13

314 5 0
                                    

Už je to týždeň od kedy som ich opustila. Plakávam každú noc , a budím sa na zlé sny. Rozhodla som sa že od septembra už do školy nenastúpim že aj tak som tam veľa nebola. Zamestnala som sa v jednom klube v Žiline. Dnes mám voľno takže som sa rozhodla že pôjdem spať skôr. S dominikom strácame kontakt pretože je stále v štúdiu. A ešte stráži jakuba aby neurobil niečo zlé pretože on to berie naozaj zle. Nechcem aby bol kôli mne smutný ale napriek tomu ho teraz nedokážem vidieť.

(O pár mesiacov)
Kráčam do práce a na dverách klubu vidím že tu bude vystupovať Dominik! A... Jakub. S Dominikom si niekedy píšeme ale nie moc. Dnes je to presne 16 týždňov čo som ich opustila. Jakub sa už pozbieral na nohy ale vraj zrušili asi 5 koncertov pretože tam nemohol ísť. No napriek tomu že už je to naozaj dlhá doba som sa bežala pozrieť či pracujem v ten večer kedy prídu. A dúfam že aspoň nebudú pri bare a že si ma nevšimnú. Samozrejme že tu budem ! A nemá ma kto zaskočiť pretože obydve moje kolegyne sú na dovolenke! Najhoršie na tom je že je to už o 2 dni. Nesledujem popredu aké tu budú udalosti iba niekedy. A preto som si nevšimla že tu budú. Keby to viem zobrala by som si dovolenku skôr , ako Mája so Zuzou.
V práci bol dnes pokojný deň pretože väčšinu dní tu je prázdno. Piatky a soboty tu býva naozaj plno. Miša už so mnou nrbýva pretože odyšla bývať za Šimonom. Keď som odchádzala prišiel za mnou môj šéf. "Bella ?" Zakričal na mňa pretože som už bola na odchode. "Áno?" Odpovedala som mu. "V životopise si mala že Jakub Vlček , no Yzomandias je tvoj nevlastný brat.... Vieš a mne by sa zišiel konečne výkend voľna" rozprával "tak prosím ukáž im backstage aj všetko ostatné"pokračoval a mne sa zrútil celý plán že si ma nevšimnú. "Aha... no my sme sa pohádali ale urobím to" povedala som pretože na ňom bolo naozaj vidieť že chce byť so svojou rodinou. Išla som domov a na ďalší deň som si spravila deň voľna keďže v sobotu ma čaká veľa práce. Na počudovanie mi volal Dominik. "Ahoj kote" ozvalo sa. "Ahoj" odpovedala som mu. Mala som zjavne omnoho horšiu náladu než on. "Co se dejeeee" pýtal sa. "Vieš že budeš mať zajtra koncert tam kde ja robím a budem vás mať na starosti? To znamená že uvidím Jakuba takže som na pól smutná a na pól šťastná lebo uvidím teba a ostatných chlapcov" povedala som. "Počkej to jakože vážne?" Jeho nálada sa zdvihla ešte o 200% "no Ano" povedala som. "Já mam taky jedno prekvapení" zasmial sa "aké?" Opýtala som sa ho. "Noooo víš já a Tom stojíme pred tvým barákem a čekáme kdy otevreš"povedal a zasmial sa. Ja som ho v sekunde zrušila a bežala som dole. Bolo mi jedno že im môžem otvoriť aj z bytu. Ja som ho chcela vidieť hneď. Skoro som sa zjebala a pretože cez schody je okno tak ma Dominik videl aj s Tomom a smiali sa mi. Ja som otvorila dvere a hodila sa dominikovy do náručia. Tom sa na mňe bohovo bavil ale ja som ho ignorovala. "Dominik!" Zapištala som mu do ucha. "Bello" povedal prekvapene. Už som sa postavila normálne a dívala som sa na nich ako na zjavenia. "Jo mimochodom Čau Tomáško" povedala som a objala ho. "No čaaau" povedal a zasmial sa. "Pustíš nás i dnu?" Doberal si ma Nik. "Mám tam bordel ale Jo" povedala som. Dominik bol informovaný že tu Miša už nrbýva takže mu nerobilo problém ísť hore. Strávili sme spolu celý večer ale povedali že idú za Jakubom a že sa vidíme zajtra. Pretože som mala na starosti celý klub a chalani boli u mňa do tretej mala som ešte pár hodín na spanie. Vstávala som o desiatej tak dúfam že mi na celý deň 7hodín spánku vydrží.
Ráno som sa nachystala a namaľovala sa. Dúfala som že sa Jakub nebude chcieť nrjak extrémne baviť lebo neviem či sa mu budem vôbec schopná pozrieť do očí. O jednej som už bola v klube. Chalani sa sem mali natrepať už o tretej tak som im to tu ešte nachystala upratala som si bar a čakala. Čakala som asi 10minút a v tom mi Tom volal. "Hele Bello za 7 minut sme u klubu Jo?" "Ano idem pred vchod" povedala som a tak som aj urobila. Išli v zástupe teda v skupine. Bolo tam veľa sbskárov ale Tom s Nikom a Rejom boli prvý. "Dominik ja to nedám" povedala som. "On o tebe jeste nevi" šepol mi do ucha Rej. V tom som ho uvidela. Mal dobrú náladu no keď sa mi pozrel do očí bol v nich šok. Akože Kurva veľký šok. Jakub sa zložil na zem a ležal tam jak keby mal infarkt ale povedal že je v pohode. Keď sa konečne po minúte postavil rozhodla som sa že poviem prva. "Nič Nehovor. Prosím" povedala som so slabosťou v hlase. Ten lrn prikívol a išiel dalej. "No takže toto je hlavný vstup tu bude milion ľudí takže ak chcete niekde predávať merch alebo niečo tak na to máme špeciálne miesto , tam kúsok dole je to urobené tak , aby keď ludia budú prichádzať aby si nezavadzali keď si budu chcieť kúpiť merch" začala som " hentam je stage , bar je za nami tam budem vlastne už keď ma prestanete potrebovať. No backstage je veľký takže tam sa môžete zložiť. Ešte som vam tam ja kúpila nejaký alkohol keďže sme sa dlho nevideli a odyšla som bez rozlúčenia" bol tu aj Radek aj Josef. Tých som si nevšimla zo šoku kôli Kubovy a myslím že si neboli úplne 100% istý či som to ja. Ja som trošku zmenila účes a s nimi som nebola za posledné mesiace skoro vôbec v kontakte , a navyše boli obydvaja na mól. "Keď budete niečo chcieť zavolajte ma som za barom" povedala som a rýchlosťou bleska som tam zmizla. "Hele múžem si promluvit ? Prosim" prišiel za mnou Jakub. "Len to nezhorši prosim." Povedala som. "Ja viem že ma nenávidiš a mrzí ma to,naozaj moc. A trpíme všetci. Nielen ja" povedal a ja som sa vzápätí rozplakala "kurva Jakub ! Ty si to neuvedomuješ? Ja sa nehnevám. Mňa to naozaj mrzí a viem že za nič nemôžeš ak sa hnevám tak na seba. Len... len proste nedokážem stráviť tie slová ktoré si mi povedal. Ak mi dáš čas. Tak ja to dokážem. Len... ešte nie" povedala som a odišla dozadu. "Bello mužu za tebou?" Ozval sa Dominik. "Kľudne" prišiel za mnou. "Co se stalo?" Pýtal sa so zjavným záujmom. "Ja mu ubližujem. Ja... Dominik ja nechcem!" Rozplakala som sa. "Holka to bude dobrý Jo? On ti taky ublížil" povedal.

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now