18

306 8 2
                                    

Cestou sme už boli ticho. Ja som sa zaoberala vlastnými myšlienkami a myslím že Jakub mi chcel dať súkromie. "Môžeš ma vysadiť v centre? Chcem sa prejsť" povedala som keď sme vchádzali do Pardubic. "Jasne Jo a kufry ti odnesu do bytu" povedal mi a za chvíľu ma vysádzal. Ja som mu poďakovala a šla som do nejakého baru. Bolo mi úplne jedno že som iba teraz prišla z koncertu kde som sa zliala jak divá. Vypýtala som si pohár a fľašu Becherovky. Asi o dve hodiny mi volal Jakub , môj brat. "Ano kubí?" Povedala som mu už úplne ožrato. "Proboha Bellino kde jsi ? Víš jak jsem se bál?" Ja som sa zasmiala. "V klube mám tu chálku ja a moje myšlienky" "v kterym klubu?" Pýtal sa ma. "V dominikovom obľúbenom" bolo mi úplne jedno čo to bolo za klub hlavne že tu som sama. "Dominik tam šel tak ho pohledej a rekni mu že te má vzít domu" prosil ma Jakub. "Dobre ale iba preto že si to ty" povedala som a zrušila som. Išla som sa teda pozrieť či ho tu nenájdem. Ako som tak išla nabúrala som do nejakého vysokého týpka s kapucňou. "Bacha kurva" otočil sa na mňa a povedal mi to dosť nepríjemne. V tom som si uvedomila že to bol Dominik. "Máš ma zobrať domov" povedala som mu a vôbec som neriešila že jemu ešte asi stále nedošlo kdo som. "Bello?" Zrazu na mňa pozrel jak na zjavenie. "Nie Mária Terézia" povedala som mu. Išla som zaplatiť to čo som prepila a išla som za Dominikom ktorý čakal pred barom a fajčil. Alkohol zo mňa pomaly vyprchával a ja som dúfala že nezačne s tou témou ktorej sa tak bojím. "Pojď se ješte projít prosím" povedal mi. Neodpivedala som iba som šla za ním. Zobral ma k nejakému jazierku a sadol si na mólo. "Bello proč se mi vyhejbáš?" Spýtal sa. "pretože sa bojím tvojej reakcie na včerajšok" povedala som mu otvorené ale nedokázala som sa mu pozrieť do očí. Miesto toho som sledovala jeho pekné topánky. "Víš kotě když mi bylo 22 tak me podvedla má první opravdová láska. Já jsem akurát začínal s mojí kariérou a jí se to nelíbilo že prý to nedokážu. Já jsem s ní byl v tu dobu šest let a ten den když jsem zistil že mne podvádi tak jsem se vravel od Jakuba , tehdy jsme ješte nebydleli spolu. Našel jsem jí jak v mojí posteli mrdá s nerjakým borcem. Vyhnal jsem ji a jeho taky z mého bytu a ráno jsem ji všechny její veci hodil pred barák. Od tý doby neverim v lásku" dokončil svoj monológ a mne došlo že je rovnako zničený ako ja. "Dominik moc ma to mrzí. Môj príbeh poznáš ale ... vieš chcela som ti len povedať že aj cez to aká som moc zlomená ťa mám viac rada ako by som mala. Ale úplne ťa rozumiem a myslím že zlomený ludia ako my by sme nemali byť spolu. Teda neviem ako to cítiš ty a dúfam že ma kôli tomu nebudeš mať menej rád" "ježiš Bello pojď sem ke mňe" povedal a zobral si ma na kolená. Obímul ma a ja som sa rozplakala. "Ne kote neplakej. Bude líp. Jenom teď mi dej čas Jo? Ale mám te opravdu moc rád" povedal mi. "Naozaj?" Bola som v nemom úžase. "Jo kotě ani nevíš jak moc me to trápi. Ja jenom ješte nevím jestli sem schopen milovat" "úplne ťa rozumiem Dominik" povedala som. Potom som pozorovala hviezdy a rozmýšľala , kde by som bola teraz keby nestretnem chalanov. Myslím že som zaspala pretože som sa zrazu ocitla doma. "Hej Bellindo musíš se prevléct do pyžama" stál nadomnou Tomáš. Vedla neho Dominik s Jakubom. "Mhhm" povedala som a znovu zavrela oči. "Buď se prezlikneš sama nebo to budem muset udelat my." Hovoril dalej Tomáš. Mne sa naozaj nechcelo tak som mu ukázala prostredník. "Prečo nemôžem išť spať v tomto? Mne sa nechce" hovorila som. "Protože proto" ozval sa Jakub. Potom som cítila ako mi niekto vyzlieka tričko ale bola som tak unavená a tozospatá že mi to bolo úplne jedno. Dokonca aj keď mi rozopínali podprsenku som sa nebránila. "Kurva holka nebejt moje ségra tak te vošukám" zasmial sa Jakub. Tomáš sa zasmial a neviem či tam ešte Dominik bol alebo odyšiel pretože od neho som nepočula nič. Keď sa prezliekli cítila som ako ma nesú do postele. Tam som sa zababušila do periny a bola som spokojná. Zrazu som cítila objatie. Myslím že to bol Dominik. V duchu som sa usmiala a spala ďalej.
Ráno som sa zobudila dosť neskoro. Zobrala som si mobil z nočného stolíka. Rozhodla som sa , že pridám fotku s koncertu.

bella

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

bella.vlckova: Moji chlapci 💋‼️
@goldcigo @yzomandias

Komentáre :
@goldcigo : kote to je hezká fotka díki<3
@bella.vlckova to goldcigo : Ano Dominik pekny ste tam
@yzomandias : Bellino kdy si to fotila ?
@bella.vlckova to yzomandias : kedy asi demente na koncerte
@tkeej : a ja jsem kde ?
@bella.vlckova to tkeej : bol si vtedy v zaduu :(

Potom som odložila mobil a išla za nimi do obývačky. Dokonca tam bol aj Nobody. "Jee Ahooj" pozdravila som ho. "Kote na svátky jedeme na chatu" povedal mi zrazu Dominik. "Kdo všetko?" Opýtala som sa. "Já , ty , tvuj dementskej bratr , Velkej Jakub , Pán Strach , Pepa , Radek , Robin Jo a ješte deti Jakuba , Frajerka Radka a možná si ješte nekdo veme doprovod" vymenoval mi Dominik. " a kedy idemee?" Začínala som sa tešiť. "Pozítrí zlatino" odpovedal mi miesto toho Tom. "Supr" bola som nadšená. "Jó mimochodem Bello ty máš porád nerozbalený dárky od narozenin" povedal mi môj skvelý brat. "Kde?" Spýtala som sa. "U nás ve skríni úplne v pravo nahore , tam nedočahneš čekej podám ti je" povedal mi Domča. Išla som s ním do izby kde mi podal asi 10 tašiek. Ja som aj pomaly zabudla že som oslavovala narodeniny s chalanmi. "Rozbalíš si to tady nebo jedeš do obývaku?" Spýtal sa ma. "Asi tu ale iba ak tu zostaneš" povedala som a usmiala sa na neho. "Jo to je jasný kotě" povedal a sadol si vedla mňa na zem. "Pamatuješ si který je od koho?" Pýtal sa ma. "Pravdu povediac ani nie" odpovedala som mu trochu smutne. "Jo tak tenhle je od Jakuba a tenhle odemňe a pak tohle by melo bejt od Toma a ostatný nevim" povedal mi. Rozhodla som sa že ten jeho si nechám na koniec. Začala som nejakým iným darčekom v ktorom sa nachádzali čierne šaty od značky Dior. "Tie su pekné" bola som šťastná. "Jo to Jo a na tobě budou ješte hezčí" povedal mi Dominik. Okrem toho som ešte dostala voňavku a ešte jedny šaty a nejaké oblečenie. Teraz som sa dostala ku darčeku od Tomiho. "Jsem zvedavej" povedal mi Dominik. Ja som neváhala a otvorila som ten darček. Bol v ňom foťák , ktorý vyzeral dosť draho a k tomu ešte fotoalbum. "To je zlaté" bola som šťastná pretože chalani mi urobili veľkú radosť. Rozhodla som sa že ho rovno aj vyskúšam. Otfotila som tam Dominika a zasmiala sa na ňom. "Ale no taaak" smial sa so mnou. Potom som otvorila darček od Jakuba. Bola to malá taštička a v nej ... kľúče od auta?! "Počkaj to je nejaká blbosť nie?" Spýtala som sa úplne zaskočená. "Pojď ven" povedal mi. Išla som za ním a vínku čakal Tom Jakub a môj brat pri aute ktoré som ešte nevidela. "Všechno nejlepší ségro" povedal mi. Ja som nemala slov. "To nemôžem prijať Jakub" povedala som mu. "Neskoro holka už je tvý" povedal a objal ma. "Ďakujeem" zapišťala som. Potom som sa rozhodla že si ešte pozriem darček od Dominika. Dúfala som že tam nebude niečo moc drahé pretože drahých vecí som dostala až moc. Ale to by nebol Dominik. Otvorila som teda darček od neho. Najnovší iPhone 14?! Však ten nemá ani on. "Tvuj mobil je na tom špatne to si priznej kotě" "Dominik ja ďakujem veľmi moc ale to je moc drahé to nemôžem prijať" "kdyby to pro mňe bylo moc drahý asi bych ti Jo nekoupil. Kotě pro nás je to nic Jo ? Ty nám tady dávaš lásku a vubec nemyslíš na sebe" povedal mi. "Ale Dominik ja som ti na narodeniny nedala nič" povedala som smutne. "Ale dala! Dala si mi dlouhej hovor s tebou a mne to stačí Jo? Mne stačí to že jsi tu s náma" povedal a poriadne ma objal. "Ďakujem" zašepkala som mu do ramena.

N I K O (niktendo)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang