Ráno po škole na mňa Dominik čakal vonku so svojím fialovým autom. "Ahooooj" povedala som keď som k nemu prišla. "Čauu kotě" nasadli sme do auta kde bol aj Jakub. "Čau ségra" pozdravil.
"Ahojky" Jakub sedel za volantom ja som išla do zadu lebo som si myslela že chce byť dominik v predu ale ten išiel za mnou . "No hola tak nám rekni kde to tváriť máma bydlí" odpovedala som som a išli sme tam . "Teraz hoď do ľava , teraz znova do ľava a asi 400 metrov ešte a sme tam"
"Chalani ja nechcem ja sa bojim že vám mne alebo mame niečo spravý" povedala som keď sme zaparkovali. "Sme tu s tebou proto ségra aby ti nic nespravil Jo ? A o nás se teda vážne bát nemusíš" odpovedal mi Kubo. Ja som zazvonila a strašne som sa bála až som sa začala triasť. "Klid kotě bude to dobrý." Tyvole no to teda nebude. Keď ten zmrd vyliezol von z z domu skoro som tam odpadla tak mi zle prišlo. "Bella ? Čo tu chceš ty piča jedna ? Nepovedal som ti náhodou že sa tu už nikdy nemáš ukázať? Tebe jebe a to s kým ideš? Jebe ti?" Ziapal na nás. V tedy už som to nedávala. "Ty čuráku nech ji nech jde za svojí mamou . Ty jí nemůžeš rozkazovat. Ani její mame ne ! Mrdko jedna" ziapal na neho jakub. " a ty si mne alebo jej kto že môžeš hovoriť na mňa a za ňu?" "Ja jsem jeji bratr takže tam nestoj a pusť nás. Okamžite" "dominiku jdi s ní dovnitr já si tady ješte neco vybavim" zašepkal nám jakub . "Nech ti neublíži prosím ťa" povedala som mu ale už bolo neskoro a nepočul ma . Jakub mu strelil pesťou a dalej som sa pozerať nemohla. Išla som račej za mamou. "Neboj bude to dobrý" utešoval ma Dominik. "Mami?!" Zakričala som keď sme vošli dnu. "Bella ? Zlatko si to ty?" Spýtala sa utešená mama. Vyzerala stále rovnako. Rovnako mlado. "Ano mami som to ja" povedala som jej . "Kde je Matej ? Ako to že ste vošli dnu?" Ehh problem menší. " Pardon , váš frajer nebo co to je se teďkom momentálne pere s mím nejlepším kámošem. Moc se omlouváme ale jinak by nás tady nepustil a myslim že by Bella mela videt mámu." Zapojil sa Dominik. "Mimochodom jsem Dominik teší me" podali si ruky . "Bella mrzí ma to. Keď som to chcela ukončiť bolo neskoro . Vieš že ho mám rada ale teraz je ešte horší . Moc ma to mrzí zlatko" čudovala som sa že ešte neplačem. Bolo mi ľúto vlastnej matky. Ale čo som mala robiť keď ma neposlúchala ? Ja som nebola hlúpa keď som bola ešte dieťa , ja som vedela že to skončí takto. "Mami ja nechcem aby si trpela" zosmutnila som. "Ale ja ho mám naozaj rada" keď moja mama vyslovila túto vetu začala som chytať nervy . Pretože som veľmi výbušná povaha musela som prejaviť svoj názor. "Mami máš ho iba na sex a ty to vieš ! Ubližuje ti ! Keby si nemyslela len na seba nemusela si spraviť toto so svojou rodinou! Mimochodom , ten človek ktorý toho hajzla práve mláti je môj brat ! Jediné šťastie v tom že si vyberáš totálnych chujov je to že mám teraz brata a nrpotrebujem ťa! Nikdy ťa nechcem vidieť! Nikdy počuješ!" Vypleštila na mňa oči a Dominik tiež . Bohužiaľ ja za to nemôžem. Už nechcem byť jej dcéra a mrzí ma to. Ale ako si urobila tak má. "Ale Bella veď..." "Mami nie! Nič Nehovor prosím! Ja ... ja už nrmám silu! Už nechcem byť tvoja dcéra .. prepáč ale ja naozaj nemôžem!" Povedala som a postavila som sa že odýdem . Dominik sa na mňa nechápavo pozrel ale pochopil. Odyšla som cestou som sa pristavila pri jakubovi "preboha!"zhýkla som . Jakub sj Matej boli od keby . Matej ležal na zemi v bezvedomí a Jakub sedel ale vnímal. "Klid holka" povedal a štveral sa zo zeme . Dominik sa na ňom zasmial ale uvedomil si že není vhodná chvíľa na smiech. Teraz som bez rodičov. Jeden ma opustil a to ma ešte ani nevidel a druhého som opustila ja . Keď som si to uvedomila nevyhla som sa slzám. "Jakube ty dnes ideš preč že?" Spýtala som sa z nádejou že aj môj brat ma dnes neopustí. "Promiň .... Já musim . Ale Dominik tady bude pri tobe" Ja viem že dominik bude pri mne . Ale on nieje môj brat. On nemôže to čo jakub . Ale nechcela som to povedať nahlas ... keď sme prišli domov vystrojila som Jakuba . Mrzelo ma že už musí. Sotva som ho poznala. Ale za týždeň s ním budem zas . "Dominik ? Počuj ja dnešok nedávam vieš? Pôjdem s Mišou chlastať . Prosím vymeňte si čísla keby niesom pri rozume . Chápeš istota." Dominik nechcel ale nakoniec si čísla vymenili . Vraj pre moje dobro či čo.
YOU ARE READING
N I K O (niktendo)
Randomnikdy som si nemyslela že sa môj život v priebehu par mesiacov dokáže takto zmeniť. zhora som spadla dole , a moje nové známosti ma znova postavili hore