"Jedeme hrat fľašku!" Ziapal Tomáš od niekial. Prečo proste neprídu a nepovedia to ale sú neviditeľný iba ich je počuť.
Pred hodinou sme sa vrátili z vonku a teraz ležím zachumlaná v obývačke a pozerám Instagram. Zrazu mi prišlo upozornenie.
Používateľ yzomandias vás označil vo svojom príbehu
"Jakub diik pekna fotka" zasmiala som sa. "Ukaa" povedal Dominik vedla mna. Ukazala som mu jakubovu storku. "Jako vždy hezká" usmial sa a oprel sa o mna. "Lidi ste hluchí ? Jdeme hrat fľašku!" Povedal Tom ktory vtrhol do obývačky. "Tak joo" povedala som a usmiala som sa.
Po chvíli hrania to Dominikovy padlo na mňa. "Kote pravda a nebo úkol?" "Úlohu" Jakub mu niečo pošepkal a a zasmial sa. Dominik prikívol. "Takže , venku je jezírko , není zamrzlé tak do nej skoč a zustaň tam treba 3 minuty" povedal Dominik a všetci sa začali smiať. "Ak budem chorá tak sa o mňa budete starať vy mi budete varit to čo budem chcieť nikdo iný" povedala som a pozrela som sa na Jakuba ktorý už nevizeral tak spokojne. "Mužu to točiť že Jo?" Pýtal sa tom Dominika. "Jo jasne" ja som sa bez slova postavila , otvorila terasu a obula si papuče. Prešla som po snehu asi 6 metrov a zastala som pri jazierku. " tak do toho" povedal tom ktorý sa postavil za mňa. Dominik sa postavil vedla mňa a ja som neváhala ,a stiahla som ho zo sebou do vody. Počula som ako sa chalani smejú. Vynorila som sa a videla šokovaného Dominika. "3minuty zlato" zasmiala som sa. "Ja te zabiju Bello!" Povedal a potopil ma pod vodu. "Kokot jebnuty do piči čo robíš kurva Dominik neželaj si ma" zacala som na neho špliechať vodu. Potom som chytila spolu s chalanmi záchvat smiechu. "Nechcete už jít odtud ven? Umrznete" povedala Ema ktorá za nami prišla. "Tak dobre" povedala som cez smiech. Doplácala som ku brehu kde stál Jakub s Tomom. "Jakub podáš mi prosim ruku a pomôžeš mi vyliezť ? Spýtala som sa. On mi ju samozrejme podal , lenže asi nečakal že ho stiahnem do vody. "Bello ty váliš" smial sa mi Dominik ktorý už voliteľov z vody. "Do píči!" Smial sa Jakub kým ja som už vyliezala von z vody. "Je mi zima" zasmiala som sa. Išli sme dnu kde sme v kuchyni stretli Radka zo Zootom. "Proboha co vám je?" Smial sa Radek. "Chalani nedomysleli ked mi dali ako úlohu by som išla do toho jazierka. Trosku som ich tam stiahla zo sebou" povedala som a ikonicky som sa usmiala. "Je to mrcha" povedal urazený Jakub.
Dala som si horúcu sprchu a šla som naspäť ku nim do obývačky. "Už je ti horko?" Pýtal sa Dominik keď som si vedla neho sadla. "Hej." Pretoze uz bolo dost neskoro vecer tak som si uz chcela ist ľahnúť. "Dominik asi si už idem ľahnúť" povedala som mu a začala som sa zberať. "Ségro proč nás opouštíš?" "Prerože chcem ísť spať" povedala som a vybrala som sa hore do izby. Nebola úplne pravda že chcem spať. Musím nejak vymyslieť kedy kúpim a zabalím vianočné darčeky aby si ich chalani nevšimli. Pravdepodobne pôjdem zajtra alebo pozajtra. Skúsim ísť s tou Emou , vyzerá byť fajn , chcela by som ju spoznať. Potom som ešte rozmýšľala čo chalanom kúpim a zaspala som. Viem iba že ma Dominik zobudil keď sa ku mne natrepal. Išiel doslova ako hroch..
Krátka časť po dlhom čase , ospravedlňujem sa bolo toho na mňa moc ale pokusím sa vydávať každý deň jednu časť (opäť dlhé časti , táto je krátka aby ste nečakali ešte dlhšie)
Mimochodom v poslednej dobe si veľa ľudí číta moje príbehy , za čo som vám neskutočne vďačná ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
N I K O (niktendo)
Randomnikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore