6

440 10 0
                                    

Keď sme dojedli , tak som pozvala chalanov ku nám. Že nemusia ísť do hotela. Ja mám priestranný byt , dokonca s hosťouskou izbou. "To kde bydlíš Bello ? Tady v tomhle meste nic není" frflal Dominik. "Nie to nie ale kedysi som tu bývala s mamou a človekom , čo som si myslela že bol môj otec ale nebol. Potom sa rozišli a on tam ešte chvíľu býval ale potom si našiel manželku ktorá frflala ako ty tak sa odsťahovali" vysvetľovala som mu. "Ty vole to je dlouho historie bytu" "Hmh hej celkom . Jo a ešte musím zavolať Miši aby sa nezľakla" "kdo je Miša?" Vyzvedal pre zmenu jakub . "Moja spolubývajúca a zároveň najlepšia kamoška" "je hezká?" Zasmiala som sa ale neodpovedala som lebo mi akurát zdvihla "Ano Bells?" Ozvalo sa . "Počuj potom ti to všetko vysvetlím je to na dlhé rozprávanie ale ide k nám yzomandias a nik tendo vieš ? Tak ja len že aby si sa nezľakla" z druhej strany sa ozvalo iba "neverím" zhiknutie a zapišťanie myslim že šťastné a potom ma zrušila. "Faninka co?" Robil si z nej prdel Dominik. "Heeej no" Jakub a dominik sa iba zasmiali a ja tiež . Keď sme parkovali ešte som ich chcela o niečo poprosiť . "Hej počujte ja len že na Mišu nič neskúšajte má priateľa a nechcem aby sa na mňa potom kôli tomu Šimon hneval." "Ach jooo" frflali obydvaja a to ju ešte ani nevideli . "Mimochodom jakub ?" "Ano ?" "Mám ťa predstaviť ako svojho brata alebo ako známosť alebo ako" "jasný že jak bratra ? Si delaš prdel? Ja chci aby svět vedel že mám takovou hot sestru" karhal ma "ježiši však dobre som sa iba opýtala nevrieskaj hneď" "jak malý decka" smial sa na nas dominik . Pretože som vedela že je Miša doma netrápila som sa z odomikaním proste zom jej zaklopala , skôr zarachala na dvere . "Ideeeeeem" ozvalo sa z vnútra . Dominik s Jakubom stály akoby boli moji bodyguardi , bolo to vtipné. Keď Miša otvorila dvere vyvaľovala oči a zostala zaseknutá. "Hele poslyš pustí nás ta tvoje kámoška?" Jakub začínal. "Jakub!" Okrikla som ho lebo nechcem aby bol na Mišu zlý. Tá nás pustila dalej kde sme sa vyžili a išli do obývačky. Bolo mi to trochu nekomfortné. 2 slávny ludia v mojom byte a jeden je môj brat. Skúsila som sa štipnúť a dúfala som že sa preberiem ale nič.. bohužiaľ. "Takže Miša toto je môj brat Jakub , to ti vysvetlim potom a jeho kamoš dominik. Jakub dominik , toto je moja najlepšia kamoška Miška." "Teší mě" podali si ruky s chalanmi. Tak nejak sme sa celý večer rozprávali o rodine , no keď sa ma Jakub opýtal ako to mám s rodičmi tak som sa zadrhla. "Vieš.. moja mama si našla priateľa s ktorým je už od kedy som mala 10 rokov , no a presťahovali sa preč a .." dala som si pauzu aby som nechytila nervy pi pripade sa nerozplakala "a v deň mojich 18 narodenín ma zobudil s tým , že nevh do troch hodín vypadnem niekde preč a že ma už nikdy nechcú vidieť." znova som si dala pauzu "moja mama sa s ním chcela rozísť ale nevhcela byť sama ale už od mala mi ubližoval proste a ona s ním bola pretože bol dobrý v posteli a proste dojebala si rodinu kôli sexu" dopovedala som svoj monológ. Dominik ktorý sedel vedľa mňa ma silno objal? Čo? Neverím. "Počujte už je naozaj veľa hodín . Ak chcete kľudne ešte budte hore ale ja by som si išla ľahnúť" povedala som "kde budete spať? Jakub alebo ty Dominik môžete v hosťovskej ak chcete tak aj obydvaja , a jeden môže na gauči alebo kde" povedala som "Já mam lepší nápad . Jakub nech jde hezky do hosťovsky a ja pujdu k tobe" usmial sa na mna Niko. "Eeh" vyšlo zo mňa . "Smůla holka když si to zmyslí nepomúžu ti ani já. Ale dominiku jestli mi ráno rekne že ste spolu spali tak te zabiju" oznámil mu Kubo. "Klid mrdko!" Začali sa hašteriť . "Dobre dobre nehádajte sa . Jakub ty budeš mať izbu oproti vchodovím dverám a ty dominik budeš mať teda so mnou a to je napravo od dvier. Do mišinrj izby nechoďte. Idem do sprchy a spať vy si robte čo chcete ale kym budem v kúpeľni skúsite tam niekto vojsť vas zabijem vlastnoručne" teraz som ich išla vraždiť ja . Takýmto spôsobom sa nikto nedožije rana. Potom som odyšla do izby zobrat si veci do sprchy. Horúca voda ktora tečie po mojom želé je velmi príjemná. Ukľudňuje ma to. Všetok stres z dnešného dňa je preč. Nechcela som používať fén lebo boli asi 2 hodinový v noci ale ani spať s mokrími vlasmy sa ni zrovna nechce. Ale pretože nejsom piča nejdem rušiť susedov račej si tie vlasy umyjem znova zajtra. Keď som prišla do izby na posteli bol vyvalený Dominik a venoval sa mobilu . "Ahoj" povedala som mu aby si ma všimol . "Čau kotě" odložil mobil. To som cice nechcela ale prečo nie. "Hezká izba" "ďakujem" dala som sušiť uterák odložila veci a išla za ním . Celý čas ma pri tom sledoval.
"Do kedy tu vlastne ste?"spýtala som sa. "No protože si souhlasila tak já tady budu až do kým ti neskončí škola a nevemu tě do Pardubic. A Jakub bude muset zitra odjet protože musí neco vybavit , jenom on vi co" povedal a usmial sa "takže tě teď budu otravovat celej týden protože to tady neznám , budu chodit všude s tebou"
"Dobre ale čo budeš robiť kým ja budem v škole?"
"Spát prece a pak te vyzdvihnu a budem delat co chces ty" usmial sa. "Ale jeden den udelame neco co chci ja . Pujdem za tvoji mamkou , idealne zitra aby jsem tam nebyl jenom já ale i Jakub. Musíš ji videt . Vždyť jestli je ti 19 a podle toho co jakub rikal tak 19 a pul tak jsi ji nevidela jeden a puk roku , to je hrozne moc holka" na toto som nevedela ako reagovať "mhm tak dobre ale teraz idem spať pretože by som rada išla do školy zajtra aj" povedala som a tak som aj urobila .

N I K O (niktendo)Where stories live. Discover now