11

332 6 0
                                    

Išli sme do vnútra a Dominik ma upozornil že idú nahrávať tak že sa mi nebudú venovať. Vraj tu bude aj Hasan takže som rada. S ním si celkom rozumiem. Vošli sme do štúdia a bol tam Hasan ktorý sa rozprával zo Zootom , Radek ktorý sa bavil na mobile a JS ktorý niečo , neviem čo robil. "Bello!" Prišiel ku mne Hasan a objal ma. Zjavne sú sympatie ktoré k nemu pociťujem vzájomné. "Čau princezny" zdravil nás alebo iba chalanov JS . Ja som sa usadila k Hasanovy a Zootovy pretože ostatný sa zatvorili do inej miestnosti. Teda JS niekam odyšiel ale jeho som ignorovala. "Zahrajeme si pravdu nebo odvahu co vy na to" smial sa Hasan. "Tak dobre ja nemám problém" povedala som. "Jo klidne" súhlasil aj Zoot. "Tak Hasane pravda a nebo odvaha" začal Zoot. "Odvahu te poprosim" odpovedal mu Pepa. "Udelej backflip" začal sa smiať Zoot. "Ty mne zabiješ" povedal a išiel urobiť backflip. Vôbec sa to nepodobalo bol to skôr kotrmelec do zadu alebo ako by som to nazvala. Myslím že nechýbalo málo a zlomil by si väz. "Tak teď ty Bello" "ja chcem pravdu" boh vie čo by mi dali keby si dám odvahu. Zasmiala som sa v duchu...
"Kdyby jsi si mnela vybrat ze s jedním klukem z M+ by si mela vážny vztah s jednym by si spala na jednu noc a jeden by byl tvuj nejlepsi kamos kto by to byl" "nepasuje mi to keďže je Jakub moj brat" povedala som "na to neber ohled" zamyslela som sa a asi po minute som odpovedala "s dominikom vážny vzťah s Jakub by som spala a Hasan by bol môj najlepší kamoš" lenže ako naschvál keď som začala hovoriť sa chalani rozhodli vrátiť (kubo a nik) a ja som si to nevšimla takže to počuli. Skoro som sa prepadla od hanbi . "Kde je tu kúpeľňa" spýtala som sa Josefa. On mi ukázal ktoré dvere sú od kúpeľne a ja som tak skoro bežala. Ani neviem či sa mám za čo hanbiť. Sedela som tam na dláške asi 5 minút no potom som si povedala že sa pozbieram.  Keď som sa vrátila Jakub hral s chalanmi a Dominik ignoroval a bol na mobile. Bála som sa či si to zle nevysvetlí a nebude si myslieť že teraz po ňom idem alebo niečo podobné. Snažila som sa neriešiť to a tváriť sa že som v pohode. "Tak Kubíku teď ty dávaš Belle" povedal Zoot. "Odvahu" povedala som skôr než sa stihol opýtať čo chcem. Dúfala som že ten debil mi nedá nič spoločné s Dominikom alebo tak nejak ale to by potom nebol Jakub. "Jdi za Dominikem sedni si nanho a polib ho , na pusu" presne toto som nechcela ale nechcela som sa ukázať ako slaboch ani pred chalanmi ani pred Dominikom . Aj tak ho beriem iba ako kamaráta nič viac. Úlohu som splnila a Dominik potom zostal asi minútu v štronze. Ja som sa opäť tvárila že sa nič nestalo. S hrou sme pokračovali až kým Dominik neoznámil že on už ide domov a že či ideme aj my. Ja som išla ale Jakub chcel ešte zostať v štúdiu. Po ceste domov som bola ticho. Nevedela som ako si to Dominik vysvetlil. "Vážne se dobre líbaš" povedal a zasmial sa. Nevedela som čo mu mám odpovedať. "Mhmh" bola moja odpoveď. "Co je s tebou kotě" čo mám odpovedať?! "Ja sa hanbím za to že ste počuli tu pravdu a za moju odvahu" povedala som. Nebudem si nič vymýšľať to by bolo zbytočné. "A proč?" "Ja neviem. Nikdy si sa nehanbil alebo čo?" Povedala som. Síce bolo asi pôl jednej v noci Dominik zastal a povedal že ideme na prechádzku. Ja som súhlasila. "Teď si zahrajem my dva pravdu a nebo úkol" povedal keď si sadol na lavičku. "Tak dobre" zasmiala som sa. S Dominikom sa dalo lahko mysliet bez ťažkostí. Išla z neho vrľmi dobrá energia. "Tak pravda nebo úkol" pýtal sa. "Pravda" povedala som. "Co jsi si o mne myslela když si mne videla a co si myslíš teď?" "Na začiatku akože prvých pár minút kým som bola hnusná k tebe tak som bola taká že ja s tebou nechcem ísť nikam ale potom neviem prečo si mal fakt dobrú energiu alebo čo a začala som ťa mať mimovoľne rada. No a teraz ťa mám naozaj rada beriem ťa ako najlepšiého kamaráta a znamenáš pre mňa naozaj veľa" povedala som a začala som sa červenať asi až na prdeli. "Ja chcu taky pravdu" povedal dominik. "Čo si si myslel keď si ma videl a čo si myslíš teraz" povedala som. Nechcela som opakovať otázku ale zaujímalo ma to. "Ja te mel rád už od začátku. Teda ne promiň když mi Jakub rikal že chce abych jsi s námi byla celý léto tak jsem ho posílal do píči že já tady nechci žádny hoes nebo tak neco. No jenomže když jsem te videl a byla jsi na mne hnusná a všechno a nebyla jsi taková proste že mne balíš od začátku tak jsem si te oblíbil a mám te naozaj moc rád" povedal Dominik smutne a ja som si uvedomila že aj keby chcem nie je šanca aby sme my dvaja boli spolu. Sme až moc zlomený. Aj keby chceme nešlo by to. Zamrzelo ma to ale tvárila som sa stále vyrovnane. "Podme domu" zavelil. Ako povedal tak aj bolo.
Horúce kvapky vody mi stekali po tele a ja som mala čas na rozmýšľanie. Mám Dominika... račej ako najlepšieho kamaráta ? Cítim k nemu niečo viac? Tieto otázky ma prenásledovali až do kým som nezaspala.
"Mrdky vstávat dnes jedem na 120% jdeme natáčet klip máte hodinu a jedem" vtrhol nám do izby Jakub. On nevie klopať. "Ja ešte nechcem" zafňukala som. "Ani jááá" pridal sa Dominik. "Vstávejte vy jebliny lenivý" nadával Jakub. "Hej hej však už idem" povedala som. "Beriem si kúpeľňu" vyplazila som Dominikovy jazyk.

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now