. Nemala som tu nič iné iba šaty zo včera takže mi to trvalo iba chvíľu. Strašne rada by som si urobila rannú hygienu ale nemala som tu nič. "Myslim že Pepa má nejaký nový kartáčky koupelna je vedle kuchyne do leva" povedal mi Zoot. "Ďakujem" ako povedal tak aj bolo. Mal tam asi 10 nerozbalených kefiek. Neriešila som na čo ich tu má iba som si jednu zobrala a umyla sa. Hneď mi bolo lepšie. Vyšla som z kúpeľne a chalani sedeli na gauči. "Ja už som hotová tak ak chcete ísť môžeme" povedala som im. Dominik sa venoval mobilu ale keď ma zbadal odložil ho . Jakub to isté. "Tak my teda pujdem" povedal Jakub Zootovy. "Ďakujem že si sa o mňa postaral si fajn" povedala som mu keď sme už odchádzali z bytu. "Čo máte vlastne na pláne?" Spýtala som sa. "Takže nejdriv pujdeš s Jakubem na obed a pak se k vam pridam a ukazeme ti Pardubice pak pujdem znova do studia ale dneska nahravat už a pak domu" to znie dobre musim uznať "tak fajn" povedala som a usmiala sa. "Jo a ješte zitra jedeme natačet klip takže taky pujdeš s náma. Jo a možná te do nej nekde dáme" u nich asi neexistuje voľný deň čo? Ach jaj. "No dobre tak fajn" povedala som. Domov , teda k chalanom domov sme prišli asi po 5 minútach cesty autom. Keď sme vošli do bytu tak som videla Toma rozvaleného na gauči. "Jsme doma" povedal mu Dominik. Dominik si išiel sadnúť na gauč a Tom prišiel ku mne. "Promiň já jsem nebyl úplne pri zmyslech moc me to mrzí" povedal mi. "Nie to nič" povedala som a usmiala som sa naňho. "Za 15minut jedeme ségra takže se bež nachystat" povedal mi Jakub. Išla som sa prezliecť a zostalo mi ešte 6minút od toho ako sme mali odýsť. Rozhodla som sa že si pozriem Instagram .
Mala som tam pár upozornení tak som si ich pozrela.
Používateľ goldcigo vás spomenul vo svojom príbehu 17h
Jeeeeej on ma označil na nejakej storke. Zaujímalo by ma na akej .*išla som sa pozrieť*

Ani neviem kedy ma odfotil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ani neviem kedy ma odfotil. Ale musím uznať pekná fotka. "Segra tak jdeeš?" Ziapal po mne jakub a vtrhol do izby. "Dement čo keby sa prezliekam" zaziapala som na neho. On nereagoval a zobral ma na plece . Dominik sa na nás smial a točil nás. "Prečo ja" "protože teď patríš k nám"zasmial sa Dominik a ja som mu ukázala prostredník "musíme delat kontent pro TikTok prece" smial sa jakub . "Kokoti!"zakričala som na nich a dominik mi zamával pretože do chodby už neuvidí . Obula som si topánky a čakala kým sa obuje Jakub. "Čau dominiku" zakričal na neho kubo. "Čaute" ja som nezdravila neviem prečo. Von z bytu sme išli potichu. "Tak jak se ti libi kluci?" Spýtal sa Jakub po chvíli. "Hasan je moc fajn a aj Zoot. S ostatnými som sa moc nebavila ale veľkého Jakuba sa bojím." Jakub sa začal smiať ale mne to vtipné neprišlo. "Proč se ho bojíš?" Smial sa dalej. "Autorita ti asi nič nehovorí" povedala som mu. "Holka co si hned uražená no taak" "ja niesom urazená" povedala som mu. Naozaj som nebola. Nebolo za čo. "Ješte si mi nerekla názor na mne a Dominika" povedal a šibalsky sa usmial. "Ty si moc fajn neboli sme spolu dlho ale som rada že si môj brat. A Dominik no ... je to pre mňa najlepší kamarád aj keď neviem či on to tak berie" povedala som a sklonila som hlavu . Nevidela som ako sa Jakub tvári. "Ségro, nikdy jsem nevidel Dominika tak nasratého kuli nejaky holce . Když zijstil že sme te zapomeli tak to bylo neco. Hned te šel hledat a to mi píš že kým jsme se dostali k vám tak prešla dobrá hodka . Myslím že kolem 9:45 sme šli z domu. On takovej nebil myslim to vážne." Povedal a prstom mi zdvihol bradu aby som na neho videla. "Zoot mi povedal že s Dominikom jedného dňa budeme spolu." Povedala som a znova som sklonila hlavu. Kým sme sa rozprávali dostali sme sa pred reštauráciu kde ma chcel Kubo zobrať. Šli sme k nejakému stolu a pokračovali v našej konverzácii. "A to je problém" pýtal sa jakub. "Mhm" odpovedala som . Nemalo to znamenať ani áno ani nie pretože som sama nevedela či to je dobre. "Myslím... že keby vás stretnem o dva a pól roka skôr , tak by to nebol problém. Ale teraz som ... som moc zlomená na to aby som dokázala milovať" povedala som a pozrela sa na neho. Bolo ľahké vyčítať čo cíti. Najprv bol nahnevaný , potom zas sklamaný , a potom na mňa hodil chápavý pohľad. "Mužu se zeptat ?... kdo nebo co te tak zlomilo?" Už mi nevadilo o tom rozprávať aj keď to bolelo. Moc. "Najpr mama tým že ma môj nevlastný otec vyhnal a ona nič. Neozvala sa rok aj niečo. A potom ... taký chalan . Môj ex volá sa Boris proste a jedného dňa , pár týždňov pred tým jak ste ma skontaktovali za mnou prišiel s tým že ma nemiloval a že som bola len náplasť na zlomené srdce... no a potom v ten deň ako prišiel Dominik pre mňa prvý raz mi povedal že sa s ním mám porozprávať . Tým to celé ešte zhoršil" povedala som a snažila som sa o úsmev. Jakub sa na mňa pozrel smutne a agresívne zároveň. "Když toho dementa nekdy uvidím , rozbiju mu držku" povedal a ja som sa zasmiala. On tiež. Objednali sme si jedlo ktoré sme zjedli celkom rýchlo . Ja som bola strašne moc hladná a Jakub asi tiež. "Tuhle temu ukončím tim že ti reknu že Dominik je zlomenej tak moc až se k sobe hodíte" povedal a už sme to neriešili. Rozprávali sme sa o všeličom. Vyzvedala som o Jakubovy čo najviac. Zaujímalo ma ako žil a žije môj brat. Keď sme preberali moje dectvo tak prišiel Dominik. "...no hej vieš a potom..." "zdar princezny" pozdravil Dominik. "Ahooooooj" pozdravila som ho. Mala som strašne dobrú náladu. Jakub nám zaplatil obed a išli sme von . Chalani mi chceli ukázať Pardubice a mňa to celkom zaujímalo. Po ceste sme stretli niekoľko fanúšikov a musím uznať že zabijácke pohľady dievčat ktoré sa fotili s chalanmi nrmali chybu. Prebodli ma pohľadom. "Jo oni vlastne ješte nevedí co si zač" začal Jakub po tom ako sa otfotili. "Nie som si istá či ťa chápem" povedala som. "Oni nevedí že jsi moje sestra a buh vi co jsi o tobe myslí" zasmial sa Jakub. "Jedna fanpage rikala že jsi moje holka" smial sa Jakub ďalej... "Jim to rekni ne?" Smial sa aj dominik. Dobre musím uznať bolo vtipné že si ľudia myslia že chodím s Kubom. Ešte chvíľu mi ukazovali Pardubice až sme zastali pri budove štúdia Milion Plus.

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now