V obchode sme strávili naozaj vrľa času pri chlaste. Chalani sa rozhodovali asi 45 minút čo vezmú. Keď sme mali snáď polovicu košíka plného alkoholu , tak sme nakúpili ešte ostatné potrebné veci a vyrazili sme späť na chatu. Chalani sa o niečom rozprávali ale ja som vôbec nevnímala. Rozmýšľala som prečo to Ema urobila? Je možné že ho iba využila kôli sexu? Tomu neverím. I keď nejaká časť mojej hlavy hovorí že to tak je. Mám v pláne hneď ako prídeme sa s ňou porozprávať. Cesta zbrhla rýchlo, keď sme prišli pri dverách stál nervózny Radek a odchytil si mňa a Jakuba. "Co je kurva vole?" Opýtal sa ho Jakub. "Co jsi dopiči řekl Eme? Prý jsi na ní byl hnusnej a nevim co ještě" odpovedal mu po šepky ale 'kričal'. "Hele ja nic. Spali sme spolu a pak me začala ignorovat. Chcel jsem s tym neco udelat ale nechce. Takže nenadavej me" rozzúril sa Jakub. "Čo sa deje?" Primiešala som sa do debaty aj ja. "Nevim vyšiluje že prý ma Natálie jeblý kámoše a nevim co ješte. Že Jakub je mrdka co jí jenom ošukal a nevim co" .. "Jo a taky se bali a jde domu" dodal. "To je piča. Idem za ňou. Radku prosím ak sa s ňou náhodou pohádam a Nat sa na mňa naserie , tak to robím pre brata tak sa nehnevaj aj ty" usmiala som sa a vybehla som ku nej do izby. Ona mala na sebe arogántny úsmev. "Ahojte. Nat môžem si s Emou ešte niečo vyriešiť než odíde ? Iba medzi štyrmi očami" povedala som jemne nasrate. Nat sa bez slova zobrala a odišla. Zrejme pochopila čo chcem riešiť. "Čo chceš?" Spýtala sa. "Čo si kurva nakecala ostatným? Ty mi ošukáš brata a potom tvrdíš aký je zlý? Si normálna ? Nie vieš čo si iba obyčajná lacná kurva a najlepšie bude keď odídeš. Ty si ho chcela iba do postele a oklamala si mňa aj jeho" zaziapala som tak aby to počul celý dom. Naschvál. Chcem aby vedeli jak to bolo. Ema neodpovedala. Prevrátila očami usmiala sa a vyšla z izby. "Mlčanie utvrdzuje to čo som povedala" zasmiala som sa tak aby ma počula. Potom som šla za Jakubom. Chudák veril že sa budú baviť. Objala som Jo a zašepkala "je to moja vina Kubo" som mu smutne. "Není! Bello ona je kurva Jo? Nic si z toho nedelej" dal mi pusu na hlavu.
Deň pokračoval v zlom svetle. Ludia sa tu rozdelili na dve skupiny. Väčšina verí Jakubovy ale najdu sa tu aj taký ktorý veria Eme. Ona už je dávno preč a ja verím že už ju ani neuvidím. Jakub je na tom dosť dobre ale myslím že vnútri trpí. Vyzeral že ju má rád. Večer už sa táto téma utriasli a my sle nachystali veci na zajtrajšiu párty. Potom sme išli spať. Ja som sa celkom tešila na zajtrajšok. Potom som v Dominikovom objatí zaspala.Čauky ľudia !! Dneska brutálne krátka časť pretože nestíham mám veľa povinností. Každopádne , Hasan vydal album?! Úplne ho milujem už ho poznám naspamäť🫣! Idem zajtra (31.3.2023) na koncert Nika a Yza v Olomouci. Teším sa ako malé dieťa z hračky a ešte viac. No a ešte posledné info a to je také že tento príbeh pomaly ale iste končí🥹. Mám prvé 2 časti z nového príbehu ktorý vyjde keď skončí tento. Mojim odhadom tento príbeh vidím ešte na maximálne 5 kapitol. Možno viac a možno menej. Koniec mám približne vymyslený a dúfam že sa vám to bude páčiť. Posielam lásku💆♀️🫶!!!
YOU ARE READING
N I K O (niktendo)
Randomnikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore